ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ MARKETING
Ικανοποίηση Πελατών - Μεθοδολογία & Εργαλεία Μέτρησης
Διοργανωτής
Έναρξη: 07/09/2011
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:211/1064600
Τρόπος Παρακολούθησης Σεμιναρίου: Online μέσω Internet - Webinar
Σε ποιους απευθύνεται: Σε στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται την έννοια της ικανοποίησης πελατών και τη συσχέτισή της με την ποιότητα, Σε στελέχη που είναι επιφορτισμένοι με τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών και την παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών σε εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες, Σε στελέχη εταιριών δημοσκοπήσεων.
Σκοπός: -Με την ολοκλήρωση του e-σεμιναρίου τα στελέχη θα μπορούν να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν έρευνες ικανοποίησης πελατών, μέσω των οποίων θα μπορούν να δώσουν τεκμηριωμένες απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως:
-Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών;
-Ποιο είναι το επίπεδο σημαντικότητας αυτών των παραγόντων;
Σε τι βαθμό είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι και οι πελάτες;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά του επαγγέλματός τους;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών που τους παρέχονται;
-Ποιοι παράγοντες που συμβάλλουν στην ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών πρέπει να βελτιωθούν
-Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών;
-Ποιο είναι το επίπεδο σημαντικότητας αυτών των παραγόντων;
Σε τι βαθμό είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι και οι πελάτες;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά του επαγγέλματός τους;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών που τους παρέχονται;
-Ποιοι παράγοντες που συμβάλλουν στην ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών πρέπει να βελτιωθούν
Περιγραφή: Μέσω του e-σεμιναρίου, θα αναλυθεί η σημασία της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών μιας επιχείρησης / οργανισμού, θα αναδειχθεί ως επιθυμητός στόχος της μέτρησης ικανοποίησης η εκτίμηση του κατά πόσο το τελικό προϊόν / υπηρεσία ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών και θα καθοριστούν οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν προκειμένου να επιτευχθούν οι απαραίτητες βελτιώσεις.
Με δεδομένο ότι το κόστος διατήρησης της πελατείας είναι πολύ μικρότερο, σε σύγκριση με το κόστος διεύρυνσης, για πολλές επιχειρήσεις, η ικανοποίηση των πελατών τους, εξωτερικών και εσωτερικών (εργαζόμενοι), μπορεί να αποτελεί από μόνη της το μέτρο της επιτυχίας τους.
Με δεδομένο ότι το κόστος διατήρησης της πελατείας είναι πολύ μικρότερο, σε σύγκριση με το κόστος διεύρυνσης, για πολλές επιχειρήσεις, η ικανοποίηση των πελατών τους, εξωτερικών και εσωτερικών (εργαζόμενοι), μπορεί να αποτελεί από μόνη της το μέτρο της επιτυχίας τους.
-Η Έννοια της Ικανοποίησης
-Ορισμός Πελατών (Εσωτερικών - Εξωτερικών)
-Η Αξιολόγηση ως Μέτρο Αριστείας
-Έρευνες Ικανοποίησης
-Διαδικασία Μέτρησης Ικανοποίησης
-Μεθοδολογία MUSA (Multi-criteria Utility Satisfaction Analysis)
-Σύστημα MUSA
-Εφαρμογές Μετρήσεων Ικανοποίησης
-Ορισμός Πελατών (Εσωτερικών - Εξωτερικών)
-Η Αξιολόγηση ως Μέτρο Αριστείας
-Έρευνες Ικανοποίησης
-Διαδικασία Μέτρησης Ικανοποίησης
-Μεθοδολογία MUSA (Multi-criteria Utility Satisfaction Analysis)
-Σύστημα MUSA
-Εφαρμογές Μετρήσεων Ικανοποίησης
Πώς να εκμεταλλευτείτε τα social media για την προώθηση της επιχείρησης σας
Διοργανωτής
Έναρξη: 07/09/2011
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:2310/466481
Τρόπος Παρακολούθησης Σεμιναρίου: Online μέσω Internet - Webinar Περιγραφή:
Δωρεάν Σεμινάριο - Free Webinar – 7 Σεπτεμβρίου 2011 ώρα 17:00
Όλοι ακούμε για τα social media, πόσοι όμως γνωρίζουν τι είναι ακριβώς, και πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε για την προώθηση της επιχείρησης μας; Σε αυτή τη σύντομη παρουσίαση διάρκειας περίπου 90 λεπτών θα δούμε:
- Ποια είναι τα social media (facebook, LinkedIn, Google+, blog, Vlog, Podcast, κτλ)
- Τι δυνατότητες προσφέρουν
- Γιατί γίνεται τόση “φασαρία” γύρω από αυτά
- Πώς μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε εμείς για την προώθηση της επιχείρησης μας
- Ποια είναι τα social media (facebook, LinkedIn, Google+, blog, Vlog, Podcast, κτλ)
- Τι δυνατότητες προσφέρουν
- Γιατί γίνεται τόση “φασαρία” γύρω από αυτά
- Πώς μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε εμείς για την προώθηση της επιχείρησης μας
Σε όσους παρακολουθήσουν ζωντανά την παρουσίαση (μέσω διαδικτύου) θα μοιραστούν δώρα:
1. Μια Δωρεάν συμμετοχή στο online σεμινάριο “Social Media Marketing, προωθείστε την επιχείρηση σας έξυπνα, χωρίς πολλά χρήματα”, αξίας 97€
2. Δύο συμμετέχοντες θα κερδίσουν τη δημιουργία ενός facebook fan page, από την εταιρεία μας, αξίας 50€ η κάθε μία.
3. Όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν πρόσβαση στο video της παρουσίασης, δωρεάν.
4. Όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν τις σημειώσεις της παρουσίασης.
1. Μια Δωρεάν συμμετοχή στο online σεμινάριο “Social Media Marketing, προωθείστε την επιχείρηση σας έξυπνα, χωρίς πολλά χρήματα”, αξίας 97€
2. Δύο συμμετέχοντες θα κερδίσουν τη δημιουργία ενός facebook fan page, από την εταιρεία μας, αξίας 50€ η κάθε μία.
3. Όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν πρόσβαση στο video της παρουσίασης, δωρεάν.
4. Όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν τις σημειώσεις της παρουσίασης.
- Για να παρακολουθήσετε το Σεμινάριο (είναι Δωρεάν) παρακαλώ συμπληρώστε την Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο και θα λάβετε αναλυτικές οδηγίες. Η παρακολούθηση γίνεται μέσω Internet από τον Υπολογιστή σας ζωντανά.
- Η φόρμα εγγραφής είναι εδώ: http://www.learningevolution.gr/social-media-dp1.html
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΜΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ
Διοργανωτής
Έναρξη: 07/09/2011
Λήξη: 08/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας
Λήξη: 08/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας
17:00-22:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/2932710
Εισηγητής: Σύμβουλος marketing – management, ΜΒΑ Διαθέτει 28ετη εμπειρία στο management, marketing και σαν υπεύθυνος επικοινωνίας Πολυεθνικών και Ελληνικών οργανισμών στην Ελλάδα, Αγγλία και Αμερική.
Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη μιας επιχείρησης που δεν έχουν οικονομικές γνώσεις, όπως διευθυντές μάρκετινγκ, προμηθειών, πωλήσεων, εξυπηρέτησης πελατών, product managers, διευθυντές εργοστασίου, επιχειρηματίες, προϊσταμένους κλπ.
Σκοπός: Σκοπός του σεμιναρίου είναι να βελτιώσει τις χρηματοοικονομικές και λογιστικές γνώσεις των στελεχών επιχειρήσεων που δεν έχουν οικονομικό υπόβαθρο και να τους βοηθήσει να εμβαθύνουν στoν τρόπο άσκησης της οικονομικής σκέψης.
Περιγραφή:
• Χρηματοοικονομική λειτουργία και περιβάλλον επιχείρησης.
• Aνάλυση κατάστασης ισολογισμού
• Ανάλυση κατάστασης αποτελεσμάτων χρήσης
• Kατάσταση διάθεσης κερδών
• Κατάσταση ταμειακών ροών
• Συγκριτική διαχρονική ανάλυση καταστάσεων
• Πλήρης ανάλυση αριθμοδεικτών
• Μέθοδοι τιμολόγησης
• Προϋπολογισμός
• Διαχρονική αξία χρήματος
• Πρόκριση επενδύσεων
• Aνάλυση κατάστασης ισολογισμού
• Ανάλυση κατάστασης αποτελεσμάτων χρήσης
• Kατάσταση διάθεσης κερδών
• Κατάσταση ταμειακών ροών
• Συγκριτική διαχρονική ανάλυση καταστάσεων
• Πλήρης ανάλυση αριθμοδεικτών
• Μέθοδοι τιμολόγησης
• Προϋπολογισμός
• Διαχρονική αξία χρήματος
• Πρόκριση επενδύσεων
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝONΤΑΙ ΑΝΕΥ ΚΟΣΤΟΥΣ: Σημειώσεις του εισηγητή σε ηλεκτρονική μορφή (CD)
Τρόποι Παρακολούθησης Σεμιναρίου
· Με την φυσική σας παρουσία στην αίθουσα που πραγματοποιείται το σεμινάριο
· Εξ’ αποστάσεως μέσω διαδικτυακού περιβάλλοντος (με Η/Υ και σύνδεση adsl), ζωντανά, από τον προσωπικό σας χώρο και από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας!
· Με την φυσική σας παρουσία στην αίθουσα που πραγματοποιείται το σεμινάριο
· Εξ’ αποστάσεως μέσω διαδικτυακού περιβάλλοντος (με Η/Υ και σύνδεση adsl), ζωντανά, από τον προσωπικό σας χώρο και από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας!
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
xLine – ERP
Διοργανωτής
Έναρξη: 08/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Γεννηματά 83, Γλυφάδα
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Γεννηματά 83, Γλυφάδα
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9607733
Εισηγητής: Αντωνόπουλος Χρήστος
Προγραμματιστής – Αναλυτής Η/Υ, Υπεύθυνος Μηχανοργάνωσης εταιρειών, Υπεύθυνος Υποστήριξης για τα Προϊόντα ALTEC (εγκατάσταση, εκπαίδευση, υποστήριξη σε ΚΕΦΑΛΑΙΟ, xLine ERP, Atlantis) .
Προγραμματιστής – Αναλυτής Η/Υ, Υπεύθυνος Μηχανοργάνωσης εταιρειών, Υπεύθυνος Υποστήριξης για τα Προϊόντα ALTEC (εγκατάσταση, εκπαίδευση, υποστήριξη σε ΚΕΦΑΛΑΙΟ, xLine ERP, Atlantis) .
Περιγραφή:
Επιλογή ανάμεσα σε:
• xLine ERP – User (με Βεβαίωση Παρακολούθησης Σεμιναρίου)
• xLine ERP – Advance (με δυνατότητα Πιστοποίησης Altec)
• xLine ERP – User (με Βεβαίωση Παρακολούθησης Σεμιναρίου)
• xLine ERP – Advance (με δυνατότητα Πιστοποίησης Altec)
Τι είναι τα Συστήματα ERP ?
Με τον όρο ERP (Εnterprise Resource Planning), εννοούμε ένα Σύστημα ενδο-επιχειρησιακού Σχεδιασμού, δηλ. ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα για την ορθολογική διαχείριση όλων των λειτουργιών και των πόρων της επιχείρησης.Πρόκειται για την ¨ολοκλήρωση¨ των επιμέρους διεργασιών της επιχείρησης, στις οποίες εμπλέκονται τα διάφορα τμήματα (Λογιστήριο, Παραγωγή, Αγορές, Πωλήσεις, Αποθήκη, Οικον. Διαχείριση, Ποιοτικός έλεγχος, Ανθρώπινο δυναμικό, κλπ). Οποιοδήποτε συμβάν στις παραπάνω διεργασίες συνδέεται με αυτόματο τρόπο με όλες τις διεργασίες που επηρεάζει. Η "ολοκλήρωση" αποτελεί και τη λέξη-κλειδί, αφού η εγκατάσταση ενός συστήματος ERP δημιουργεί καλύτερες δομές στην επιχείρηση, οι οποίες επιτρέπουν στους εργαζόμενους να εργαστούν αποτελεσματικότερα και πιο παραγωγικά.Με το ERP η πληροφόρηση γίνεται σε πραγματικό χρόνο (real time), τα στοιχεία επεξεργάζονται με τρόπο, ώστε να διευκολύνεται η επιχειρησιακή απόφαση και να βελτιώνεται σημαντικά η διαχείριση των πόρων.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Το Άγχος των αθλητών και η στάση του προπονητή
Διοργανωτής
Έναρξη: 06/09/2011
Λήξη: 06/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Κανάρη 39, Δάφνη
Λήξη: 06/09/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Κανάρη 39, Δάφνη
10:00-13:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας6932420022
Τιμή: 30€
Εισηγητής: Ζαρώτης Iωάννης
Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος Ψυχολόγου ως απόφοιτος του Προγράμματος Ψυχολογίας του τμήματος Φιλοσοφίας- Παιδαγωγικής- Ψυχολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και απόφοιτος του Φ.Π.Ψ. Ιωαννίνων. Κατέχει Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στο πρόγραμμα « Φυσική Αγωγή και Αθλητισμός» του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Αθηνών με ειδικότητα «Αθλητική Ψυχολογία» και είναι υποψήφιος διδάκτωρ του Προγράμματος Ψυχολογίας του ΦΠΨ Αθηνών. Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (Σ.Ε.Ψ.), της Ελληνικής Εταιρείας Αθλητικής Ψυχολογίας (ΕΑΨ), και της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Αθλητικής Ψυχολογίας (FEPSAC).
Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος Ψυχολόγου ως απόφοιτος του Προγράμματος Ψυχολογίας του τμήματος Φιλοσοφίας- Παιδαγωγικής- Ψυχολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και απόφοιτος του Φ.Π.Ψ. Ιωαννίνων. Κατέχει Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στο πρόγραμμα « Φυσική Αγωγή και Αθλητισμός» του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Αθηνών με ειδικότητα «Αθλητική Ψυχολογία» και είναι υποψήφιος διδάκτωρ του Προγράμματος Ψυχολογίας του ΦΠΨ Αθηνών. Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (Σ.Ε.Ψ.), της Ελληνικής Εταιρείας Αθλητικής Ψυχολογίας (ΕΑΨ), και της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Αθλητικής Ψυχολογίας (FEPSAC).
Περιγραφή: Ορισμός του άγχους, τα συμπτώματά του, οι πιθανές αιτίες του άγχους, αγωνιστικό άγχος και επιπτώσεις στην απόδοση, συμβολή του προπονητή στη διαχείριση του άγχους από τους αθλητές, μελέτη περίπτωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου