AUTOCAD 2D &
3D
Διοργανωτής
Έναρξη: 03/11/2011
Λήξη: 30/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
Λήξη: 30/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
3,4,7,9,11,14,16,18,21,23,25,28,30/11
Ωράριο: 17:00-21:00
3,4,7,9,11,14,16,18,21,23,25,28,30/11
Ωράριο: 17:00-21:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9537370-9
Σε ποιους
απευθύνεται: Σε χρήστες
που ασχολούνται με την κατασκευή σχεδίων και ενδιαφέρονται να γνωρίσουν
το AUTOCAD που είναι το πλέον καταξιωμένο λογισμικό σε αυτή την κατηγορία.
Σκοπός:
Παρουσιάζονται
αναλυτικά οι δυνατότητες του AUTOCAD 2D και τα βασικά χαρακτηριστικά
3D.
Περιγραφή:
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ AUTOCAD 2D
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Εκκίνηση του προγράμματος
Πίνακας εκκίνησης, Οθόνη σχεδίασης, Επιφάνεια εργασίας, Διαχείριση αρχείων
ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ
Εντολές διαχείρισης οθόνης και σχεδίασης, Χειρισμός εντολών στη γραμμή εντολών, Χειρισμός εντολών από τα μενού και από μενού συντομεύσεως, Εργαλειοθήκες και διαχείριση ομάδων εργαλείων
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Βασικές αρχές σχεδίασης, Εντολές Line και Circle, Σχετικές και απόλυτες συντεταγμένες, Σχεδίαση με συντεταγμένες, Σημεία έλξης, Ρυθμίσεις περιοχής σχεδίασης, Μονάδες μέτρησης σχεδίων και όρια περιοχής σχεδίασης, Απεικόνιση του σχεδίου (Εντολή Zoom, Pan), Kαθάρισμα οθόνης (Εντολές Regen, Redraw)
ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟIΗΣΗΣ
Μέθοδοι επιλογής και διαγραφής αντικειμένων
Εντολές Move, copy, rotate, Scale
Εντολές Offset, Mirror, Trim, Fillet, Chamfer, Scale, Extend, Stretch, Προχωρημένες εντολές τροποποίησης (Array, Align, Break, Divide, Polar Tracking, Osnap Tracking), Χρήση των λαβών (Grips), Άλλες εντολές σχεδίασης και τροποποίησης (Arc, Rectangle, Ellipse, Polyline, Explode, Polygon, Point, Ray)
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Ιδιότητες αντικειμένων, Στρώσεις (Layers), Επίπεδα και διαχείριση επιπέδων, Εντολές άντλησης πληροφοριών (Properties List, Distance, Area)
ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΗ, ΚΕΙΜΕΝΟ, ΔΙΑΣΤΑΣΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Διαγράμμιση, Εισαγωγή και επεξεργασία κειμένου, Μορφές διαστάσεων, Εισαγωγή και επεξεργασία διαστάσεων, Ρυθμίσεις εκτυπωτή και εκτύπωσης, Γενικές ρυθμίσεις σχεδίου
ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ
Μεθοδολογία επεξεργασίας σχεδίου, Περιβάλλον πολλαπλών σχεδίων, Ομαδοποίηση αντικειμένων (Blocks), Μεταφορά αντικειμένων μεταξύ σχεδίων
AUTOCAD 3D
Εισαγωγή στην τρισδιάστατη σχεδίαση. Εντολές τρισδιάστατων απεικονίσεων (3D Views, Orbit)
Βασικές εντολές τρισδιάστατης σχεδίασης απλών επιφανειών και στερεών σωμάτων (Thickness, 3D Face, Regions, Solids Primitives, Extrude, Revolve, Slice, Section, Interference), Εντολές Hide - Regen, Union, Subtract, Intersect, Explode. Εντολές τροποποίησης τρισδιάστατων αντικειμένων (3D Rotate, 3D Mirrir, 3D Array, Solids Editing).
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Εκκίνηση του προγράμματος
Πίνακας εκκίνησης, Οθόνη σχεδίασης, Επιφάνεια εργασίας, Διαχείριση αρχείων
ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ
Εντολές διαχείρισης οθόνης και σχεδίασης, Χειρισμός εντολών στη γραμμή εντολών, Χειρισμός εντολών από τα μενού και από μενού συντομεύσεως, Εργαλειοθήκες και διαχείριση ομάδων εργαλείων
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Βασικές αρχές σχεδίασης, Εντολές Line και Circle, Σχετικές και απόλυτες συντεταγμένες, Σχεδίαση με συντεταγμένες, Σημεία έλξης, Ρυθμίσεις περιοχής σχεδίασης, Μονάδες μέτρησης σχεδίων και όρια περιοχής σχεδίασης, Απεικόνιση του σχεδίου (Εντολή Zoom, Pan), Kαθάρισμα οθόνης (Εντολές Regen, Redraw)
ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟIΗΣΗΣ
Μέθοδοι επιλογής και διαγραφής αντικειμένων
Εντολές Move, copy, rotate, Scale
Εντολές Offset, Mirror, Trim, Fillet, Chamfer, Scale, Extend, Stretch, Προχωρημένες εντολές τροποποίησης (Array, Align, Break, Divide, Polar Tracking, Osnap Tracking), Χρήση των λαβών (Grips), Άλλες εντολές σχεδίασης και τροποποίησης (Arc, Rectangle, Ellipse, Polyline, Explode, Polygon, Point, Ray)
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Ιδιότητες αντικειμένων, Στρώσεις (Layers), Επίπεδα και διαχείριση επιπέδων, Εντολές άντλησης πληροφοριών (Properties List, Distance, Area)
ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΗ, ΚΕΙΜΕΝΟ, ΔΙΑΣΤΑΣΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Διαγράμμιση, Εισαγωγή και επεξεργασία κειμένου, Μορφές διαστάσεων, Εισαγωγή και επεξεργασία διαστάσεων, Ρυθμίσεις εκτυπωτή και εκτύπωσης, Γενικές ρυθμίσεις σχεδίου
ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ
Μεθοδολογία επεξεργασίας σχεδίου, Περιβάλλον πολλαπλών σχεδίων, Ομαδοποίηση αντικειμένων (Blocks), Μεταφορά αντικειμένων μεταξύ σχεδίων
AUTOCAD 3D
Εισαγωγή στην τρισδιάστατη σχεδίαση. Εντολές τρισδιάστατων απεικονίσεων (3D Views, Orbit)
Βασικές εντολές τρισδιάστατης σχεδίασης απλών επιφανειών και στερεών σωμάτων (Thickness, 3D Face, Regions, Solids Primitives, Extrude, Revolve, Slice, Section, Interference), Εντολές Hide - Regen, Union, Subtract, Intersect, Explode. Εντολές τροποποίησης τρισδιάστατων αντικειμένων (3D Rotate, 3D Mirrir, 3D Array, Solids Editing).
ECDL
Διοργανωτής
Έναρξη: 03/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Γεννηματά 83, Γλυφάδα
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Γεννηματά 83, Γλυφάδα
Από 25 ημέρες (εντατικό) μέχρι 3
μήνες (αναλυτικό).
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9607733
Περιγραφή:
Προετοιμασία
στις 7 Βασικές Ενότητες Εφαρμογών Γραφείου & Internet (ECDL core) ή στις 4
προχωρημένες ενότητες (ECDL Expert)
Στο εκπαιδευτικό μας κέντρο (Γεννηματά 83, Άνω Γλυφάδα) πραγματοποιούνται εξετάσεις ECDL 2 φορές την εβδομάδα (μία καθημερινή απόγευμα + μία Σάββατο πρωί) σε συνεργασία με τoν Φορέα Πιστοποίησης ECDL Ελλάς.
Στο εκπαιδευτικό μας κέντρο (Γεννηματά 83, Άνω Γλυφάδα) πραγματοποιούνται εξετάσεις ECDL 2 φορές την εβδομάδα (μία καθημερινή απόγευμα + μία Σάββατο πρωί) σε συνεργασία με τoν Φορέα Πιστοποίησης ECDL Ελλάς.
Το Σεμινάριο
μπορεί να επιδοτηθεί μέχρι και 100% από το Πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0.45-ΟΑΕΔ.
Adobe PREMIERE
Διοργανωτής
Έναρξη: 03/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Γεννηματά 83, Γλυφάδα
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Γεννηματά 83, Γλυφάδα
Διάρκεια: 22 διδακτικές ώρες
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9607733
Περιγραφή:
Video
Editing (Ψηφιακή Επεξεργασία Video) με χρήση του προγράμματος Adobe PREMIERE!
Σύνοψη
Διαδακτέας Ύλης :
• Βασικές Έννοιες (Layout)
• Frame
• Timeline
• Εργαλεία
• Εισαγωγή
o Εικόνων
o Ήχου
o Υποτίτλων
• Εξαγωγή Video
• Δουλεύοντας με διαφορετικά Format
• Εφέ Εικόνας & Ήχου
• Πρακτικές Εφαρμογές
• Βασικές Έννοιες (Layout)
• Frame
• Timeline
• Εργαλεία
• Εισαγωγή
o Εικόνων
o Ήχου
o Υποτίτλων
• Εξαγωγή Video
• Δουλεύοντας με διαφορετικά Format
• Εφέ Εικόνας & Ήχου
• Πρακτικές Εφαρμογές
3D Studio MAX /
V-Ray
Διοργανωτής
Έναρξη: 03/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Πατησίων 53
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Πατησίων 53
Έναρξη: 03/11/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: Εθνικής Αμύνης 35
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: Εθνικής Αμύνης 35
Τηλέφωνα
Επικοινωνίας:210/5200990
Σε ποιους
απευθύνεται: Σε
Αρχιτέκτονες Μηχανικούς, Πολιτικούς Μηχανικούς, Μηχανολόγους Μηχανικούς,
Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, 3D Animators, Διακοσμητές, Σχεδιαστές, Γραφίστες και
σε όσους ασχολούνται με την σχεδίαση.
Περιγραφή:
Ύλη Σεμιναρίου
-ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ INTERFACE
Viewports - Rendering method - Navigation
File [import, xref] - Help [tutorials, user reference]
Selection, move, rotate, scale, snap 2, 2.5, 3
Customize, units setup
Viewports - Rendering method - Navigation
File [import, xref] - Help [tutorials, user reference]
Selection, move, rotate, scale, snap 2, 2.5, 3
Customize, units setup
-ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Panels [create, modify, hierarchy, motion, display, utilities]
Create panel - Τύποι αντικειμένων
Standard primitives , extended , aec
Clone [copy, instance, reference]
Align, Mirror
Boolean
Panels [create, modify, hierarchy, motion, display, utilities]
Create panel - Τύποι αντικειμένων
Standard primitives , extended , aec
Clone [copy, instance, reference]
Align, Mirror
Boolean
-SPLINES
Shapes
Section
Line
Object level - Subobject level
Editable spline
Renderable lines
Shapes
Section
Line
Object level - Subobject level
Editable spline
Renderable lines
-GEOMETRIES
Editable poly, Editable mesh
Subobject level [Vertex, Segment, Face, Polygon, Element]
Element, συνέχεια πολυγώνων, Border
Παρουσίαση menu
Editable poly, Editable mesh
Subobject level [Vertex, Segment, Face, Polygon, Element]
Element, συνέχεια πολυγώνων, Border
Παρουσίαση menu
-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Οργάνωση αρχείου στο AutoCAD [polylines, layers]
Import dwg dialog box
Επικοινωνία με ArchiCAD
Mesh editing
Οργάνωση αρχείου στο AutoCAD [polylines, layers]
Import dwg dialog box
Επικοινωνία με ArchiCAD
Mesh editing
-MATERIALS
material editor
libraries
basic shaders
type of material
material editor
libraries
basic shaders
type of material
-MATERIALS
maps
χρήση και εφαρμογή maps
maps
χρήση και εφαρμογή maps
-LIGHTS
light parameters
τύποι φωτεινών πηγών και εφαρμογές τους
skylight, sunlight system
final gather, indirect illumination
light parameters
τύποι φωτεινών πηγών και εφαρμογές τους
skylight, sunlight system
final gather, indirect illumination
-CAMERAS
target camera, free camera
camera correction modifier
target camera, free camera
camera correction modifier
-RENDER
v-ray renderer
mental ray renderer
resolution εικόνας
print size assistant
scene states
batch rendering
v-ray renderer
mental ray renderer
resolution εικόνας
print size assistant
scene states
batch rendering
-ANIMATION
Χαρακτηριστικά
Σεμιναρίου
-διάρκεια 45 ώρες
- Στο σεμινάριο περιλαμβάνεται και η εκμάθηση του V-Ray για φωτορεαλισμό.
-τα σεμινάρια κατανέμονται (συνήθως) σε δύο μαθήματα τριών ωρών την εβδομάδα
-Η εκπαιδευτική ώρα είναι πραγματική (60' και όχι 45')
-Ολιγομελή τμήματα
-Ένας εκπαιδευόμενος ανά Η/Υ
-Απεριόριστες ώρες πρακτικής εξάσκησης στους χώρους της CAD studies
-Βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου από τη CAD studies
-Δυνατότητα απόκτησης του πιστοποιητικού CTGD της ACTA φορέα πιστοποίησης ανθρώπινου δυναμικού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
-Εξαιτίας ολιγομελή τμημάτων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
-διάρκεια 45 ώρες
- Στο σεμινάριο περιλαμβάνεται και η εκμάθηση του V-Ray για φωτορεαλισμό.
-τα σεμινάρια κατανέμονται (συνήθως) σε δύο μαθήματα τριών ωρών την εβδομάδα
-Η εκπαιδευτική ώρα είναι πραγματική (60' και όχι 45')
-Ολιγομελή τμήματα
-Ένας εκπαιδευόμενος ανά Η/Υ
-Απεριόριστες ώρες πρακτικής εξάσκησης στους χώρους της CAD studies
-Βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου από τη CAD studies
-Δυνατότητα απόκτησης του πιστοποιητικού CTGD της ACTA φορέα πιστοποίησης ανθρώπινου δυναμικού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
-Εξαιτίας ολιγομελή τμημάτων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
3D ANIMATION
Διοργανωτής
Έναρξη: 04/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Ηλία Ηλιού 9 & Νικομάχου, Ν. Κόσμος
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Ηλία Ηλιού 9 & Νικομάχου, Ν. Κόσμος
Διάρκεια: 16 εβδομάδες
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/3217661
Σκοπός:
Ολοκληρώνοντας
το συγκεκριμένο κύκλο σπουδών, οι σπουδαστές θα έχουν τα απαραίτητα εφόδια και
ικανή γνώση του αντικειμένου, ώστε να μπορούν να σχεδιάσουν και να
προγραμματίσουν τα animation που επιθυμούν.
Tα γερά θεμέλια που θα δημιουργήσουν πάνω στο αντικείμενο του 3D, θα τους επιτρέπουν να δραστηριοποιηθούν επαγγελματικά και καλλιτεχνικά δημιουργώντας: διαφημιστικά spot, video clip, οπτικά εφέ για κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές, τηλεοπτικά σήματα καναλιών και τίτλους εκπομπών, όπως και να συμμετέχουν στη δημιουργία multimedia παραγωγών με επιστημονικό ή ψυχαγωγικό χαρακτήρα.
Tα γερά θεμέλια που θα δημιουργήσουν πάνω στο αντικείμενο του 3D, θα τους επιτρέπουν να δραστηριοποιηθούν επαγγελματικά και καλλιτεχνικά δημιουργώντας: διαφημιστικά spot, video clip, οπτικά εφέ για κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές, τηλεοπτικά σήματα καναλιών και τίτλους εκπομπών, όπως και να συμμετέχουν στη δημιουργία multimedia παραγωγών με επιστημονικό ή ψυχαγωγικό χαρακτήρα.
Περιγραφή:
Οι
σπουδαστές του 3D Animation της SAE, εκπαιδεύονται πάνω στα τρισδιάστατα
γραφικά και το animation, κάνοντας χρήση των σημαντικότερων πακέτωv λογισμικού
στη βιομηχανία του 3D.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ενθαρρύνει την προσωπική πρωτοβουλία και έκφραση πάνω στο 3D λογισμικό και συνδυάζει την εκμάθηση των θεωρητικών αρχών λειτουργίας των προγραμμάτων Autodesk Maya, Pixologic ZBrush, Adobe Photoshop, After Effects και Autodesk Sketchbook Pro με πρακτικό πειραματισμό, εξάσκηση και καλλιέργεια της προσωπικής δημιουργικότητας. Επίσης καθοδηγεί τους μαθητές στη λειτουργική μεθοδολογία, από τα αρχικά στάδια της προπαραγωγής ενός project, όπως ο σχεδιασμός της αρχικής ιδέας και το character design, μέχρι τα τελικά στάδια παραγωγής, όπως τα character modeling, rigging, animation, texturing, shading & lighting και rendering. H πρακτική εξάσκηση ξεκινά από τις πρώτες κιόλας ημέρες της παρακολούθησης, ενώ πραγματοποιείται επιπλέον των ωρών των θεωρητικών διαλέξεων. To γεγονός αυτό προσφέρει στο σπουδαστή τη δυνατότητα να αξιοποιήσει ουσιαστικά τον εξοπλισμό της σχολής, είτε για τη διεκπαιρέωση των εκπαιδευτικών του υποχρεώσεων, είτε για ελεύθερη χρήση προς δημιουργία δικών του ιδεών, ενδυναμώνοντας περαιτέρω το τεχνικό του προφίλ.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ενθαρρύνει την προσωπική πρωτοβουλία και έκφραση πάνω στο 3D λογισμικό και συνδυάζει την εκμάθηση των θεωρητικών αρχών λειτουργίας των προγραμμάτων Autodesk Maya, Pixologic ZBrush, Adobe Photoshop, After Effects και Autodesk Sketchbook Pro με πρακτικό πειραματισμό, εξάσκηση και καλλιέργεια της προσωπικής δημιουργικότητας. Επίσης καθοδηγεί τους μαθητές στη λειτουργική μεθοδολογία, από τα αρχικά στάδια της προπαραγωγής ενός project, όπως ο σχεδιασμός της αρχικής ιδέας και το character design, μέχρι τα τελικά στάδια παραγωγής, όπως τα character modeling, rigging, animation, texturing, shading & lighting και rendering. H πρακτική εξάσκηση ξεκινά από τις πρώτες κιόλας ημέρες της παρακολούθησης, ενώ πραγματοποιείται επιπλέον των ωρών των θεωρητικών διαλέξεων. To γεγονός αυτό προσφέρει στο σπουδαστή τη δυνατότητα να αξιοποιήσει ουσιαστικά τον εξοπλισμό της σχολής, είτε για τη διεκπαιρέωση των εκπαιδευτικών του υποχρεώσεων, είτε για ελεύθερη χρήση προς δημιουργία δικών του ιδεών, ενδυναμώνοντας περαιτέρω το τεχνικό του προφίλ.
Διεθνή
Πρότυπα
Ο εξοπλισμός καθώς και οι θεματικές ενότητες του προγράμματος ανανεώνονται συνεχώς ώστε να εναρμονίζονται με τα διεθνή δρώμενα στην βιομηχανία του 3D Animation και τις σύγχρονες τάσεις και απαιτήσεις της αγοράς εργασίας.
Ο εξοπλισμός καθώς και οι θεματικές ενότητες του προγράμματος ανανεώνονται συνεχώς ώστε να εναρμονίζονται με τα διεθνή δρώμενα στην βιομηχανία του 3D Animation και τις σύγχρονες τάσεις και απαιτήσεις της αγοράς εργασίας.
Ενδεικτικά
Θέματα
Character
Design & Basic Modelling
Δημιουργία και εξέλιξη χαρακτήρων και μοντέλων, από την αρχική ιδέα και το σκίτσο στο χαρτί μέχρι τη μεταφορά και το σχεδιασμό του τρισδιάστατου πολυγωνικού μοντέλου στο Μaya
Δημιουργία και εξέλιξη χαρακτήρων και μοντέλων, από την αρχική ιδέα και το σκίτσο στο χαρτί μέχρι τη μεταφορά και το σχεδιασμό του τρισδιάστατου πολυγωνικού μοντέλου στο Μaya
Digital
Sculpting
Μεταφορά του μοντέλου από το Maya στο ZBrush για ψηφιακή τρισδιάστατη γλυπτική, texturing και rendering, καθώς και περαιτέρω επεξεργασία της μακέτας στο Photoshop
Μεταφορά του μοντέλου από το Maya στο ZBrush για ψηφιακή τρισδιάστατη γλυπτική, texturing και rendering, καθώς και περαιτέρω επεξεργασία της μακέτας στο Photoshop
Rig &
Animation
Θεωρία, πρακτική και τεχνικές rig setup και animation στο Maya. Οι χαρακτήρες αποκτούν ζωή!
Θεωρία, πρακτική και τεχνικές rig setup και animation στο Maya. Οι χαρακτήρες αποκτούν ζωή!
Rendering
& Compositing
Θεωρία και τεχνικές φωτισμού, node based compositing, φωτορεαλιστικό και μη-φωτορεαλιστικό rendering στο MentalRay
Θεωρία και τεχνικές φωτισμού, node based compositing, φωτορεαλιστικό και μη-φωτορεαλιστικό rendering στο MentalRay
Advanced Animation Techniques
Προηγμένες τεχνικές animation όπως Camera Tracking και Motion Tracking στο Matchmover. Τεχνικές 3D animation σε πραγματικό βίντεο και φίλμ υλικό
Προηγμένες τεχνικές animation όπως Camera Tracking και Motion Tracking στο Matchmover. Τεχνικές 3D animation σε πραγματικό βίντεο και φίλμ υλικό
Software
Autodesk Maya, Autodesk Sketchbook Pro, Autodesk Matchmover, Pixοlogic ZBrush, Mental Images Mental Ray, Adobe Photoshop
Autodesk Maya, Autodesk Sketchbook Pro, Autodesk Matchmover, Pixοlogic ZBrush, Mental Images Mental Ray, Adobe Photoshop
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου