Ικανοποίηση
Πελατών - Μεθοδολογία & Εργαλεία Μέτρησης
Διοργανωτής
Έναρξη: 28/11/2011
Έναρξη: 08/12/2011
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:211/1064600
Σε ποιους απευθύνεται: Σε
στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται
την έννοια της ικανοποίησης πελατών και τη συσχέτισή της με την ποιότητα, Σε
στελέχη που είναι επιφορτισμένοι με τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών και
την παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών σε εσωτερικούς και εξωτερικούς
πελάτες, Σε στελέχη εταιριών δημοσκοπήσεων.
Σκοπός:
-Με την
ολοκλήρωση του e-σεμιναρίου τα στελέχη θα μπορούν να σχεδιάσουν και να
υλοποιήσουν έρευνες ικανοποίησης πελατών, μέσω των οποίων θα μπορούν να δώσουν
τεκμηριωμένες απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως:
-Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών;
-Ποιο είναι το επίπεδο σημαντικότητας αυτών των παραγόντων;
Σε τι βαθμό είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι και οι πελάτες;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά του επαγγέλματός τους;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών που τους παρέχονται;
-Ποιοι παράγοντες που συμβάλλουν στην ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών πρέπει να βελτιωθούν;
-Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών;
-Ποιο είναι το επίπεδο σημαντικότητας αυτών των παραγόντων;
Σε τι βαθμό είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι και οι πελάτες;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά του επαγγέλματός τους;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών που τους παρέχονται;
-Ποιοι παράγοντες που συμβάλλουν στην ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών πρέπει να βελτιωθούν;
Περιγραφή:
Μέσω του
e-σεμιναρίου, θα αναλυθεί η σημασία της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών
μιας επιχείρησης / οργανισμού, θα αναδειχθεί ως επιθυμητός στόχος της μέτρησης
ικανοποίησης η εκτίμηση του κατά πόσο το τελικό προϊόν / υπηρεσία
ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών και θα καθοριστούν οι ενέργειες που
πρέπει να γίνουν προκειμένου να επιτευχθούν οι απαραίτητες βελτιώσεις.
Με δεδομένο ότι το κόστος διατήρησης της πελατείας είναι πολύ μικρότερο, σε σύγκριση με το κόστος διεύρυνσης, για πολλές επιχειρήσεις, η ικανοποίηση των πελατών τους, εξωτερικών και εσωτερικών (εργαζόμενοι), μπορεί να αποτελεί από μόνη της το μέτρο της επιτυχίας τους.
Με δεδομένο ότι το κόστος διατήρησης της πελατείας είναι πολύ μικρότερο, σε σύγκριση με το κόστος διεύρυνσης, για πολλές επιχειρήσεις, η ικανοποίηση των πελατών τους, εξωτερικών και εσωτερικών (εργαζόμενοι), μπορεί να αποτελεί από μόνη της το μέτρο της επιτυχίας τους.
-Η Έννοια
της Ικανοποίησης
-Ορισμός Πελατών (Εσωτερικών - Εξωτερικών)
-Η Αξιολόγηση ως Μέτρο Αριστείας
-Έρευνες Ικανοποίησης
-Διαδικασία Μέτρησης Ικανοποίησης
-Μεθοδολογία MUSA (Multi-criteria Utility Satisfaction Analysis)
-Σύστημα MUSA
-Εφαρμογές Μετρήσεων Ικανοποίησης
-Ορισμός Πελατών (Εσωτερικών - Εξωτερικών)
-Η Αξιολόγηση ως Μέτρο Αριστείας
-Έρευνες Ικανοποίησης
-Διαδικασία Μέτρησης Ικανοποίησης
-Μεθοδολογία MUSA (Multi-criteria Utility Satisfaction Analysis)
-Σύστημα MUSA
-Εφαρμογές Μετρήσεων Ικανοποίησης
7 τρόποι για να
πείσετε τον υποψήφιο πελάτη σας
Διοργανωτής
Έναρξη: 28/11/2011
Λήξη: 29/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Αποστόλου Παύλου 10Α, Μαρούσι
Λήξη: 29/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Αποστόλου Παύλου 10Α, Μαρούσι
Διάρκεια: 2 ημέρες
18.00-21.45
18.00-21.45
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/8115300
Εισηγητής: O Γιώργος Πετκάκης είναι σύμβουλος
σειράς επιχειρήσεων στους τομείς της Οργάνωσης και της Διοίκησης Πωλήσεων.
Σε ποιους
απευθύνεται: Σε πωλητές
(έμπειρους ή νεοεισερχόμενους), νέους επαγγελματίες & επιχειρηματίες,
τελειόφοιτους ή απόφοιτους σχολών marketing ή διαφήμισης, στελέχη επιχειρήσεων
που ο ρόλος τους επιβάλει μαζική ή προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες.
Σκοπός:
Τα
περισσότερα εκπαιδευτικά προγράμματα για τις πωλήσεις εστιάζονται κυρίως σε
θέματα τακτικής. Καταγράφουν διαδικασίες και λογικά επιχειρήματα κάνοντας τους
πωλητές περισσότερο οργανωμένους, αλλά δεν απαντούν σε έναν τεράστιο τομέα
υποσυνείδητων επιδράσεων που επηρεάζουν καίρια τις αγοραστικές αποφάσεις του
πελάτη.Έχει υπολογιστεί ότι το 85% του χρόνου ο ανθρώπινος εγκέφαλος βρίσκεται
στον «αυτόματο πιλότο» λαμβάνοντας αποφάσεις βάσει απλών ασυνείδητων κανόνων,
όπως για παράδειγμα «αφού είναι ακριβό, είναι ποιοτικό», «αφού έχει κόσμο το
εστιατόριο, είναι καλό» κ.α.
Μαθαίνοντας πώς δημιουργούνται και λειτουργούν τέτοιου είδους κανόνες, θα ανακαλύψετε περισσότερους από επτά (7) νέους τρόπους να πείσετε τους υποψήφιους πελάτες σας να αγοράσουν για πρώτη φορά τα προϊόντα σας και να συνεχίσουν να το κάνουν στο μέλλον.
Γι’ αυτόν που γνωρίζει να χρησιμοποιεί αυτούς τους κανόνες οι πιθανότητες επιτυχίας στις πωλήσεις αυξάνονται θεαματικά.
Μαθαίνοντας πώς δημιουργούνται και λειτουργούν τέτοιου είδους κανόνες, θα ανακαλύψετε περισσότερους από επτά (7) νέους τρόπους να πείσετε τους υποψήφιους πελάτες σας να αγοράσουν για πρώτη φορά τα προϊόντα σας και να συνεχίσουν να το κάνουν στο μέλλον.
Γι’ αυτόν που γνωρίζει να χρησιμοποιεί αυτούς τους κανόνες οι πιθανότητες επιτυχίας στις πωλήσεις αυξάνονται θεαματικά.
Περιγραφή:
Θεματολογία
Τα θέματα που θα αναλυθούν στο σεμινάριο είναι τα εξής:
Πώς μπορούμε να μιλήσουμε απευθείας στο ένστικτο του πελάτη.
Πώς δημιουργούνται εντυπώσεις και δυνατά συναισθήματα που μένουν στη μνήμη.
Πώς συνδέουμε τα προϊόντα μας με τις εμπειρίες και τις γνώσεις του πελάτη.
Κάτω από ποιες συνθήκες ο πελάτης εμπιστεύεται τη γνώμη και αποδέχεται τις προτάσεις μας.
Πώς ανοίγει η πόρτα του καινούργιου πελάτη.
Πώς και γιατί γίνεται κάποιος τακτικός πελάτης μας.
Ανάλυση του “bandwagon effect” ως τρόπου δημιουργίας υψηλής ζήτησης.
Πότε και γιατί ο πελάτης νιώθει υποχρεωμένος απέναντι στον πωλητή.
Τι είναι στ’ αλήθεια η «συμπάθεια», πώς δημιουργείται και πώς επηρεάζει τις πωλήσεις.
Ευκαιρίες πρακτικής εφαρμογής των νέων γνώσεων κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.
Παρουσίαση επιλεγμένων Video για τη μελέτη συγκεκριμένων περιπτώσεων.
Τα θέματα που θα αναλυθούν στο σεμινάριο είναι τα εξής:
Πώς μπορούμε να μιλήσουμε απευθείας στο ένστικτο του πελάτη.
Πώς δημιουργούνται εντυπώσεις και δυνατά συναισθήματα που μένουν στη μνήμη.
Πώς συνδέουμε τα προϊόντα μας με τις εμπειρίες και τις γνώσεις του πελάτη.
Κάτω από ποιες συνθήκες ο πελάτης εμπιστεύεται τη γνώμη και αποδέχεται τις προτάσεις μας.
Πώς ανοίγει η πόρτα του καινούργιου πελάτη.
Πώς και γιατί γίνεται κάποιος τακτικός πελάτης μας.
Ανάλυση του “bandwagon effect” ως τρόπου δημιουργίας υψηλής ζήτησης.
Πότε και γιατί ο πελάτης νιώθει υποχρεωμένος απέναντι στον πωλητή.
Τι είναι στ’ αλήθεια η «συμπάθεια», πώς δημιουργείται και πώς επηρεάζει τις πωλήσεις.
Ευκαιρίες πρακτικής εφαρμογής των νέων γνώσεων κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.
Παρουσίαση επιλεγμένων Video για τη μελέτη συγκεκριμένων περιπτώσεων.
Βεβαιώσεις
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής, ελεγχόμενες και εγκεκριμένες από το www.kariera.gr και τον παγκόσμιο leader στην αγορά εργασίας www.careerbuilder.com
Κόστος συμμετοχής
Εταιρίες (ατομικό): 300,00 €
Ιδιώτες (ατομικό): 200,00 €
Φοιτητές (ατομικό): 160,00 €
Εταιρίες (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 270,00 €
Ιδιώτες (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 180,00 €
Φοιτητές (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 140,00 €
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής, ελεγχόμενες και εγκεκριμένες από το www.kariera.gr και τον παγκόσμιο leader στην αγορά εργασίας www.careerbuilder.com
Κόστος συμμετοχής
Εταιρίες (ατομικό): 300,00 €
Ιδιώτες (ατομικό): 200,00 €
Φοιτητές (ατομικό): 160,00 €
Εταιρίες (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 270,00 €
Ιδιώτες (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 180,00 €
Φοιτητές (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 140,00 €
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ – ΕΞΑΓΩΓΕΣ
Διοργανωτής
Έναρξη: 28/11/2011
Λήξη: 30/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
Λήξη: 30/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
Ημ. Διεξαγωγής:
28,29,30/11
Ωράριο: 17:00-21:00
28,29,30/11
Ωράριο: 17:00-21:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9537370-9
Εισηγητής: Δημήτρης Παλαιολόγος
Οικονομολόγος. Διευθυντικό στέλεχος μεγάλης Ελληνικής Τράπεζας.
Οικονομολόγος. Διευθυντικό στέλεχος μεγάλης Ελληνικής Τράπεζας.
Σε ποιους
απευθύνεται: Σε στελέχη
επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μια συνοπτική εικόνα των βασικών
εννοιών, αρχών και διαδικασιών που εφαρμόζονται στις Πωλήσεις Εξωτερικού -
Εξαγωγές.
Σκοπός:
Σκοπός του
σεμιναρίου είναι η κατανόηση της διαδικασίας εξαγωγών (έρευνα Marketing στις
ξένες αγορές και εξαγωγικό Marketing Plan).
Περιγραφή:
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η :
Εισαγωγή στην διαδικασία των εξαγωγών
1. Βασικές οικονομικές έννοιες (συγκριτικό πλεονέκτημα, ισοζύγιο πληρωμών, σύστημα των συναλλαγματικών ισοτιμιών)
2. Βασικές εμπορικές έννοιες (Εξαγωγές και Διεθνές Marketing, Εθνικό και Διεθνές Marketing, Στρατηγικό και τακτικό Marketing)
3. Ποια προβλήματα αντιμετωπίζει η εξαγωγική επιχείρηση και πως τα ελαχιστοποιούμε (Εξωτερικά προβλήματα, Εσωτερικά προβλήματα, Λειτουργικά προβλήματα, Προβλήματα πληροφόρησης, Τα δώδεκα συχνότερα λάθη των εξαγωγικών επιχειρήσεων)
1. Βασικές οικονομικές έννοιες (συγκριτικό πλεονέκτημα, ισοζύγιο πληρωμών, σύστημα των συναλλαγματικών ισοτιμιών)
2. Βασικές εμπορικές έννοιες (Εξαγωγές και Διεθνές Marketing, Εθνικό και Διεθνές Marketing, Στρατηγικό και τακτικό Marketing)
3. Ποια προβλήματα αντιμετωπίζει η εξαγωγική επιχείρηση και πως τα ελαχιστοποιούμε (Εξωτερικά προβλήματα, Εσωτερικά προβλήματα, Λειτουργικά προβλήματα, Προβλήματα πληροφόρησης, Τα δώδεκα συχνότερα λάθη των εξαγωγικών επιχειρήσεων)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η :
Θα εξάγουμε ή όχι; Και πως
Στρατηγικά και τακτικά θέματα τα οποία θα πρέπει να κατανοηθούν πριν η επιχείρηση αποφασίσει την εμπλοκή της ή μη στο Διεθνές Marketing (Σε ποιες χώρες θα επεκταθούμε, βαθμός — έκταση εμπλοκής, πως θα γίνει η είσοδος, Πρόγραμμα Marketing, Οργανωτικό Σχήμα, Έλεγχος Υλοποίησης Προγραμμάτων Marketing)
Στρατηγικά και τακτικά θέματα τα οποία θα πρέπει να κατανοηθούν πριν η επιχείρηση αποφασίσει την εμπλοκή της ή μη στο Διεθνές Marketing (Σε ποιες χώρες θα επεκταθούμε, βαθμός — έκταση εμπλοκής, πως θα γίνει η είσοδος, Πρόγραμμα Marketing, Οργανωτικό Σχήμα, Έλεγχος Υλοποίησης Προγραμμάτων Marketing)
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η :
Η Έρευνα Marketing στις ξένες αγορές
1. Έρευνα Αγοράς (Market Research) ή Έρευνα Marketing (Marketing Research); Τι στοιχεία χρειάζονται για να εξάγω σε ξένες χώρες;
2. Πως διεξάγεται η έρευνα Marketing στις ξένες αγορές
3. Ποιος διεξάγει την διεθνή έρευνα Marketing;
1. Έρευνα Αγοράς (Market Research) ή Έρευνα Marketing (Marketing Research); Τι στοιχεία χρειάζονται για να εξάγω σε ξένες χώρες;
2. Πως διεξάγεται η έρευνα Marketing στις ξένες αγορές
3. Ποιος διεξάγει την διεθνή έρευνα Marketing;
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η :
Εξαγωγικό Marketing Plan
1. Πως θέτουμε τους στόχους / Πως προσδιορίζουμε την στρατηγική
2. Πως αναλύουμε τις τακτικές. Κατάρτιση Διεθνούς Marketing Plan
1. Πως θέτουμε τους στόχους / Πως προσδιορίζουμε την στρατηγική
2. Πως αναλύουμε τις τακτικές. Κατάρτιση Διεθνούς Marketing Plan
Τεχνικές Πώλησης
Διοργανωτής
Έναρξη: 30/11/2011
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:2310/466481
Εισηγητής: Ραλλάκης Γιώργος, Σύμβουλος
Επιχειρήσεων με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Τρόπος
Παρακολούθησης Σεμιναρίου: Online μέσω Internet - Webinar
Σε ποιους
απευθύνεται: Το
σεμινάριο απευθύνεται σε πωλητές, επιχειρηματίες, φοιτητές και όλα τα στελέχη
που ασχολούνται με τις πωλήσεις, καθώς και σε όλους όσους σχεδιάζουν να
φτιάξουν την επιχείρηση τους. Στο τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες
λαμβάνουν πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Σκοπός:
• Να δώσει
την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν και να συστηματοποιήσουν τις
επαγγελματικές και εμπειρικές τους γνώσεις πάνω στις πωλήσεις.
• Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τη δομή της διαδικασίας πώλησης, ώστε να μπορούν να επεμβαίνουν αποτελεσματικά σε αυτήν, εξασφαλίζοντας θετικά αποτελέσματα.
• Να ελέγξουν στην πράξη αυτά που μαθαίνουν στο σεμινάριο, μέσα από την εφαρμογή τους σε πραγματικά δεδομένα σε ασκήσεις.
• Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τη δομή της διαδικασίας πώλησης, ώστε να μπορούν να επεμβαίνουν αποτελεσματικά σε αυτήν, εξασφαλίζοντας θετικά αποτελέσματα.
• Να ελέγξουν στην πράξη αυτά που μαθαίνουν στο σεμινάριο, μέσα από την εφαρμογή τους σε πραγματικά δεδομένα σε ασκήσεις.
Περιγραφή:
Το σεμινάριο
“Τεχνικές Πώλησης” από την Learning Evolution διαρκεί τρεις (3) εβδομάδες και
διεξάγεται εξολοκλήρου online. Οι εκπαιδευόμενοι χρειάζεται να παρακολουθήσουν
μία online διάλεξη κάθε εβδομάδα, διάρκειας δύο (2) ωρών περίπου, και να
παραδώσουν μία άσκηση τις εβδομάδες 1 και 2 του σεμιναρίου. Το υπόλοιπο υλικό
του σεμιναρίου μπορούν να το μελετήσουν στο δικό τους χρόνο χωρίς καμία
δέσμευση.
Εβδομάδα 1η
1.
Εισαγωγή στο
σεμινάριο, παρουσίαση δομής
2. Κατανόηση της διαδικασίας της επικοινωνίας, επειδή η πώληση είναι επικοινωνία.
3. Πριν την πώληση, η προετοιμασία του πωλητή πριν από το πρώτο ραντεβού με τον πελάτη.
- Εντοπισμός υποψήφιων πελατών (πελατολόγιο, τηλεφωνικός κατάλογος, google, social media, δικτύωση μέσω συνεργατών)
- Προετοιμασία παρουσίασης και λοιπού υλικού, πρόβα ραντεβού για αντιμετώπιση προβλημάτων
- Πρώτη επαφή, e-mail, facebook, Linkedin, Alibaba, τηλέφωνο
4. Εργασία πάνω στο περιεχόμενο της εβδομάδας.
2. Κατανόηση της διαδικασίας της επικοινωνίας, επειδή η πώληση είναι επικοινωνία.
3. Πριν την πώληση, η προετοιμασία του πωλητή πριν από το πρώτο ραντεβού με τον πελάτη.
- Εντοπισμός υποψήφιων πελατών (πελατολόγιο, τηλεφωνικός κατάλογος, google, social media, δικτύωση μέσω συνεργατών)
- Προετοιμασία παρουσίασης και λοιπού υλικού, πρόβα ραντεβού για αντιμετώπιση προβλημάτων
- Πρώτη επαφή, e-mail, facebook, Linkedin, Alibaba, τηλέφωνο
4. Εργασία πάνω στο περιεχόμενο της εβδομάδας.
Εβδομάδα 2η
1. F.A.B approach, θα μιλήσουμε για την προσέγγιση F.A.B για την ανάλυση ενός προϊόντος/υπηρεσίας.
2. Εξωτερική εμφάνιση του πωλητή, και τρόποι συμπεριφοράς.
3. Πρόβα, η σημασία του σωστού σχεδιασμού και της πρόβας του ραντεβού
4. Ενεργητική Ακοή
5. Εργασία πάνω στο περιεχόμενο της εβδομάδας.
1. F.A.B approach, θα μιλήσουμε για την προσέγγιση F.A.B για την ανάλυση ενός προϊόντος/υπηρεσίας.
2. Εξωτερική εμφάνιση του πωλητή, και τρόποι συμπεριφοράς.
3. Πρόβα, η σημασία του σωστού σχεδιασμού και της πρόβας του ραντεβού
4. Ενεργητική Ακοή
5. Εργασία πάνω στο περιεχόμενο της εβδομάδας.
Εβδομάδα 3η
1. Τα στάδια της διαδικασίας πώλησης
- Σπάσιμο πάγου
- Παρουσίαση προϊόντος
- Διερεύνηση αναγκών του πελάτη
- Προσφορά λύσης για την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη
- Αντιμετώπιση αντιρρήσεων
- Κλείσιμο της πώλησης
- Servicing, χτίσιμο σχέσης, cross selling
1. Τα στάδια της διαδικασίας πώλησης
- Σπάσιμο πάγου
- Παρουσίαση προϊόντος
- Διερεύνηση αναγκών του πελάτη
- Προσφορά λύσης για την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη
- Αντιμετώπιση αντιρρήσεων
- Κλείσιμο της πώλησης
- Servicing, χτίσιμο σχέσης, cross selling
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου