JackpotCity.com - €500 ΔΩΡΕΑΝ! Κάνε κλίκ και παίξε στο JackpotCity.com και θα δείς, έχεις έρθει στο σωστό καζίνο! Κάντε κλικ εδώ

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

SEMI...ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ!!!


Developing your Serengeti Strategy
Διοργανωτής
projectyou
Έναρξη: 26/09/2011
Λήξη: 26/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
09:00 – 17:00
 Τηλέφωνα Επικοινωνίας:211/4025225, 6946/742009, 6932/565466
Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε ανώτερα διοικητικά στελέχη και διευθυντές ιδιωτικών και δημόσιων επιχειρήσεων και οργανισμών.  
Σκοπός: Το σεμινάριο έχει ως στόχο να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν ποια είναι η στρατηγική που ακολουθούν στην επιχείρηση ή τον οργανισμό που διοικούν, σε σχέση με τους ανταγωνιστές, τους πελάτες και τους προμηθευτές τους. Σκοπός είναι ο εντοπισμός πιθανών αλλαγών στη στρατηγική τους, με τις οποίες θα επιτύχουν την επιβίωση και την ανάπτυξή τους στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον, και η ανάπτυξη του κατάλληλου action plan που θα συμβάλλει στην εφαρμογή και εδραίωση των αλλαγών.
  Περιγραφή:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
- Παρουσίαση των αποτελεσμάτων της σχετικής έρευνας
Σύγκριση ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων βάσει της στρατηγικής που ακολουθούν
- Ποιες στρατηγικές ταιριάζουν στο σύγχρονο ελληνικό οικονομικό περιβάλλον
Επισήμανση των βέλτιστων πρακτικών
- «Κενά» που εντοπίζονται στις πρακτικές των ελληνικών επιχειρήσεων
Πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν και πώς μπορούν να μετασχηματιστούν οι ελληνικές επιχειρήσεις “from as is” στο “to be”
- Ποιες είναι οι δομές και η κουλτούρα που πρέπει να υιοθετήσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί
- Περιβάλλον (Πλαίσιο), Όραμα, Στόχοι, Στρατηγική, Δομή, Κουλτούρα
- Ποια είναι η στρατηγική σας

Μελετήστε την στρατηγική των πελατών, των ανταγωνιστών, των προμηθευτών σας και αποφασίστε ποια στρατηγική θα ακολουθήσετε
- Εργασία: Κάθε συμμετέχοντας θα καταρτίσει τη δική του στρατηγική και την στρατηγική των πελατών, των ανταγωνιστών και των προμηθευτών του και θα οργανώσει ένα action plan για την ανάπτυξη της κατάλληλης στρατηγικής
- Ποια δομή είναι η κατάλληλη για τη στρατηγική σας και πώς μπορείτε να την χτίσετε
Επιλέξτε οργανογράμματα, ρόλους, ανθρώπους, ψυχομετρικά χαρακτηριστικά κάθε προσωπικότητας, κίνητρα, ευθυγραμμίστε τους ατομικούς με τους οργανωσιακούς στόχους κ.λπ.
- Εργασία: Συνέχεια της προηγούμενης
- Ποια κουλτούρα είναι η κατάλληλη για τη στρατηγική σας
Η σύνδεση της κουλτούρας με αξίες και πιστεύω.
Μελετήστε την κουλτούρα των πελατών σας – ειδικά για τις εξαγωγικές εταιρείες – των ανταγωνιστών και των προμηθευτών σας.
- Εργασία: Συνέχεια της προηγούμενης
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Για εταιρίες: 160 € - Το κόστος συμμετοχής μπορεί να καλυφθεί πλήρως από το ΛΑΕΚ 0,45% (προθεσμία 19/9/2011).
Για ιδιώτες παρέχονται εκπτώσεις:
- 10% για εγγραφές έως 12.9.2011
- 10% για εγγραφή τριών ατόμων και άνω
- 10% για φοιτητές και ανέργους
- 10% για online εγγραφή στο http://www.projectyou.gr/?p=2318#register-seminar
- Έκπτωση 50 € λόγω παρακολούθησης του συνεδρίου “Serengeti Strategies”: Hilton Hotel, Κυριακή 25.9.11, 15:00-17:00

 ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ
Διοργανωτής
PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 26/09/2011
Λήξη: 28/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
Ωράριο: 17:00-21:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9537370-9
Σε ποιους απευθύνεται: Σε τμήματα Λογιστηρίου, Credit Control και Πωλήσεων.   Σκοπός: Υπάρχουν πάρα πολλές τακτικές για την είσπραξη των υπολοίπων των πελατών μιας επιχείρησης. Άλλες πετυχημένες και άλλες λιγότερο πετυχημένες. Το πρακτικό αυτό πρόγραμμα επικεντρώνετε σε δύο τομείς ζωτικούς για την πετυχημένη συλλογή μετρητών – υπόλοιπα πελατών από το τηλέφωνο: η καλή τεχνική και η προσέγγιση με πλήρη αυτοπεποίθηση από την πλευρά του καλούντος. Με την χρήση ασκήσεων και πρακτικών εφαρμογών (role play), οι καταρτιζόμενοι θα μάθουν πως να οργανώνουν και να πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις και να διασφαλίζουν κάθε φορά την δέσμευση του πελάτη.
  Περιγραφή:
Ο ρόλος του Ελεγκτή των Υπολοίπων
• Γιατί ο καλός έλεγχος των υπολοίπων των πελατών είναι σημαντικός για την επιχείρηση
• Η Πιστωτική Πολιτική και πως επηρεάζει την συλλογή των υπολοίπων από το τηλέφωνο
• Οι δεξιότητες του πετυχημένου ελεγκτή των υπολοίπων και η εργασιακή του συμπεριφορά
Τα βήματα κλειδιά για ένα πετυχημένο τηλεφώνημα
• Η προετοιμασία
• Το άνοιγμα του τηλεφωνήματος και η πρώτη εντύπωση
• Η αναφορά στα γεγονότα
• Η διαπραγμάτευση
• Η διασφάλιση της υπόσχεσης του πελάτη για πληρωμή
• Το κλείσιμο της συνομιλίας και η παρακολούθηση της κλήσης
Η επικοινωνία από το τηλέφωνο
• Οι επικοινωνιακές δεξιότητες και δεξιότητες ακρόασης
• Η εσωτερική και η εξωτερική επικοινωνία του ελεγκτή των πιστώσεων
• Η τέχνη των ερωτήσεων
• Η μεταβίβαση του μηνύματος
Πείθω τον πελάτη να πληρώσει
• Το κτίσιμο της σχέσης με τον πελάτη
• Φθάνω στον άνθρωπο που αποφασίζει
• Τακτικές διαπραγματεύσεων και πειθούς
• Το ξεπέρασμα του φόβου της απαίτησης για πληρωμή του χρέους
• Η ισορροπία μεταξύ της σχέσης με τον πελάτη και η σιγουριά του ελεγκτή υπολοίπων
Το ξεπέρασμα των δυσκολιών
• Ο χειρισμός των ερωτήσεων και των δικαιολογιών του πελάτη
• Η διάκριση μεταξύ των δικαιολογιών και της τακτικής των καθυστερήσεων
• Η παροχή λύσεων στην περίπτωση μη πληρωμής από τον πελάτη
• Η ενέργειες της σωστής παρακολούθησης.

ΝΕΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΝΕΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ – ΝΕΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Διοργανωτής
Euroeducation
Έναρξη: 26/09/2011
Λήξη: 27/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58, ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
17:00-22:00

Έναρξη: 01/10/2011
Λήξη: 01/10/2011
Πόλη: ΛΑΡΙΣΑ
Tόπος: Σε κεντρικό ξενοδοχείο
09:00 - 14:00

Έναρξη: 01/10/2011
Λήξη: 01/10/2011
Πόλη: ΡΟΔΟΣ
Tόπος: Σε κεντρικό ξενοδοχείο
09:00 - 14:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/5284321, 210/5284310
Τρόπος Παρακολούθησης Σεμιναρίου:
Α) Σε αίθουσα διδασκαλίας
B) Online μέσω Internet με εικόνα και ήχο ζωντανά από την αίθουσα διδασκαλίας   Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε Οικονομικούς Δ/ντές, Προϊσταμένους & Υπαλλήλους Λογιστηρίου, Λογιστικά Γραφεία & Ελεύθερους Επαγγελματίες.  
 Περιγραφή:
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
• Νέα φορολογική κλίμακα
• Νέος τρόπος προσδιορισμού φορολογίας εισοδήματος με βάση τις αντικειμενικές δαπάνες διαβίωσης
• Αποδείξεις – Νέος τρόπος συλλογής
• Ειδική εισφορά αλληλεγγύης
• Τέλος επιτηδεύματος
• Νέες εισφορές
• Αναλυτικά παραδείγματα

ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ - ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Διοργανωτής
Euroeducation
Έναρξη: 26/09/2011
Λήξη: 28/09/2011
Πόλη: ΡΟΔΟΣ
Tόπος: ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
17:00-21:00

Έναρξη: 03/10/2011
Λήξη: 05/10/2011
Πόλη: ΠΑΤΡΑ
Tόπος: ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
17:00-21:00

Έναρξη: 10/10/2011
Λήξη: 12/10/2011
Πόλη: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Tόπος: Σε κεντρικό ξενοδοχείο
17:00-21:00


Τηλέφωνα Επικοινωνίας:

210/5284321, 210/5284310
Εισηγητής: Σ. ΠΙΤΤΑΣ
Διευθυντής Marketing Ομίλου Επιχειρήσεων, με εξειδίκευση σε θέματα πωλήσεων, marketing & ανάπτυξης πελατείας. Εισηγητής με μεγάλη διδακτική εμπειρία στην Ελλάδα & στο εξωτερικό.  
Σκοπός: Είναι μέσω της εκτενής παρουσίασης και εκπαίδευσης στα μυστικά της επαγγελματικής πώλησης, να βελτιωθεί ο τρόπος προσέγγισης του πελάτη και οι επιδεξιότητες πώλησης των συμμετεχόντων. Το σεμινάριο εξετάζει ολόκληρη την διαδικασία της πώλησης και εστιάζεται στις πιο προχωρημένες σημερινές επαγγελματικές μεθόδους – Συμβουλευτικής / παροχής λύσεων πώλησης.
  Περιγραφή:
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
- Διαχείριση πώλησης
Πώληση βάσει χαρακτηριστικών προϊόντος ή βάσει αναγκών πελάτη;
Κάλυψη αναγκών πραγματικών ή «τεχνητών»;
Ανακαλύπτοντας το όφελος για τον πελάτη
Ο πελάτης αγοράζει επειδή πουλάμε «εμείς» ή για άλλους λόγους;
- Διαχείριση αντίρρησης πελάτη
Αντιρρήσεις που πηγάζουν από πραγματικά αίτια
Αντιρρήσεις που σχετίζονται με την άρνηση αγοράς
Πουλώντας πρώτα απ΄ όλα την επαγγελματική σας εικόνα
Βασικές αρχές διαπραγμάτευσης
Η σχέση «κερδίζω – κερδίζεις»
Τα «πρέπει» ενός εξαιρετικού διαπραγματευτή
- Τα επικοινωνιακά «τρυκ» που χρησιμοποιεί ο αποτελεσματικός πωλητής
Καθοδήγηση πώλησης
Ακούει περισσότερο και μιλά λιγότερο
Αξιοποιεί την εικόνα της αγοράς και το brand name
Ευχαριστημένος πελάτης – ο καλύτερος πωλητής (διαφημιστής)
- Η ομάδα πωλήσεων
Στοχοθεσία (Πως πρέπει να εφαρμόζεται για να υπάρχουν αποτελέσματα)
Διαχείριση ενδοομαδικών κρίσεων
Διάχυση του οράματος στα μέλη της ομάδας
Διαχωρίζοντας το επείγον και σημαντικό από το επείγον και μη σημαντικό
- Η εφαρμογή της τεχνικής S.P.E.N.D. στην διαδικασία της πώλησης
Κάθε πελάτης έχει διαφορετικές ανάγκες!
Εντοπισμός των αναγκών
Οι τεχνικές των ερωτήσεων
Οι τεχνικές των ερωτήσεων
Αποφυγή λαθών κατά την διαδικασία εφαρμογής της τεχνικής S.P.E.N.D.
- Πώληση και εξυπηρέτηση πελατείας – Δύο διαφορετικές αλλά αλληλοσυνδεόμενες έννοιες
Αρχές εξυπηρέτησης πελατών
Ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο;
Τι ανάγκες δικές μας καλύπτουμε όταν εξυπηρετούμε τον πελάτη;
Ο ρόλος του πωλητή ως συμβούλου και όχι ως «παραγγελειολήπτη»
Η έννοια του επαγγελματισμού ή διαφορετικά ποια τα όρια στις καθημερινές «επαγγελματικές» συναλλαγές