JackpotCity.com - €500 ΔΩΡΕΑΝ! Κάνε κλίκ και παίξε στο JackpotCity.com και θα δείς, έχεις έρθει στο σωστό καζίνο! Κάντε κλικ εδώ

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

e - Tourism




e-Tourism: Διαφήμιση & Πωλήσεις Τουριστικών Υπηρεσιών Μέσω Internet
Διοργανωτής
Global Greece
Έναρξη: 11/02/2012
Λήξη: 11/02/2012
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: THE MET HOTEL, 26ης Οκτωβρίου 48
11.00-17.00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:2310/474191
Εισηγητής: ΑΡΣΕΝΗΣ ΠΑΣΧΟΠΟΥΛΟΣ
Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University. Υπεύθυνος εκπαίδευσης σε συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών στην First Data Hellas. Για τέσσερα χρόνια ήταν σύμβουλος marketing του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δ. Αθήνας σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Δημιούργησε και παραδίδει σεμινάρια σε θέματα Ηλεκτρονικού Εμπορίου και επιχειρηματικής αξιοποίησης του Internet σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό από το 1996. Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών Γενική Χημικών Προϊόντων, Shell, Johnson & Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου.  

Περιγραφή:
Ο ανταγωνισμός στον παγκόσμιο τουρισμό είναι πλέον αδυσώπητος. Πολλά θα κριθούν από την μάχη του Ιντερνετ. Οι ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιήσουν συστηματικά τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία για να επικοινωνήσουν το προϊόν και την πρόταση τους γρήγορα, οικονομικά και αποτελεσματικά. Για τον λόγο αυτό σχεδιάσαμε και οργανώνουμε ένα εξειδικευμένο σεμινάριο για τους επαγγελματίες του κλάδου.
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
- Website Design & Content: τα άκρως απαραίτητα στοιχεία που δεν πρέπει να λείπουν από το δικτυακό σας τόπο
- Social Media: Τι σημαίνουν για τον τουρίστα και πως μπορείτε να τα εκμεταλλευτείτε
- Social Media (Facebook, Twitter, YouTube κ.α.)
- Travel Social Networks (Trip Advisor, Wayn, TravelMole, Bluelist Ball of Dirt, κ.α.)
- Εμπορική εκμετάλλευση και προβολή μέσα από ta
- Social Networks
- Νέες τεχνολογίες & κινητές συσκευές: πως χρησιμοποιούνται από τους πελάτες και πως τις εκμεταλλεύονται οι πάροχοι τουριστικών υπηρεσιών
- Online Booking: επιλογές και τα χαρακτηριστικά τους
- Destination Management Organizations (DMOs): ποιοί είναι, τι προσφέρουν, πως μπορείτε να συμμετέχετε και πως θα τους αξιοποιήσετε
- Διαφήμιση στο διαδίκτυο Πόσο κοστίζουν; Τι με συμφέρει; Πως θα ξεκινήσω;
- Display advertising
- Pay Per Click
- Διαφήμιση στα social media
- Τεχνικές ανταρτοπόλεμου: έξυπνοι και δωρεάν (ή σχεδόν δωρεάν) τρόποι προώθησης
- Ηλεκτρονικές συναλλαγές: πως θα πληρωθείτε από τον πελάτη σας, απευθείας ή μέσω τρίτων
- Search Engine Optimization (SEO): Βήματα για να ανεβείτε στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης
ΚΟΣΤΟΣ
175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων σε μορφή βιβλίου, coffee & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ!
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.


SOCIAL MEDIA MARKETING 2 - Σε βάθος γνωριμία με τα πιο δημοφιλή social media & διαμόρφωση πλάνου στρατηγικής social media marketing
Διοργανωτής
Lector
Έναρξη: 11/02/2012
Λήξη: 11/02/2012
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: City Unity College, Σύνταγμα
11.00 - 17.00

Έναρξη: 12/02/2012
Λήξη: 12/02/2012
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: Holiday Inn
12.00 - 18.00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/2932710
Εισηγητής: Κατερίνα Ψαράκη
Σύμβουλος Eπικοινωνίας. Στέλεχος Marketing & Communications με 20ετή εμπειρία στη διαχείριση end-to-end δραστηριοτήτων ολοκληρωμένων χαρτοφυλακίων επενδύσεων, προγραμμάτων, προϊόντων και έργων με παράλληλη πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία σε θέματα που άπτονται της επικοινωνίας, του marketing, της εξυπηρέτησης πελατών κα.  
Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που τους ενδιαφέρει η διαχείριση της φήμης τους στο διαδίκτυο. Επίσης, απευθύνεται σε τμήματα marketing, εμπορικής διεύθυνσης, πωλήσεων και σε τμήματα ανάπτυξης, σε διαφημιστικές εταιρείες και γενικότερα εταιρείες που θέλουν να εντάξουν υπηρεσίες social media στις marketing δραστηριότητές τους.  
Σκοπός:
Το πρόγραμμα κατάρτισης στοχεύει στην εξοικείωση των εκπαιδευόμενων σχετικά με:
• Τη χρήση των δημοφιλέστερων social media
• Τις κατηγορίες των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης
• Τη λογική δομής των social media
• Την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων της χρήσης των social media.
  Περιγραφή:
Εξοικείωση με τα δημοφιλέστερα social media
• Twitter
• Facebook
• Linkedin
Social media marketing
• Social media optimization
• Social media steps
Κατηγορίες καναλιών κοινωνικής δικτύωσης
• Δημιουργία καναλιών σε online media
• Συντήρηση και ανανέωση social media καναλιών
Λογική δομής social media
Analysis & monitoring/πλάνο στρατηγικής social media
Πρακτικές συμβουλές παραγωγικότερης χρήσης των social media
Επιτυχημένα case studies στην Ελλάδα
ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ LECTOR
H Lector, εναρμονίζοντας την κοστολόγηση των εκπαιδευτικών της προγραμμάτων με την οικονομική κρίση που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και ο μέσος πολίτης, έχει μειώσει σημαντικά τα κόστη παρακολούθησης και ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ!
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει παρακολούθηση, σημειώσεις του εισηγητή σε ηλεκτρονική μορφή coffee breaks, πιστοποιητικό παρακολούθησης της Lector.
Το κόστος συμμετοχής προκαταβάλλεται. Σε περίπτωση ακύρωσης από τον συμμετέχοντα, το ποσό που κατεβλήθη πιστώνεται για συμμετοχή σε μελλοντικό σεμινάριο της Lector.
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 200 ευρώ


ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Διοργανωτής
Lector
Έναρξη: 13/02/2012
Λήξη: 13/02/2012
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: City Unity College, Σύνταγμα
17:00 – 22:00

Έναρξη: 12/03/2012
Λήξη: 12/03/2012
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: City Unity College, Σύνταγμα
17:00 – 22:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/2932710
Εισηγητής: Κατερίνα Ψαράκη, Σύμβουλος Eπικοινωνίας
Στέλεχος Marketing & Communications με 20ετή εμπειρία στη διαχείριση end-to-end δραστηριοτήτων ολοκληρωμένων χαρτοφυλακίων επενδύσεων, προγραμμάτων, προϊόντων και έργων με παράλληλη πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία σε θέματα που άπτονται της επικοινωνίας, του marketing, της εξυπηρέτησης πελατών κα.  
Σε ποιους απευθύνεται: Διευθυντές, Προϊστάμενους και Στελέχη Εξυπηρέτησης πελατών, Πωλήσεων & Marketing, Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού, Τεχνικού Τμήματος, Project Managers, Δημοσίων Σχέσεων, Επικοινωνίας  
Σκοπός:
Το πρόγραμμα κατάρτισης στοχεύει στην εξοικείωση των εκπαιδευόμενων με:
• Την κατανόηση της τηλεφωνικής επικοινωνίας και τις διαφορές της από τη διαπροσωπική επικοινωνία
• Την υιοθέτηση συμπεριφορών και τεχνικών που βοηθούν στην αποτελεσματική διαχείριση των πελατών τηλεφωνικά
  Περιγραφή:
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Κατανόηση της επικοινωνιακής διαδικασίας μέσω τηλεφώνου
• Εισαγωγή στην επικοινωνία-πλεονεκτήματα της αποτελεσματικής επικοινωνίας & τα στοιχεία της
• Χαρακτηριστικά της τηλεφωνικής επικοινωνίας & διαφορές της από τη διαπροσωπική επικοινωνία
• Κατηγορίες τηλεφωνικών πελατών
Διαμόρφωση του τηλεφωνικού μας προφίλ
• Καταγραφή των προσωπικών χαρακτηριστικών (δυνατά-αδύνατα σημεία)
• Διαμόρφωση του κατάλληλου προφίλ
• Έλεγχος της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας
Σύγχρονες τεχνικές αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας
ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ LECTOR
H Lector, εναρμονίζοντας την κοστολόγηση των εκπαιδευτικών της προγραμμάτων με την οικονομική κρίση που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και ο μέσος πολίτης, έχει μειώσει σημαντικά τα κόστη παρακολούθησης και ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ!
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει παρακολούθηση, σημειώσεις του εισηγητή σε ηλεκτρονική μορφή coffee breaks, πιστοποιητικό παρακολούθησης της Lector.
Το κόστος συμμετοχής προκαταβάλλεται. Σε περίπτωση ακύρωσης από τον συμμετέχοντα, το ποσό που κατεβλήθη πιστώνεται για συμμετοχή σε μελλοντικό σεμινάριο της Lector.
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 100 ευρώ






Δεν υπάρχουν σχόλια: