Τεχνικές Πώλησης
Διοργανωτής
Έναρξη: 21/09/2011
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:2310/466481
Τιμή: 97€
Εισηγητής: Ραλλάκης Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μεταπτυχιακό τίτλο στην εκπαίδευση προσωπικού και τη συμβουλευτική (MA in Management and Organizational Learning) από το Πανεπιστήμιο του Lancaster. Με εμπειρία άνω των δέκα ετών στις πωλήσεις και την εκπαίδευση προσωπικού.
Τρόπος Παρακολούθησης Σεμιναρίου: Online μέσω Internet - Webinar
Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε πωλητές, επιχειρηματίες, φοιτητές και όλα τα στελέχη που ασχολούνται με τις πωλήσεις, καθώς και σε όλους όσους σχεδιάζουν να φτιάξουν την επιχείρηση τους. Στο τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες λαμβάνουν πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Σκοπός:
• Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν και να συστηματοποιήσουν τις επαγγελματικές και εμπειρικές τους γνώσεις πάνω στις πωλήσεις.
• Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τη δομή της διαδικασίας πώλησης, ώστε να μπορούν να επεμβαίνουν αποτελεσματικά σε αυτήν, εξασφαλίζοντας θετικά αποτελέσματα.
• Να ελέγξουν στην πράξη αυτά που μαθαίνουν στο σεμινάριο, μέσα από την εφαρμογή τους σε πραγματικά δεδομένα σε ασκήσεις.
• Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τη δομή της διαδικασίας πώλησης, ώστε να μπορούν να επεμβαίνουν αποτελεσματικά σε αυτήν, εξασφαλίζοντας θετικά αποτελέσματα.
• Να ελέγξουν στην πράξη αυτά που μαθαίνουν στο σεμινάριο, μέσα από την εφαρμογή τους σε πραγματικά δεδομένα σε ασκήσεις.
Περιγραφή:
Το σεμινάριο “Τεχνικές Πώλησης” από την Learning Evolution διαρκεί τρεις (3) εβδομάδες και διεξάγεται εξολοκλήρου online. Οι εκπαιδευόμενοι χρειάζεται να παρακολουθήσουν μία online διάλεξη κάθε εβδομάδα, διάρκειας δύο (2) ωρών περίπου, και να παραδώσουν μία άσκηση τις εβδομάδες 1 και 2 του σεμιναρίου. Το υπόλοιπο υλικό του σεμιναρίου μπορούν να το μελετήσουν στο δικό τους χρόνο χωρίς καμία δέσμευση.
Εβδομάδα 1η
1. Εισαγωγή στο σεμινάριο, παρουσίαση δομής
2. Κατανόηση της διαδικασίας της επικοινωνίας, επειδή η πώληση είναι επικοινωνία.
3. Πριν την πώληση, η προετοιμασία του πωλητή πριν από το πρώτο ραντεβού με τον πελάτη.
- Εντοπισμός υποψήφιων πελατών (πελατολόγιο, τηλεφωνικός κατάλογος, google, social media, δικτύωση μέσω συνεργατών)
- Προετοιμασία παρουσίασης και λοιπού υλικού, πρόβα ραντεβού για αντιμετώπιση προβλημάτων
- Πρώτη επαφή, e-mail, facebook, Linkedin, Alibaba, τηλέφωνο
4. Εργασία πάνω στο περιεχόμενο της εβδομάδας.
1. Εισαγωγή στο σεμινάριο, παρουσίαση δομής
2. Κατανόηση της διαδικασίας της επικοινωνίας, επειδή η πώληση είναι επικοινωνία.
3. Πριν την πώληση, η προετοιμασία του πωλητή πριν από το πρώτο ραντεβού με τον πελάτη.
- Εντοπισμός υποψήφιων πελατών (πελατολόγιο, τηλεφωνικός κατάλογος, google, social media, δικτύωση μέσω συνεργατών)
- Προετοιμασία παρουσίασης και λοιπού υλικού, πρόβα ραντεβού για αντιμετώπιση προβλημάτων
- Πρώτη επαφή, e-mail, facebook, Linkedin, Alibaba, τηλέφωνο
4. Εργασία πάνω στο περιεχόμενο της εβδομάδας.
Εβδομάδα 2η
1. F.A.B approach, θα μιλήσουμε για την προσέγγιση F.A.B για την ανάλυση ενός προϊόντος/υπηρεσίας.
2. Εξωτερική εμφάνιση του πωλητή, και τρόποι συμπεριφοράς.
3. Πρόβα, η σημασία του σωστού σχεδιασμού και της πρόβας του ραντεβού
4. Ενεργητική Ακοή
5. Εργασία πάνω στο περιεχόμενο της εβδομάδας.
1. F.A.B approach, θα μιλήσουμε για την προσέγγιση F.A.B για την ανάλυση ενός προϊόντος/υπηρεσίας.
2. Εξωτερική εμφάνιση του πωλητή, και τρόποι συμπεριφοράς.
3. Πρόβα, η σημασία του σωστού σχεδιασμού και της πρόβας του ραντεβού
4. Ενεργητική Ακοή
5. Εργασία πάνω στο περιεχόμενο της εβδομάδας.
Εβδομάδα 3η
1. Τα στάδια της διαδικασίας πώλησης
- Σπάσιμο πάγου
- Παρουσίαση προϊόντος
- Διερεύνηση αναγκών του πελάτη
- Προσφορά λύσης για την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη
- Αντιμετώπιση αντιρρήσεων
- Κλείσιμο της πώλησης
- Servicing, χτίσιμο σχέσης, cross selling
1. Τα στάδια της διαδικασίας πώλησης
- Σπάσιμο πάγου
- Παρουσίαση προϊόντος
- Διερεύνηση αναγκών του πελάτη
- Προσφορά λύσης για την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη
- Αντιμετώπιση αντιρρήσεων
- Κλείσιμο της πώλησης
- Servicing, χτίσιμο σχέσης, cross selling
GOOGLE AD WORDS & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ
Διοργανωτής
Έναρξη: 21/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Αρκαδίας 16Α, Περιστέρι (πλησίον μετρό Αγ. Αντωνίου)
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Αρκαδίας 16Α, Περιστέρι (πλησίον μετρό Αγ. Αντωνίου)
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/5782931 - 932 – 933
Σε ποιους απευθύνεται: Το Σεμινάριο απευθύνεται κυρίως σε Στελέχη επιχειρήσεων που έχουν αναλάβει την ευθύνη διαχείρισης και υποστήριξης των προϊόντων & υπηρεσιών των Εταιριών τους αλλά και σε μεμονωμένους χρήστες που εκμεταλλεύονται τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης στο Internet.
Σκοπός:
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι η παρουσίαση και η εκπαίδευση στην αποτελεσματική αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει η διαφήμιση μέσω του AdWords της γνωστής Μηχανής Αναζήτησης Google. Η αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των συμμετεχόντων στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα αυξήσει την ανταγωνιστική θέση των επιχειρήσεων και των Ιστοχώρων που διαχειρίζονται.
Περιγραφή:
Αναλυτικό πρόγραμμα
1. Το μοντέλο διαφήμισης PPC (Pay-Per-Click).
- Εισαγωγή στην διαφήμιση PPC (Pay-Per-Click).
- Λειτουργικότητα και πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα σε σχέση με τις άλλες μορφές
- Εισαγωγή στο Google Adwords και την ορολογία του.
- Κύρια χαρακτηριστικά και λειτουργίες
- Εναλλακτικοί τρόποι διαφήμισης PPC
- Εισαγωγή στην διαφήμιση PPC (Pay-Per-Click).
- Λειτουργικότητα και πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα σε σχέση με τις άλλες μορφές
- Εισαγωγή στο Google Adwords και την ορολογία του.
- Κύρια χαρακτηριστικά και λειτουργίες
- Εναλλακτικοί τρόποι διαφήμισης PPC
2. Δημιουργία καμπάνιας στο Google Adwords
- Δημιουργία Λογαρισμού GoogleAdwords και βασικές ρυθμίσεις.
- Δυνατότητες πληρωμής και υπολογισμός κόστους
- Δημιουργία καμπάνιας και ρυθμίσεις στόχευσης και προϋπολογισμού
- Επιλογή κατάλληλων Keywords σε συνδυασμό με τα ανάλογα διαφημιστικά κείμενα.
- Παρακολούθηση της καμπάνιας και έκδοση κατάλληλων αναφορών
3. Βελτιστοποίηση της καμπάνιας του Google Adwords
- Αξιολόγηση των αναφορών.
- Δημιουργία στοχεύμενων διαφημίσεων σε πολλαπλά επίπεδα
- Αξιολόγηση των συντελεστών κόστους για μείωση της δαπάνης
- Ανάλυση των Keywords και επιλογή των βέλτιστων συνδυασμών.
- Επιλογή αρνητικών keywords για τη βελτίωση της απόδοσης της καμπάνιας.
- Δημιουργία ελκυστικών διαφημιστικών κειμένων.
- Βελτιστοποίηση και αύξηση του CTR (Click Through Rate) της καμπάνιας.
- Αξιοποίηση του Content Network του Google
- Αποτελεσματική δημιουργία διαφημίσεων με εικόνες και video
- Δημιουργία Λογαρισμού GoogleAdwords και βασικές ρυθμίσεις.
- Δυνατότητες πληρωμής και υπολογισμός κόστους
- Δημιουργία καμπάνιας και ρυθμίσεις στόχευσης και προϋπολογισμού
- Επιλογή κατάλληλων Keywords σε συνδυασμό με τα ανάλογα διαφημιστικά κείμενα.
- Παρακολούθηση της καμπάνιας και έκδοση κατάλληλων αναφορών
3. Βελτιστοποίηση της καμπάνιας του Google Adwords
- Αξιολόγηση των αναφορών.
- Δημιουργία στοχεύμενων διαφημίσεων σε πολλαπλά επίπεδα
- Αξιολόγηση των συντελεστών κόστους για μείωση της δαπάνης
- Ανάλυση των Keywords και επιλογή των βέλτιστων συνδυασμών.
- Επιλογή αρνητικών keywords για τη βελτίωση της απόδοσης της καμπάνιας.
- Δημιουργία ελκυστικών διαφημιστικών κειμένων.
- Βελτιστοποίηση και αύξηση του CTR (Click Through Rate) της καμπάνιας.
- Αξιοποίηση του Content Network του Google
- Αποτελεσματική δημιουργία διαφημίσεων με εικόνες και video
4. Αξιοποίηση της επισκεψιμότητας που προκύπτει από την καμπάνια
- Ορισμός αντικειμενικών σκοπών και στόχων.
- Δημιουργία κατάλληλων και ελκυστικών LandingPages
- Βελτιστοποίηση LandingPages για καλύτερα ConversionRates
- Αξιοποίηση του Google Website Optimizer
- Αξιολόγηση του κόστους της καμπάνιας σε σχέση με την επισκεψιμότητα
- Ορισμός αντικειμενικών σκοπών και στόχων.
- Δημιουργία κατάλληλων και ελκυστικών LandingPages
- Βελτιστοποίηση LandingPages για καλύτερα ConversionRates
- Αξιοποίηση του Google Website Optimizer
- Αξιολόγηση του κόστους της καμπάνιας σε σχέση με την επισκεψιμότητα
5. Αποτελεσματική ανάλυση αποτελεσμάτων της καμπάνιας
- Αξιολόγηση αποτελεσμάτων της καμπάνιας Google Adwords
- Αξιοποίηση των δεικτών CPC, CTR κλπ
- Σύνδεση του GoogleAdwords με το GoogleAnalytics
- Δημιουργία κατάλληλων αναφορών για επανακαθορισμό της στρατηγικής.
- Αξιολόγηση αποτελεσμάτων της καμπάνιας Google Adwords
- Αξιοποίηση των δεικτών CPC, CTR κλπ
- Σύνδεση του GoogleAdwords με το GoogleAnalytics
- Δημιουργία κατάλληλων αναφορών για επανακαθορισμό της στρατηγικής.
6. Πρακτική Εξάσκηση & Cases Studies
Κατά την διάρκεια του Σεμιναρίου θα παρουσιαστούν μελέτες συγκεκριμένων περιπτώσεων αλλά θα δοθεί και η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν τις δικές τους καμπάνιες για βέλτιστη εμπέδωση της ύλης.
Κατά την διάρκεια του Σεμιναρίου θα παρουσιαστούν μελέτες συγκεκριμένων περιπτώσεων αλλά θα δοθεί και η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν τις δικές τους καμπάνιες για βέλτιστη εμπέδωση της ύλης.
INTERNET MARKETING
Διοργανωτής
Έναρξη: 21/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Αρκαδίας 16Α, Περιστέρι (πλησίον μετρό Αγ. Αντωνίου)
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Αρκαδίας 16Α, Περιστέρι (πλησίον μετρό Αγ. Αντωνίου)
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/5782931 - 932 – 933
Περιγραφή:
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα παρακάτω μαθήματα:
• Social Media & Διαφήμιση στο Internet
• Google Adwords & Διαχείριση Διαφημιστικής Καμπάνιας
• Google Analytics & Αποτελεσματικότερη Ανάπτυξη Website
• EMAIL MARKETING - Εργαλεία & Τεχνικές Διαφημιστικής Προβολής με email
• SEO - Βελτιστοποίησης Ιστοσελίδων στις Μηχανές Αναζήτησης
• Social Media & Διαφήμιση στο Internet
• Google Adwords & Διαχείριση Διαφημιστικής Καμπάνιας
• Google Analytics & Αποτελεσματικότερη Ανάπτυξη Website
• EMAIL MARKETING - Εργαλεία & Τεχνικές Διαφημιστικής Προβολής με email
• SEO - Βελτιστοποίησης Ιστοσελίδων στις Μηχανές Αναζήτησης
Τα μυστικά των Πωλήσεων
Διοργανωτής
Έναρξη: 22/09/2011
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:2310/466481
Τρόπος Παρακολούθησης Σεμιναρίου: Online μέσω Internet - Webinar Περιγραφή:
Δωρεάν Σεμινάριο - Free Webinar – 22 Σεπτεμβρίου 2011 ώρα 17:00
Οι πωλήσεις είναι η τροφή κάθε επιχείρησης. Μια επιστήμη και την ίδια στιγμή μια τέχνη που λίγοι κατέχουν τα μυστικά της. Στην σύντομη αυτή παρουσίαση διάρκειας 90 λεπτών περίπου, θα δούμε τα μυστικά των πωλήσεων, τα οποία θα μας οδηγήσουν στην αύξηση πωλήσεων μας. Θα μιλήσουμε μεταξύ άλλων για:
- Την προετοιμασία της πώλησης
- Την FAB approach
- Τους λόγους που οι καταναλωτές αγοράζουν το Α αντί το Β προϊόν
- Την προετοιμασία της πώλησης
- Την FAB approach
- Τους λόγους που οι καταναλωτές αγοράζουν το Α αντί το Β προϊόν
Σε όσους παρακολουθήσουν ζωντανά την παρουσίαση μέσω διαδικτύου, θα μοιραστούν δώρα:
1. Μια Δωρεάν συμμετοχή στο online σεμινάριο “Τεχνικές πώλησης”, αξίας 97€
2. Δύο συμμετέχοντες θα κερδίσουν από μια online συνεδρία με σύμβουλο της εταιρείας μας, διάρκειας 60 λεπτών περίπου, όπου θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στις πωλήσεις τους. Δώρο αξίας 50€ η κάθε συνεδρία.
3. Όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν πρόσβαση στο video της παρουσίασης, δωρεάν.
4. Όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν τις σημειώσεις της παρουσίασης.
1. Μια Δωρεάν συμμετοχή στο online σεμινάριο “Τεχνικές πώλησης”, αξίας 97€
2. Δύο συμμετέχοντες θα κερδίσουν από μια online συνεδρία με σύμβουλο της εταιρείας μας, διάρκειας 60 λεπτών περίπου, όπου θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στις πωλήσεις τους. Δώρο αξίας 50€ η κάθε συνεδρία.
3. Όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν πρόσβαση στο video της παρουσίασης, δωρεάν.
4. Όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν τις σημειώσεις της παρουσίασης.
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Διοργανωτής
Έναρξη: 22/09/2011
Λήξη: 22/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Αρκαδίας 16Α, Περιστέρι (πλησίον μετρό Αγ. Αντωνίου)
Λήξη: 22/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Αρκαδίας 16Α, Περιστέρι (πλησίον μετρό Αγ. Αντωνίου)
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/5782931 - 932 – 933
Εισηγητής: Απόστολος Μπαλάνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων, PhD in Business Administration, Master in Business Administration, Ba in Marketing
Σύμβουλος Επιχειρήσεων, PhD in Business Administration, Master in Business Administration, Ba in Marketing
Σκοπός:
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια ξεχωριστή εξυπηρέτηση και εμπειρία, ώστε να τους πείσουμε να παραμείνουν πελάτες μας για πάντα
Περιγραφή:
Αναλυτικό πρόγραμμα
• Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών
• Στόχος της ποιοτικής εξυπηρέτησης
• Η δημιουργία ποιοτικών προϊόντων
• Η πώληση ποιοτικών προϊόντων
• Ορισμός Επικοινωνίας
• Επικοινωνιακά συστήματα
• Τηλεφωνική επικοινωνία
• Οδηγίες για καλή ακρόαση
• Τα εμπόδια μιας συνομιλίας
• Πελάτες για πάντα
• Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών
• Στόχος της ποιοτικής εξυπηρέτησης
• Η δημιουργία ποιοτικών προϊόντων
• Η πώληση ποιοτικών προϊόντων
• Ορισμός Επικοινωνίας
• Επικοινωνιακά συστήματα
• Τηλεφωνική επικοινωνία
• Οδηγίες για καλή ακρόαση
• Τα εμπόδια μιας συνομιλίας
• Πελάτες για πάντα
Ικανοποίηση Πελατών - Μεθοδολογία & Εργαλεία Μέτρησης
Διοργανωτής
Έναρξη: 22/09/2011
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:211/1064600
Τρόπος Παρακολούθησης Σεμιναρίου: Online μέσω Internet - Webinar
Σε ποιους απευθύνεται: Σε στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται την έννοια της ικανοποίησης πελατών και τη συσχέτισή της με την ποιότητα, Σε στελέχη που είναι επιφορτισμένοι με τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών και την παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών σε εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες, Σε στελέχη εταιριών δημοσκοπήσεων. Σκοπός:
-Με την ολοκλήρωση του e-σεμιναρίου τα στελέχη θα μπορούν να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν έρευνες ικανοποίησης πελατών, μέσω των οποίων θα μπορούν να δώσουν τεκμηριωμένες απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως:
-Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών;
-Ποιο είναι το επίπεδο σημαντικότητας αυτών των παραγόντων;
Σε τι βαθμό είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι και οι πελάτες;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά του επαγγέλματός τους;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών που τους παρέχονται;
-Ποιοι παράγοντες που συμβάλλουν στην ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών πρέπει να βελτιωθούν;
-Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών;
-Ποιο είναι το επίπεδο σημαντικότητας αυτών των παραγόντων;
Σε τι βαθμό είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι και οι πελάτες;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά του επαγγέλματός τους;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών που τους παρέχονται;
-Ποιοι παράγοντες που συμβάλλουν στην ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών πρέπει να βελτιωθούν;
Περιγραφή:
Μέσω του e-σεμιναρίου, θα αναλυθεί η σημασία της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών μιας επιχείρησης / οργανισμού, θα αναδειχθεί ως επιθυμητός στόχος της μέτρησης ικανοποίησης η εκτίμηση του κατά πόσο το τελικό προϊόν / υπηρεσία ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών και θα καθοριστούν οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν προκειμένου να επιτευχθούν οι απαραίτητες βελτιώσεις.
Με δεδομένο ότι το κόστος διατήρησης της πελατείας είναι πολύ μικρότερο, σε σύγκριση με το κόστος διεύρυνσης, για πολλές επιχειρήσεις, η ικανοποίηση των πελατών τους, εξωτερικών και εσωτερικών (εργαζόμενοι), μπορεί να αποτελεί από μόνη της το μέτρο της επιτυχίας τους.
Με δεδομένο ότι το κόστος διατήρησης της πελατείας είναι πολύ μικρότερο, σε σύγκριση με το κόστος διεύρυνσης, για πολλές επιχειρήσεις, η ικανοποίηση των πελατών τους, εξωτερικών και εσωτερικών (εργαζόμενοι), μπορεί να αποτελεί από μόνη της το μέτρο της επιτυχίας τους.
-Η Έννοια της Ικανοποίησης
-Ορισμός Πελατών (Εσωτερικών - Εξωτερικών)
-Η Αξιολόγηση ως Μέτρο Αριστείας
-Έρευνες Ικανοποίησης
-Διαδικασία Μέτρησης Ικανοποίησης
-Μεθοδολογία MUSA (Multi-criteria Utility Satisfaction Analysis)
-Σύστημα MUSA
-Εφαρμογές Μετρήσεων Ικανοποίησης
-Ορισμός Πελατών (Εσωτερικών - Εξωτερικών)
-Η Αξιολόγηση ως Μέτρο Αριστείας
-Έρευνες Ικανοποίησης
-Διαδικασία Μέτρησης Ικανοποίησης
-Μεθοδολογία MUSA (Multi-criteria Utility Satisfaction Analysis)
-Σύστημα MUSA
-Εφαρμογές Μετρήσεων Ικανοποίησης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου