JackpotCity.com - €500 ΔΩΡΕΑΝ! Κάνε κλίκ και παίξε στο JackpotCity.com και θα δείς, έχεις έρθει στο σωστό καζίνο! Κάντε κλικ εδώ

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Economics......



ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ 5S
Διοργανωτής
TUV Austria Hellas
Έναρξη: 30/09/2011
Λήξη: 30/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ


Έναρξη: 21/10/2011
Λήξη: 21/10/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Έναρξη: 25/11/2011
Λήξη: 25/11/2011
Πόλη: ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/5220920 εσωτ.130
Σε ποιους απευθύνεται: Απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων που καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήματα όπως:
- Πως μπορώ να βελτιώσω την απόδοση, την οργάνωση, την ποιότητα, την τάξη και την ασφάλεια του εργασιακού περιβάλλοντος;
- Πως μπορεί γρήγορα να βελτιωθεί το ηθικό των εργαζομένων και το εργασιακό περιβάλλον;  
Σκοπός: Στο σεμινάριο παρουσιάζεται το πρώτο βήμα για την υλοποίηση της Λιτής Διοίκησης- Πρόγραμμα 5S, όπου κάθε «σπατάλη» ή «απώλεια» πρέπει να μηδενιστεί.
Η μέθοδος αυτή, αν και αρχικά σχεδιασμένη για το βιομηχανικό χώρο, μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιοδήποτε περιβάλλον - όπως ο χώρος του γραφείου ή ο τομέας της παροχής υπηρεσιών.
Σε κάθε περίπτωση οφέλη όπως τα παρακάτω έχουν διαπιστωθεί:
• Βελτίωση ροής εργασίας
• Μείωση απωλειών, πόρων και χαμένων χρόνων
• Καλύτερη αξιοποίηση του χώρου
• Βελτίωση της ασφάλειας
• Καλύτερο περιβάλλον εργασίας
  Περιγραφή: Το σεμινάριο πληροί τις εκπαιδευτικές απαιτήσεις ώστε να κατανοήσουν οι Συμμετέχοντες τη φιλοσοφία, τις δυνατότητες και τα οφέλη από την υιοθέτηση της μεθοδολογίας 5S.
Η υλοποίηση του Προγράμματος 5S μπορεί να διασφαλίσει οφέλη όπως:
• Εργασιακός χώρος πιο ασφαλής και πιο παραγωγικός.
• Αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας.
• Καλύτερη εκμετάλλευση του χώρου, απομάκρυνση των μη απαραίτητων.
• Ευκολότερη αναζήτησή υλικών, εργαλείων και μείωση «κατανάλωσης – δαπανών».
• Ανύψωση ηθικού και περηφάνιας.
• Θετική εντύπωση των επισκεπτών/ πελατών.
• Κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας και της διοίκησης (μηδενική αστοχία).
• Ευχάριστο, καθαρό και νοικοκυρεμένο περιβάλλον και πιθανώς, χαμηλότερες καταναλώσεις φυσικών πόρων (φωτισμός, θέρμανση, ψύξη).
• Κατανόηση του WIIFM (What is in for me), δηλαδή της έννοιας του «προσωπικού κέρδους».
Οι συμμετέχοντες - μέσα από παραδείγματα και ασκήσεις - θα είναι σε θέση να σχεδιάσουν και υλοποιήσουν ένα Πρόγραμμα 5S.

Knowledge Management
Διοργανωτής
EPSILON BUSINESS TRAINING
Έναρξη: 30/09/2011
Λήξη:
01/10/2011
Πόλη:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος:
Εκπαιδευτικό Κέντρο Epsilon Business Training, 17ης Νοεμβρίου 79
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:2310/981700
Εισηγητής: ΣΑΡΔΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Λογιστής Α΄ Τάξης - Σύμβουλος Επιχειρήσεων με μεγάλη διδακτική εμπειρία.  
Σε ποιους απευθύνεται: - Έμπειρα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών του ιδιωτικού και του δημόσιου φορέα, που αντιλαμβάνονται τη διαχείριση της γνώσης ως μέρος της στρατηγικής τους, της διαχείρισης των ανθρωπίνων πόρων τους και των ΙΤ συστημάτων
- Επίδοξα ή/και ανερχόμενα νεώτερα στελέχη, που επιθυμούν να εμπεδώσουν τα πλέον προηγμένα εργαλεία οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων
- Συμβούλους επιχειρήσεων σε θέματα οργάνωσης και ανάπτυξης ανθρωπίνων πόρων, που παρέχουν υποστήριξη σε επίπεδο στρατηγικής  
Σκοπός:
- την καλύτερη προσαρμογή τους σε μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα και αγορές
- την ανταλλαγή πολύτιμων ενδοεπιχειρησιακών πληροφοριών και αντιλήψεων
- την μείωση της επανάληψης, ξανά και ξανά, των ίδιων εργασιακών σφαλμάτων
- την ελαχιστοποίηση των ωρών που χάνονται στην επιχείρησης, ασχέτως του εργασιακού turnover
  Περιγραφή:
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥ KNOWLEDGE MANAGEMENT
- Βασικές αρχές της διαχείρισης γνώσης και εμπειρίας
- Ηγετική ικανότητα και διαχείριση γνώσης
- Εκπαιδευτικές οδηγίες για την έμπρακτη ενδοεπιχειρησιακή διαχείριση γνώσης
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ KNOWLEDGE MANAGEMENT
- Ο ρόλος του manager στη διαχείριση γνώσης και εμπειρίας
- Στόχοι και στρατηγικός σχεδιασμός του knowledge management
- Μεθοδολογία και εργαλεία της διαχείρισης γνώσης
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ KNOWLEDGE MANAGEMENT
- Εντοπισμός και αξιολόγηση ενδοεπιχειρησιακής γνώσης και εμπειρίας
- Συγκέντρωση και τυποποίηση ενδοεπιχειρησιακής γνώσης και εμπειρίας
- Ενεργοποίηση και χρήση ενδοεπιχειρησιακής γνώσης και εμπειρίας
- Μεταβίβαση ενδοεπιχειρησιακής γνώσης και εμπειρίας
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ KNOWLEDGE MANAGEMENT
- Ανασκόπηση στόχων του knowledge management
- Έλεγχος και επαλήθευση διαδικασιών και αποτελεσμάτων του knowledge management
- Συνεχής βελτίωση του συστήματος διαχείρισης γνώσης και εμπειρίας

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΟΦΕΙΛΩΝ
Διοργανωτής
Global Greece
Έναρξη: 30/09/2011
Λήξη: 30/09/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: Daios Luxury Hotel, Παραλία Θεσσαλονίκης
16.00-22.00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:2310/474191
Εισηγητής: ΑΛΕΞΙΟΣ ΒΑΡΕΛΑΣ Msc. in Economics
Μάστερ Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού, Project Manager, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, Εισηγητής Σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία στην Ελλάδα και το εξωτερικό: Κύπρος, Ρουμανία, Σαουδική Αραβία, Αίγυπτο, Εμιράτα κλπ. Μέλος του Chartered Management Institute της Μ.Βρετανίας.  
Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, επαγγελματίες και στελέχη τμήματος εισπράξεων, χρηματοοικονομικού, εμπορικής διαχείρισης, προϊσταμένους λογιστηρίων, διευθυντές πωλήσεων, σε όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα στην είσπραξη των χρηματικών απαιτήσεων τους, και σε εργαζόμενους που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους πάνω στην Είσπραξη Οφειλών.   Περιγραφή:
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Ενότητα 1η - Οι πληροφορίες που χρειάζομαι για τον πελάτη πριν τηλεφωνήσω
1. Το φύλλο του Mackay για το προφίλ του πελάτη,
2. Η σχέση της επιχείρησης που εισπράττει τα χρήματα με τον οφειλέτη,
3. Όλοι πουλάμε στην επιχείρηση σήμερα, το σύγχρονο επικοινωνιακό στέλεχος,
4. Ο τρόπος που μιλάμε και απαντάμε στο τηλέφωνο, το κτίσιμο της σχέσης,
5. Η εικόνα της επιχείρησής μας περνάει μέσα από το τηλέφωνο,
6. Ακούω και διαπραγματεύομαι με τον πελάτη – οφειλέτη.
Ενότητα 2α - Η Φροντίδα των πελατών
1. Ιδέες κλειδιά για την διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη - οφειλέτη,
2. Οι προσδοκίες του οφειλέτη και η σχέση του με την εισπρακτική επιχείρηση,
3. Η συνομιλία και η δέσμευση του οφειλέτη,
4. Οι 13 τεχνικές για την φροντίδα και την εξυπηρέτηση του πελάτη,
5. Οι τέσσερις τακτικές για την συλλογή των οφειλών,
6. Ιδέες για την συλλογή από τηλεφώνου και τα πλεονεκτήματα του τηλεφώνου.
Ενότητα 3η - Η συλλογή των οφειλών από το τηλέφωνο
1. Το σενάριο της τηλεφωνικής συνομιλίας μου με τον οφειλέτη,
2. Αυξάνω τα κέρδη της επιχείρησης με την καλύτερη χρήση του τηλεφώνου,
3. Καταγράφω και μεταφέρω τις πληροφορίες που απέκτησα από τον πελάτη,
4. Χειριζόμαστε σωστά τις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις,
5. Τηλεφωνική επαφή – κρατώ τον έλεγχο της συνομιλίας,
6. Το κείμενο, οι λέξεις και ο τρόπος της συνομιλίας. Παραδείγματα,
Ενότητα 4η - Η Εξυπηρέτηση του πελάτη
1. Η σημασία της εξυπηρέτησης του πελάτη για την επιχείρηση,
2. Τα 17 συνήθη λάθη που γίνονται από το τηλέφωνο,
3. Τι μπορώ να πετύχω με το Telemarketing,
4. Η αξιοποίηση των αρχών του Telemarketing για την είσπραξη οφειλών,
5. Η διαδικασία της τηλεφωνικής συνομιλίας και η υλοποίησή της,
Ενότητα 5η - Τα παράπονα των οφειλετών
1. Τα παράπονα των πελατών, των οφειλετών και των τρίτων,
2. Χειρισμός των παραπόνων των οφειλετών και επίλυση των αντιρρήσεών τους,
3. Η προσπάθεια διατήρησης του καλού κλίματος και της συνεργασίας του οφειλέτη.
4. Ο χειρισμός του 2ου τηλεφωνήματος και το Follow-up, όπου χρειαστεί,
5. Η άσκηση πίεσης στον οφειλέτη,
6. Αξιολόγηση της διαδικασίας εισπράξεων, με στόχο την βελτίωσή της.
Μεθοδολογία: Μέσα από την αμφίδρομη επικοινωνία, τα καθημερινά παραδείγματα από την εμπειρία των εκπαιδευομένων επιτυγχάνουμε την μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων για την επιχείρηση.
Πληροφορίες
ΚΟΣΤΟΣ: 195 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή) Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφές, χυμοί & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ!
Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση - Υποχρεωτική από 1/1/2012
Διοργανωτής
Abpm
Έναρξη: 29/09/2011
Λήξη: 29/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
T
όπος: Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου, Πλατεία Καραϊσκάκη
15:30 - 21:30
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/6215220
Εισηγητής: Υπεύθυνος IT Project Manager Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών Υπουργείου Οικονομικών. Εισηγητής οικονομικών σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία  
Σε ποιους απευθύνεται: Σε Προϊσταμένους & Στελέχη Λογιστηρίου και Μηχανογράφησης, Λογιστές και σε όσους εμπλέκονται με θέματα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και συστημάτων Ηλεκτρονικών πληρωμών - συναλλαγών.   Περιγραφή:
Η νέα υπουργική απόφασή (ΠΟΛ 1158 / 21-0-2011) θέτει σε άμεση υποχρεωτική εφαρμογή την Ηλεκτρονική Τιμολόγηση όπως ορίζει ο νόμος 3842/23-4-2010. Στο σεμινάριο αυτό αναλύονται λεπτομερώς τα βήματα και οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν από το τμήμα Λογιστηρίου της επιχείρησης για την έκδοση Ηλεκτρονικών Τιμολογίων, καθώς και οι συναλλαγές, οι οποίες είναι υποχρεωτικό να γίνονται ηλεκτρονικά από 1/1/2012, σύμφωνα με το Νόμο 3842 και τις πρόσφατες αλλαγές και εξαγγελίες του Υπουργείου Οικονομικών. Επίσης, θα συζητηθούν τα οφέλη της ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε τομείς, όπως πχ της οργάνωσης των δραστηριοτήτων του τμήματος Λογιστηρίου, της βελτίωσης παραγωγικότητας, καθώς και νομικά ζητήματα και θέματα που αφορούν την ασφάλεια των συναλλαγών.
Ενότητες Σεμιναρίου
- Ηλεκτρονική Τιμολόγηση & νέος Φορολογικός Νόμος
Πότε και σε ποιες περιπτώσεις είναι υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση
Προετοιμασία ηλεκτρονικής τιμολόγησης
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες (On-line)
Έκδοση Ηλεκτρονικών τιμολογίων
Ηλεκτρονική ανταλλαγή παραστατικών
Καταστάσεις τιμολογίων
- Συστήματα τραπεζικών συναλλαγών
Τραπεζικά πληροφοριακά συστήματα διαδικτύου
Διαχείριση ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών
Τυποποιημένα συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών
Διαχείριση ηλεκτρονικών πληρωμών
- Νομικά ζητήματα και ρυθμιστικό πλαίσιο
Ηλεκτρονική τιμολόγηση και ψηφιακά τιμολόγια
Ηλεκτρονικές (Ψηφιακές) Υπογραφές και Κρυπτογράφηση
Νομικό πλαίσιο για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΠΟΛ 1158 / 21.7.2011
- Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση ως παράγοντας
Μείωσης κόστους
Βελτίωσης παραγωγικότητας
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ
- Εγχειρίδιο «Ηλεκτρονική Τιμολόγηση»
- Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΦΠΑ όπως ισχύουν μέχρι τον Ν.4002/2011
Διοργανωτής
Pro Seminars
Έναρξη: 30/09/2011
Λήξη: 01/10/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: THE MET HOTEL, 26ης Οκτωβρίου 48
Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου, 17:00-22:00
Σάββατο 01 Οκτωβρίου, 09:00-14:00

Έναρξη: 10/10/2011
Λήξη: 11/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι
Δευτέρα 10 Οκτωβρίου, 17:00-22:00
Τρίτη 11 Οκτωβρίου, 17:00-22:00
 Τηλέφωνα Επικοινωνίας:2310/309033, 2310/309011, 6941/580141
Εισηγητής: Ρουσάκη Άννα
τ.Τμηματάρχης στη Δ/ση ΦΠΑ του Υπ.Οικονομικών  
Σε ποιους απευθύνεται: • Στελέχη Οικονομικής Διεύθυνσης & Λογιστηρίου
• Ελεύθερους Επαγγελματίες Λογιστές  
Περιγραφή:
Θεματολογία σεμιναρίου
- Τροποποιήσεις των διατάξεων ΦΠΑ με το ν. 3943/2011 (έλεγχος από το γραφείο, θέματα αυτοπαράδοσης σχετικά με την πρώτη εγκατάσταση σε νεόδμητα ακίνητα, δυνατότητα τμηματικής καταβολής του οφειλόμενου φόρου, θέματα βεβαίωσης του φόρου, ενσωμάτωση κοινοτικών οδηγιών σχετικά με την ηλεκτρική ενέργεια, το φυσικό αέριο, τη θέρμανση, το ψύχος, τα συστήματα πρόσβασης, κλπ)
- Τροποποιήσεις των διατάξεων ΦΠΑ με το ν. 3986/2011 (συντελεστές ΦΠΑ)
- Τροποποιήσεις των διατάξεων ΦΠΑ με το ν. 4002/2011 (ρυθμίσεις με ευνοϊκούς όρους για υποβολή εκπρόθεσμων δηλώσεων ΦΠΑ , τροποποίηση απαλλαγής χορήγησης ύδατος)
- Ενδοκοινοτικές αποκτήσεις/παραδόσεις - Τριγωνικές συναλλαγές και συναφείς υποχρεώσεις
- Εισαγωγές /Εξαγωγές
- Απαλλαγές με βάση το Ειδικό Διπλότυπο Δελτίο Απαλλαγής και λοιπές απαλλαγές
- Τόπος φορολογίας των υπηρεσιών σύμφωνα με τους κανόνες που ισχύουν από 1.1.2010 όπως θεσπίστηκαν με το ν. 3763/2009 και ισχύουν ύστερα από την τροποποίηση ορισμένων εξ αυτών με το ν. 3842/2010
- Δικαίωμα έκπτωσης γενικά
- Επιμερισμός του δικαιώματος έκπτωσης (Pro-Rata)
- Διακανονισμός ΦΠΑ επενδυτικών αγαθών γενικά
- Παραγραφή δικαιώματος επιστροφής Πιστωτικού υπολοίπου ΦΠΑ
- Επιστροφή ΦΠΑ από άλλα κράτη μέλη και Τρίτες χώρες – Διαδικασία και Χρόνος άσκησης του δικαιώματος επιστροφής
- Συμπλήρωση Περιοδικής και Εκκαθαριστικής δήλωσης ΦΠΑ (νέο έντυπο)
Αξία σεμιναρίου: 390€ για εταιρείες, 290€ για Φυσικά πρόσωπα
Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το ΛΑΕΚ 0,45% του ΟΑΕΔ

ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
Διοργανωτής
Ναυτεμπορική
Έναρξη: 30/09/2011
Λήξη: 30/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
17.00-22.00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/5198000
Εισηγητής: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΑΣ, Λογιστής – Φοροτεχνικός Α’ τάξης, Εσωτερικός Ελεγκτής.  
Σε ποιους απευθύνεται: Σε Οικονομικούς διευθυντές , Προϊσταμένους Λογιστηρίων , Λογιστές , Βοηθούς Λογιστών και κάθε ενδιαφερόμενο σχετικά με την φορολογική αντιμετώπιση των διεθνών συναλλαγών.  
Σκοπός: Η αναφορά στη φορολογική αντιμετώπιση των εμπορικών συνεργασιών, που αναπτύσσονται ολοένα και περισσότερο, μεταξύ των επιχειρήσεων της χώρας μας και των επιχειρήσεων των άλλων κρατών του κόσμου και στις φορολογικές υποχρεώσεις που έχουν τα φυσικά πρόσωπα όταν είναι Έλληνες και αποκτούν εισοδήματα από το εξωτερικό και αντίστροφα, καθώς και στον τρόπο που φορολογικά αντιμετωπίζεται μια αλλοδαπή επιχείρηση όταν εγκαθίσταται και λειτουργεί στην Ελλάδα.
  Περιγραφή:
• Διαδικασίες στην Ελλάδα ίδρυσης υποκαταστήματος αλλοδαπής εταιρείας και φορολογικές υποχρεώσεις της ( Δευτερεύουσα εγκατάσταση)
• Διαδικασίες μεταφοράς της έδρας αλλοδαπής επιχείρησης στην Ελλάδα (Κύρια εγκατάσταση)και φορολογικές υποχρεώσεις της
• Η έννοια της μόνιμης εγκατάστασης στην Ελλάδα των αλλοδαπών Νομικών Προσώπων(Παραδείγματα – εφαρμογές)
• Ο τρόπος προσδιορισμού του καθαρού κέρδους της εγκατεστημένης στην Ελλάδα αλλοδαπής όταν αυτή κάνει δαπάνες που προέρχονται από την έδρα της στην αλλοδαπή (Παραδείγματα – εφαρμογές)
• Φορολογική αντιμετώπιση των σχέσεων μεταξύ μητρικών Εταιρειών της αλλοδαπής και θυγατρικών στην Ελλάδα. Ενδοομιλικές Συναλλαγές τεκμηρίωση.
• Τρόπος φορολόγησης διανεμόμενου μερίσματος ημεδαπής Ανώνυμης Εταιρείας σε αλλοδαπά Νομικά Πρόσωπα (Παραδείγματα – εφαρμογές)
• Τρόπος φορολόγησης διανεμόμενου μερίσματος ημεδαπής Ανώνυμης Εταιρείας σε αλλοδαπά Φυσικά Πρόσωπα (Παραδείγματα – εφαρμογές)
• Φορολογική αντιμετώπιση των σχέσεων μεταξύ θυγατρικών Εταιρειών της αλλοδαπής και μητρικών στην Ελλάδα. Ενδοομιλικές Συναλλαγές τεκμηρίωση.
• Τρόπος φορολόγησης διανεμομένου μερίσματος αλλοδαπής Ανώνυμης Εταιρείας σε ημεδαπά Νομικά Πρόσωπα (Παραδείγματα – εφαρμογές)
• Τρόπος φορολόγησης διανεμομένου μερίσματος αλλοδαπής Ανώνυμης Εταιρείας σε ημεδαπά φυσικά πρόσωπα (Παραδείγματα – εφαρμογές)
• Το κοινό φορολογικό καθεστώς των μητρικών και θυγατρικών εταιρειών που είναι εγκατεστημένες σε διαφορετικά κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
• Εφαρμογή των συμβάσεων αποφυγής διπλής φορολογίας (ΣΑΔΦ)
• Συντελεστές φορολόγησης μερισμάτων θυγατρικών Εταιρειών στα Βαλκάνια (Παραδείγματα – εφαρμογές)
• Η εγκατάσταση αλλοδαπών επιχειρήσεων στην Ελλάδα σύμφωνα με τις διατάξεις του Α.Ν 89/67 όπως ισχύει με το Νόμο 3427/05
• Η φορολογική αντιμετώπιση των OFFSHORE Εταιρειών στην Ελλάδα. Περιπτώσεις δαπανών που αναγνωρίζονται από εξωχώριες Εταιρείες
• Συμβάσεις περί αποφυγής διπλής φορολογίας. Φορολογική αντιμετώπιση των τόκων που εισπράττονται από το εξωτερικό από φυσικά ή νομικά πρόσωπα (Παραδείγματα – εφαρμογές) Όλες οι γνωμοδοτήσεις του Ε.Σ.Υ.Λ που αφορούν στη Λογιστική αντιμετώπιση των συναλλαγών μεταξύ των υποκαταστημάτων στην αλλοδαπή καθώς και στις σχέσεις μητρικών – θυγατρικών εταιρειών εγκατεστημένων στο εξωτερικό της Χώρας
Ο ρόλος των φορολογικών εκπροσώπων και αντιπροσώπων στην Ελλάδα