JackpotCity.com - €500 ΔΩΡΕΑΝ! Κάνε κλίκ και παίξε στο JackpotCity.com και θα δείς, έχεις έρθει στο σωστό καζίνο! Κάντε κλικ εδώ

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

ECONOMICS



PROJECT MANAGEMENT - Με παρουσίαση Microsoft Project
Διοργανωτής
PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 19/09/2011
Λήξη: 27/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
Ημερ. Διεξαγωγής:
19,21,22,26,27/9
Ωράριο: 17:00-21:00

Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9537370-9
Εισηγητής: Εισηγητές με πολυετή διδακτική και εργασιακή εμπειρία.  
Σε ποιους απευθύνεται: Σε όλα τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, που έχουν σαν αντικείμενο εργασίας τη Διαχείριση Έργων οποιουδήποτε περιεχομένου 
Σκοπός:
Το MS-PROJECT θε­ω­ρεί­ται έ­να α­πό τα πιο δη­μο­φι­λή στο χώ­ρο των προ­γραμ­μά­των Δια­χεί­ρι­σης Έρ­γου που σχεδιά­στη­καν για Μι­κρο­ϋ­πο­λο­γι­στές και πε­ρι­λαμ­βά­νει:
· Προ­γραμ­μα­τι­σμό Έρ­γου
· Δια­χεί­ρι­ση Πό­ρων Έρ­γου
· Στα­τι­στι­κές Α­να­φο­ρές
Οι συμ­με­τέ­χο­ντες, με­τά τη θε­ω­ρη­τι­κή και πρα­κτι­κή κα­τάρ­τι­ση, θα έ­χουν τη δυ­να­τό­τη­τα να σχε­διά­σουν δι­κά τους Έρ­γα.
  Περιγραφή:
· Βα­σι­κές αρ­χές Δια­χεί­ρι­σης Έρ­γου
· Gantt και PERT
· Charts
· Βα­σι­κή χρή­ση του MS Project
· Δη­μιουρ­γί­α του Project File
· Σύν­δε­ση και με­τα­βο­λή Στό­χων
· Lag Lead Time
· Σκια­γρά­φη­ση Έρ­γου
· Προ­σαρ­μο­γή Κλί­μα­κας Χρό­νου
· Δια­χεί­ρι­ση Πό­ρων
· Κα­τα­νο­μή Πό­ρων
· Κό­στη
· Με­τα­βο­λή Χρό­νου Ερ­γα­σί­ας
· Χρή­ση Base Calendars
· Χρή­ση Resource Calendars
· Χρο­νο­προ­γραμ­μα­τι­σμός βα­σι­σμέ­νος σε Πό­ρους
· Με­τα­βο­λή με­γε­θών Πό­ρων
· Δια­χεί­ρι­ση Φόρ­του Πό­ρων
· Προ­βλή­μα­τα Διεκ­δί­κη­σης Πό­ρων
· Ε­ξε­τά­ζο­ντας το Πλά­νο
· Δη­μιουρ­γί­α Φίλ­τρων
· Τα­ξι­νό­μη­ση Στό­χων
· Ε­ξε­τά­ζο­ντας συγ­χρό­νως πε­ρισ­σό­τε­ρα α­πό έ­να Έργα
· Ε­κτύ­πω­ση στοι­χεί­ων του Έρ­γου
· Έ­λεγ­χος του Έρ­γου
· Προ­σαρ­μό­ζο­ντας Κό­στη
· Πε­ριο­ρί­ζο­ντας Η­με­ρο­μη­νί­ες Αρ­χής και Τέ­λους Έργου
· Πα­ρα­κο­λου­θώ­ντας την ε­ξέ­λι­ξη του Έρ­γου
· Ε­νη­μέ­ρω­ση του Προ­γράμ­μα­τος
· Σύ­γκρι­ση Πραγ­μα­τι­κών Στοι­χεί­ων και Base Line

Γραπτή Επικοινωνία & Στοιχεία Εμπορικής Αλληλογραφίας
Διοργανωτής
PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 19/09/2011
Λήξη: 21/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
17:00 - 21:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9537370-9
Εισηγητής: Αλέξιος Βαρελάς
Msc. στα Οικονομικά από το Oxford University. Postgraduate Diploma in Management Studies από το Brookes University της Οξφόρδης. Με εργασία στην επιχειρησιακή έρευνα. Μεταπτυχιακά Μαθήματα Οικονομικών και Στατιστικής Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. 1965 - 1970 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, πρώην ΑΣΟΕΕ, Πτυχιούχος του Εμπορικού Τμήματος. Εισηγητής σε θέματα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Επικοινωνίας, Βελτίωσης Ανθρωπίνων Σχέσεων, Διαχείρισης του Χρόνου, του Άγχους, Πωλήσεων, Συναισθηματική Νοημοσύνη, Διαχείρισης της Γνώσης, Ανθρωπίνων Πόρων, Αξιολόγηση της Απόδο¬σης Εργαζομένων, Ηγεσίας, Προσωπική Βελτίωση, Ανατροφοδότηση (Feedback) κλπ
 Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλες τις γραμματείς, τις executive assistants και τις administrative assistants που είναι φορτισμένες με την σύνταξη και την πληκτρολόγηση των επιχειρηματικών επιστολών και των άλλων εγγράφων.
Σκοπός:
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της σημασίας της γραπτής επικοινωνίας για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης, της ανάδειξης των σημαντικών στοιχείων της αρχιτεκτονικής των εμπορικών ή άλλων επιστολών, ώστε να:
• Επιτευχθούν οι στόχοι της επιστολής
• Αξιολογηθεί η διαδικασία που ακολουθείται στο γράψιμο και στη σύνταξη μιας επιστολής
• Διατηρεί το ενδιαφέρον για τη σύγχρονη αλληλογραφία
  Περιγραφή:
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Τα δέκα (10) χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής γραπτής επικοινωνίας.
• Τα χαρακτηριστικά για τη σύνταξη και το περιεχόμενο επιστολών, για τη μεταφορά ευχάριστων ειδήσεων ή / και ουδέτερου περιεχομένου.
• Η στρατηγική και τα βήματα μιας επιστολής, για την άρνηση κάποιου αιτήματος και τη μεταφορά άσχημων ειδήσεων
• Η πειστική επιστολή
• Η πειστική επικοινωνία
• Δείγματα επιστολών για πωλήσεις
• Δείγματα επιστολών για την συλλογή υπολοίπων των πελατών
• Εσωτερικές εγκύκλιοι και σύντομες αναφορές
• Ο σχεδιασμός και η σύνταξη μιας μακροσκελούς αναφοράς
• Σύνταξη των πολιτικών και των διαδικασιών της επιχείρησης
• Γλωσσικές παρατηρήσεις στην εμπορική αλληλογραφία
• Οι δυσκολίες και τα συνήθη σφάλματα
• Η σειρά των λέξεων στην επιστολή
• Η χρήση των χρόνων του ρήματος
• Οι προθέσεις
• Η εμπορική επιστολή και αλληλογραφία
• Γενικά
• Τα μέρη της επιστολής
• Η πρώτη πρόταση της επιστολής
• Η τραπεζική αλληλογραφία
• Οι τραπεζικές εργασίες
• Εμβάσματα, πληρωμές και εισπράξεις
• Εγγυητικές επιστολές
• Μεταφορά και ασφάλιση
• Οι θαλάσσιες μεταφορές
• Η ασφάλιση των θαλασσίων μεταφορών
• Λογιστική
• Ορολογία, βιβλία, Ισολογισμός

Προετοιμασία για τις Εξετάσεις Πιστοποίησης PMP - Project Management Professional
Διοργανωτής
Critical Path - Consulting & Training
Έναρξη: 19/09/2011
Λήξη: 23/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Λ. Κηφισίας 108
Καθημερινές 09:00 – 17:00, 46 διδ. ώρες
19, 20, 21, 22, 23 Σεπτεμβρίου.
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/6541727

Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να συμμετέχουν στις εξετάσεις του PMI® για την πιστοποίηση PMP®. Σύμφωνα με το PMI®, οι προϋποθέσεις για την συμμετοχή στις εξετάσεις του PMP® είναι (για όσους έχουν πτυχίο επιπέδου batchelor ή ανώτερο) τουλάχιστον 36 μήνες επαγγελματικής εμπειρίας στη Διαχείριση Έργων, κατά την διάρκεια των οποίων τουλάχιστον 4500 ώρες σε ηγεσία δραστηριοτήτων Έργων. Επίσης, 35 contact hours εκπαίδευσης σε Project Management (καλύπτονται από το σεμινάριο)
Σκοπός:
Μετά το τέλος του σεμιναρίου θα:
- Γνωρίζετε τις 5 Ομάδες Διεργασιών, τις 9 Γνωστικές Περιοχές και τις 42 Διεργασίες της Διαχείρισης Έργων κατά PMI®.
- Εφαρμόζετε τα παραπάνω σε μια λεπτομερή και συστηματική μεθοδολογία για όλα τα αναλαμβανόμενα έργα.
- Μπορείτε να επιλέγετε τα κατάλληλα έγγραφα, εργαλεία και τεχνικές και να τα εντάσσετε στις διαδικασίες Διαχείρισης Έργων που χρησιμοποιείτε.
- Κατανοήσετε τις έννοιες του PMI® μέσα από πρακτικά παραδείγματα και εφαρμογές.
- Μπορείτε να περάσετε τις εξετάσεις για την πιστοποίηση PMP®!
  Περιγραφή:
Βασικός στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να προετοιμαστούν κατάλληλα ώστε να περάσουν τις εξετάσεις για την πιστοποίηση Project Management Professional (PMP®) του Project Management Institute (PMI®), η οποία σήμερα αποτελεί την πλέον διαδεδομένη πιστοποίηση παγκοσμίως στο χώρο της Διαχείρισης Έργων.
Επιπλέον, δίνει στους συμμετέχοντες μια λεπτομερέστατη και πρακτική μεθοδολογία (με συγκεκριμένα έγγραφα, εργαλεία και τεχνικές) για την αποτελεσματικότερη Διαχείριση των Έργων τους.Χαρακτηριστικό του σεμιναρίου είναι η πρακτική του μορφή, η οποία εστιάζεται σε εφαρμοσμένα παραδείγματα της – ιδιαίτερα περιεκτικής – ύλης των εξετάσεων.
Περιεχόμενα
-
Το Project Management Institute (PMI®)
-
Οι Εξετάσεις Για Την Πιστοποίηση PMP®
-
Ανασκόπηση Βασικών Εννοιών Διαχείρισης Έργων
-
Μεθοδολογία Διαχείρισης Έργων Κατά PMI®
- Integration Management
- Scope Management
- Time Management
- Cost Management
- Quality Management
- Human Resources Management
- Communication Management
- Risk Management
- Procurement Management
- PMI Code of Ethics & Professional Conduct
-
Ανασκόπηση και Πρακτική Εξάσκηση

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Διοργανωτής
FUTURE BUSINESS SCHOOL
Έναρξη: 19/09/2011
Πόλη:
ΑΘΗΝΑ
Tόπος:
Αρκαδίας 16Α, Περιστέρι (πλησίον μετρό Αγ. Αντωνίου)
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/5782931 - 932 – 933
Εισηγητής: κ. Σαράντης Μαμμωνάς
Εισηγητής Ψυχολογίας και Επικοινωνίας, Diploma in Mass Media, BSc in Psychology, University of Wales Swansea, UK, MA in Organizational & Industrial Psychology, University of New Haven, USA
  Σκοπός: Σκοπός του σεμιναρίου είναι να επικοινωνήσει στους συμμετέχοντες το βασικό θεωρητικό υπόβαθρο για το τι είναι η συναισθηματική νοημοσύνη, να καταγράψει τον δείκτη E.Q τους και μέσω ειδικών βιωματικών ασκήσεων και τεχνικών να τους βοηθήσει να αναπτύξουν και να βελτιώσουν την συναισθηματική νοημοσύνη ώστε να αποκτήσουν έναν ισχυρό σύμμαχο τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική τους ζωή.
Περιγραφή:
Αναλυτικό πρόγραμμα
1η ημέρα
• Τι είναι ευφυΐα και τι νοημοσύνη?
• Τα διαφορετικά είδη νοημοσύνης.
• Τι είναι τα συναισθήματα και γιατί τα χρειαζόμαστε?
• Συναισθηματική Νοημοσύνη (Ε.Q), το καθοριστικό είδος νοημοσύνης
• Τι είναι το E.Q?
• E.Q και I.Q παράγοντες προσωπικής ευδαιμονίας και επαγγελματικής επιτυχίας?
• Καταγραφή E.Q, βιωματικές ασκήσεις έκφρασης συναισθήματος και τεχνικές καταγραφής του
2η ημέρα
• Αυτογνωσία, το μονοπάτι προς την εξέλιξη της συναισθηματικής νοημοσύνης
• Αυτοέλεγχος, η προσαρμοστικότητα ως μέσο επίτευξης στόχων
• Το κίνητρο και η σημασία του στην καθημερινότητα
• Εναίσθηση, η πραγματική πρόκληση του εαυτού μας
• Βιωματικές ασκήσεις διαχείρισης συναισθημάτων
3η ημέρα
• Το E.Q στη σύγχρονη επαγγελματική πραγματικότητα
• Η συναισθηματική νοημοσύνη του ηγέτη
• Τα ποικίλα είδη ηγεσίας
• Κοινωνικές Δεξιότητες, τα κλειδιά για τις πόρτες τις αυτοπραγμάτωσης
• Βιωματικές ασκήσεις διαχείρισης συναισθημάτων

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Διοργανωτής
PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 19/09/2011
Λήξη: 21/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ/κό Κέντρο Primus - Πειραιώς 108, Γκάζι (1ος όροφος)
Ωράριο: 17:00-21:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9537370-9
Εισηγητής: Αλέξιος Βαρελάς
Msc. στα Οικονομικά Oxford University. Postgraduate Diploma in Management Studies α¬πό το Brookes University της Οξφόρδης. Μεταπτυχιακά Μαθήματα Οικονομικών και Στατιστικής Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, πρώην ΑΣΟΕΕ, Πτυχιούχος του Εμπορικού Τμήματος. Εισηγητής με πολυετή εμπειρία σε θέματα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διαχείρισης της Γνώσης, Ανθρωπίνων Πόρων, Αξιολόγηση της Απόδοσης Εργαζομένων, Ηγεσίας, Προσωπική Βελτίωση, Ανατροφοδότηση (Feedback) κλπ  
Σε ποιους απευθύνεται: Σε μεσαία και ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών τα οποία ασχολούνται με τον σχεδιασμό του ανθρώπινου δυναμικού, την στρατολόγηση, τις συνεντεύξεις, τις προσλήψεις και την ένταξη του ανθρώπινου δυναμικού στο χώρο εργασίας του.
Σκοπός: Να βοηθήσει τα παραπάνω στελέχη με τις πλέον σύγχρονες μεθόδους, να κάνουν τον σωστό σχεδιασμό, τις σωστές επιλογές, την αντικειμενική αξιολόγηση των εργαζομένων, να διαβλέψουν με ακρίβεια τις πιθανότητες παραμονής τους στην επιχείρηση. Αποβλέπει επίσης, στην καλύτερη αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων, την παροχή κινήτρων μέσα από αντικειμενικά συστήματα αμοιβών.
  Περιγραφή:
Ο Σχεδιασμός
• Ο σχεδιασμός του ανθρώπινου δυναμικού καλείται να απαντήσει σε δύο στρατηγικής σημασίας ερωτήματα:
1. Πόσους εργαζόμενους χρειαζόμαστε στην επιχείρηση και
2. Τι είδους εργαζόμενους χρειαζόμαστε;
Η Αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων
• Συστήματα στήριξης της απόδοσης
• Τα εργασιακά βοηθήματα για την καλύτερη απόδοση
• Που χρειάζονται τα συστήματα στήριξης των νέων
Η Στρατολόγηση
• Ο σχεδιασμός της στρατολόγησης
• Η αξιολόγηση των διαθεσίμων μέσων για τη στρατολόγηση
• Το ταίριασμα του εργαζόμενου με την προσφερόμενη θέση εργασίας
• Η δημιουργία δεξαμενών με βιογραφικά υποψήφιων εργαζομένων
• Τα πλεονεκτήματα της σωστής επιλογής με την πρώτη προσπάθεια
Η Συνέντευξη
• Γιατί η συνέντευξη είναι σημαντική;
• Χαρακτηριστικά της καλής συνέντευξης
• Τα βήματα της καλά δομημένης συνέντευξης
• Τομείς που πρέπει να καλύψει η συνέντευξη
• Βελτιώνω τις δεξιότητες μου στις συνεντεύξεις
Η Επιλογή
• Ο σχεδιασμός της επιλογής
• Το ξεκαθάρισμα και η αξιολόγηση των βιογραφικών
• Πως να προσλάβω τους καλύτερους;
• Τα κριτήρια
Η Πρόσληψη και η Αφομοίωση
• Μετά τη συνέντευξη, η πρώτη μέρα του νέου εργαζόμενου
• Δίνουμε έμφαση στην ολοκληρωμένη αφομοίωση των νέων
• Τι να κάνουμε;
• Μερικές σκέψεις
Τα συστήματα αμοιβών των εργαζομένων
• Το κτίσιμο ενός συστήματος αμοιβών
• Παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη για τις αμοιβές
• Τι πρέπει να περιέχει ένα σύστημα αμοιβών

CISA – Certified Information Systems Auditor
Διοργανωτής
Deree - The American College of Greece
Έναρξη: 19/09/2011
Πόλη:
ΑΘΗΝΑ
Tόπος:
Γραβιάς 6, Αγία Παρασκευή
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/6009800
Σε ποιους απευθύνεται: Ο τίτλος απευθύνεται σε στελέχη και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται ή έχουν άμεση σχέση συνεργασίας με τον χώρο των πληροφοριακών συστημάτων, της ασφάλειας πληροφοριών, την ηλεκτρονική μηχανογράφηση, τη συμβουλευτική πληροφορικών συστημάτων καθώς και σε εσωτερικούς ελεγκτές.
Περιγραφή:
Η διεθνώς αναγνωρισμένη πιστοποίηση του ISACA (Information Systems Audit and Control Association) των ΗΠΑ προσφέρει ήδη από το 1978 την επαγγελματική πιστοποίηση CISA (Certified Information Systems Auditor). Το 2009 η συγκεκριμένη πιστοποίηση χορηγήθηκε σε περισσότερους από 70.000 επαγγελματίες παγκοσμίως.
Διάρκεια:
Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται σε 40 ώρες (εντός ενός εξαμήνου) και στόχο έχει την επιτυχή συμμετοχή των υποψηφίων στις εξετάσεις που διοργανώνονται 2 φορές το χρόνο σε εξεταστικό κέντρο στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: