JackpotCity.com - €500 ΔΩΡΕΑΝ! Κάνε κλίκ και παίξε στο JackpotCity.com και θα δείς, έχεις έρθει στο σωστό καζίνο! Κάντε κλικ εδώ

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Marketing



E-Marketing
Διοργανωτής
Kariera Seminars
Έναρξη: 17/11/2011
Λήξη: 18/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Αποστόλου Παύλου 10Α, Μαρούσι
Διάρκεια: 2 μέρες
18.00-21.45
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/8115300
Εισηγητής: Ο Ρόμπερτ Πεφάνης είναι κάτοχος B.Α. σε Business Administration και μεταπτυχιακού τίτλου από το Πανεπιστήμιο του Leicester σε Mass Communication..    
Σκοπός:
Το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες χμπορούν να προβληθούν μέσω Internet καθώς και τις κινητές / ασύρματες τεχνολογίες για τη διεξαγωγή και τη διεύρυνση του e-marketing.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα έχετε τη δυνατότητα να κατανοήσετε τις νέες τεχνολογίες, τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν αλλά και τις πρακτικές marketing μέσα από τα παραδείγματα με τη μορφή case studies όπως και τις ασκήσεις που θα χρησιμοποιήσει ο εισηγητής.
  Περιγραφή:
Το σεμινάριο είναι σχεδιασμένο να αναλύσει τις δυνατότητες του marketing μέσω του Διαδικτύου. Οι δυνατότητες αποτελεσματικής προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών είναι απεριόριστες και εξελίσσονται διαρκώς. Στις μεθοδολογίες σλλά και στους τρόπουςμε τους οποίους μπορεί να χρησιμοποιηθεί το διαδύκτιο προς όφελος της εταιρείας, θα αναλύσειε το σεμινάριο.
Θεματολογία
Τα θέματα που θα αναλυθούν στο σεμινάριο είναι τα εξής:
Η ανάπτυξη του Internet
Η διεθνής και η Ελληνική αγορά
Το Internet ως εργαλείο Marketing
Χρήσιμες εφαρμογές για το marketing
Έλεγχος αποτελεσματικότητας
Online προβολή
Social Media
E-Commerce
Άλλες εφαρμογές E-Business
Βεβαιώσεις
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής, ελεγχόμενες και εγκεκριμένες από το www.kariera.gr και τον παγκόσμιο leader στην αγορά εργασίας www.careerbuilder.com
Κόστος συμμετοχής
Εταιρίες (ατομικό): 300,00 €
Ιδιώτες (ατομικό): 200,00 €
Φοιτητές (ατομικό): 160,00 €
Εταιρίες (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 270,00 €
Ιδιώτες (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 180,00 €
Φοιτητές (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 140,00 €
 
Δημιουργία Προσωπικής & Επαγγελματικής Εικόνας
Διοργανωτής
Global Greece
Έναρξη: 18/11/2011
Λήξη: 18/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι
16.00-22.00
Έναρξη: 19/11/2011
Λήξη: 19/11/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: Daios Luxury Hotel, Παραλία Θεσσαλονίκης
10.00-16.00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:2310/474191
Εισηγητής: Δρ. Αζαρία Αλμπέρτος είναι Σύμβουλος Επικοινωνίας και Εξειδικευμένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων- Στελεχών, ενώ παράλληλα είναι Διδάκτωρ του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.   
 Σε ποιους απευθύνεται: Σε στελέχη όλων των επιπέδων, σε επαγγελματίες όλων των κλάδων, σε υπαλλήλους, σε νέους ανθρώπους που θέλουν να ξεκινήσουν την καριέρα τους, και γενικά σε όλους όσους ενδιαφέρονται να αναπτύξουν την προσωπική τους εικόνα για να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους.  
Σκοπός:
Να συμβάλλει στη(ν):
α. Βελτίωση της Προσωπικής Εικόνας των Συμμετεχόντων
β. Σωστή Χρήση της Προσωπικής Διαφήμισης και των Τεχνικών Δικτύωσης
γ. Βελτιστοποίηση των Προσωπικών τους Ικανοτήτων
δ. Βελτίωση των Συνεργασιών τους, και
ε. Αναβάθμιση της Ποιότητας και του Επιπέδου της Ζωής τους
  Περιγραφή:
Οικονομική κρίση, περικοπές εξόδων, απολύσεις, ανασφάλεια, αβεβαιότητα, αναταραχή… Τα σημεία των καιρών… Στη νέα αυτή εποχή, η εικόνα έχει γίνει περίπου συνώνυμη με την αξία αφού βασισμένοι πάνω στην εικόνα οι πελάτες της προσωπικής μας μάρκας (personal brand) καθορίζουν και την αξία μας.
Ο τομέας του Image Making δικαιολογημένα έχει αποκτήσει μεγάλη σημασία τα τελευταία χρόνια, αφού οι οικονομικές δυσκολίες, ο έντονος ανταγωνισμός και οι διάφορες τάσεις ωθούν τόσο τους επαγγελματίες όσο και κάθε άνθρωπο (άντρα ή γυναίκα) να ενδιαφέρονται ολοένα και περισσότερο για την εικόνα τους. Κι ενώ η πλειοψηφία των ανθρώπων σήμερα έχει πλήρως απογοητευθεί από αυτά που συμβαίνουν γύρω τους, υπάρχουν κάποιοι που δεν πτοούνται, δεν μεμψιμοιρούν, δεν φοβούνται, και δεν το βάζουν κάτω. Και αυτό αντικατοπτρίζεται άμεσα στην εικόνα που εκπέμπουν…
Πως το καταφέρνουν αυτό; Η απάντηση θα δοθεί μέσα από την ανάλυση μιας φρέσκιας προσέγγισης καθώς και μέσα από πολλές μικρές βιωματικές δραστηριότητες.
Εκπαιδευτικά Εργαλεία που θα Χρησιμοποιηθούν:
1. Διαφάνειες-Παρουσίαση ,Εκπαιδευτικές Ιστορίες, Προβολή Μικρών σε Διάρκεια Βίντεο, Προβολή Ειδικών Διαφημίσεων από Διάφορες Χώρες του Κόσμου, Ice-Break Activities
2. Role-Play Activities, Αυτοδιαγνωστικά Τεστ, Μικρά Workshops
Περιεχόμενα
· Βασικοί Ορισμοί
· Οι 3 Βασικές Ερωτήσεις του Image Making
· Δημιουργία της Πρώτης Εντύπωσης
· Η Νέα Προσέγγιση: «Από Έξω προς τα Μέσα»
· Ο Ρόλος της Εμφάνισης
- Οι Βασικοί Τύποι του Σώματος και τα Μυστικά τους
- Τα Αξεσουάρ
- Χρωματολογία και Διακρίσεις των Χρωμάτων
· Ο Ρόλος της Φωνής
- Μικρές Πρακτικές Συμβουλές για τη Φωνή μας
· Ο Ρόλος της Χειραψίας
- Οπτικό Τεστ Αντίληψης της Χειραψίας
- Μικρό Βίντεο Οπτικής Παρουσίασης Σωστής Χειραψίας
· Ο Ρόλος της Λεκτικής Επικοινωνίας
- Τα Στοιχεία της Λεκτικής Επικοινωνίας με τους Πελάτες
- Εργαστήριο Λεκτικής Επικοινωνίας (Αυτοδιαγνωστικό)
- 10 Μυστικά Καλής Ομιλίας
· Ο Ρόλος της Γλώσσας του Σώματος
- Μηνύματα με το Κεφάλι
- Τεστ Αντίληψης Χειρονομιών & Στάσεων (Αυτοδιαγνωστικό)
- Μηνύματα με Χειρονομίες
- Προβολή Διαφημιστικών Σποτ από Ολόκληρο τον Κόσμο
· Το Εσωτερικό Image
- Τα Στοιχεία της Προσωπικότητας
(Δραστηριότητα αναγνώρισης της εικόνας μας από άλλους)
· Γενική Ανακεφαλαίωση-Ερωτήσεις-Συμπεράσματα
ΚΟΣΤΟΣ: 175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή) Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφές, χυμοί & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
- ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ!
Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ. Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Zero Budgeting Marketing
Διοργανωτής
projectyou
Έναρξη: 18/11/2011
Λήξη: 18/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Capsis Center Πάρνωνος 10, Μαρούσι
16.00-22.00
 Τηλέφωνα Επικοινωνίας:211/4025225, 6946/742009, 6932/565466
Εισηγητής: Πέτρος Τσαπίλης
Creative and Marketing Director στο χώρο της διαφήμισης
Σε ποιους απευθύνεται: Στελέχη επιχειρήσεων | Στελέχη διαφημιστικών εταιριών | Σπουδαστές marketing | Επιχειρηματίες | Πωλητές | Επαγγελματίες όλων των κλάδων.    
Σκοπός:
- Να αποδείξει ότι το Marketing Plan είναι σημαντικό για την επιτυχία μιας επιχείρησης
- Να δώσει λύσεις σε προβλήματα επικοινωνίας με το κοινό-στόχος
- Να βοηθήσει να δημιουργήσετε, εξελίξετε και εφαρμόσετε τη στρατηγική επικοινωνίας σας
- Να εξηγήσει τι είναι Zero Budget Marketing
- Να καθορίσει τις αξίες, τις διαδικασίες και την ουσία του
- Να αναλύσει τα απαραίτητα εργαλεία για να εφαρμόσετε το δικό σας Zero Budget Marketing
- Να καθορίσει τους μηχανισμούς που θα αξιολογούν τα αποτελέσματα του Zero Budget Marketing
  Περιγραφή:
Η αγορά και ο καταναλωτής αλλάζουν καθημερινά. Νέες συνήθειες, νέες ανάγκες, νέες τεχνολογίες. Η αντισυμβατική και έξυπνη στρατηγική marketing είναι το κλειδί για την επίτευξη των στόχων σας και την κατάκτηση της αγοράς σας.
Αυτό το σεμινάριο προσφέρει ιδιαίτερα αποτελεσματικές, διαφοροποιημένες, σύγχρονες στρατηγικές και τακτικές που μπορείτε να υλοποιήσετε εύκολα, γρήγορα και απλά με μηδενικό έως ελάχιστο κόστος.
Περιεχόμενα
- Τι είναι και τι σημαίνει Marketing Plan;
- Ποια είναι τα 4Ps και γιατί είναι σημαντικά;
- Ποια είναι η στρατηγική επικοινωνίας και η σημασία της;
- Ο καταναλωτής χθες και ο καταναλωτής σήμερα
- Τι είναι το Zero Budget Marketing;
- Είναι το Zero Budget Marketing κατάλληλο για εμένα και την επιχείρησή μου;
- Ποια είναι τα εργαλεία για να πετύχω το Zero Budget Marketing;
- Πώς μπορώ να τα εφαρμόσω;
- Γιατί έχει σημασία η συνεχής μέτρηση αποτελεσμάτων κατά την εφαρμογή τους;
Παροχές
Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό που περιλαμβάνει τις παρουσιάσεις, καθώς και βεβαίωση παρακολούθησης.
Παρέχεται coffee break και ελαφρύ γεύμα.
Κόστος
Για εταιρίες: 250 € / άτομο.
Το κόστος συμμετοχής μπορεί να χρηματοδοτηθεί πλήρως από τον πόρο ΛΑΕΚ 0,45% του ΟΑΕΔ και η projectyou μπορεί να αναλάβει δωρεάν τη διαδικασία καταχώρησης των απαιτούμενων πληροφοριών (προθεσμία 11.11.2011).Το μόνο που χρειάζεται είναι να μας στείλετε συμπληρωμένο το συνημμένο έντυπο.
Για ιδιώτες παρέχονται εκπτώσεις:
10% για εγγραφή τριών ατόμων και άνω
10% για φοιτητές και ανέργους

Διαπροσωπική & Τηλεφωνική Επικοινωνία – Εξυπηρέτηση Πελατών
Διοργανωτής
PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 21/11/2011
Λήξη: 28/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
21,24,25,28/11
Ωράριο: 17:00-21:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9537370-9
Εισηγητής: Δημήτρη Σεραφειμίδης
Διοίκηση Επιχειρήσεων και Marketing στο Deree College. Μ
.Β.Α από William E. Simon Graduate School of Business του Πανεπιστημίου Rochester της Νέας Υόρκης.  
Τρόπος Παρακολούθησης Σεμιναρίου:
Α) Σε αίθουσα διδασκαλίας
B) Online μέσω Internet με εικόνα και ήχο ζωντανά από την αίθουσα διδασκαλίας    
Σε ποιους απευθύνεται: Σε όσους έρχονται άμεσα ή έμμεσα σε επαφή με τους πελάτες της επιχείρησης. Επιπρόσθετα, απευθύνεται σε διοικητικά στελέχη που επιθυμούν να "περάσουν" τη φιλοσοφία των πωλήσεων ολικής ποιότητας (total quality sales) και της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών (quality customer service) σε όλη την επιχείρηση.  
Σκοπός:
Στο τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα μπορούν να τοποθετήσουν τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών στο πλαίσιο της ολικής ποιότητας και να προσδιορίσουν πρακτικούς τρόπους εφαρμογής ποιοτικής πώλησης και εξυπηρέτησης σε κάθε στάδιο πώλησης - επαφής με τον πελάτη.
  Περιγραφή:
Εισαγωγή
• Ορισμοί ολικής ποιότητας, ποιοτικής πώλησης και ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών
• Σημασία ποιοτικής εξυπηρέτησης
• Χαρακτηριστικά αποτελεσματικής και αναποτελεσματικής εξυπηρέτησης
Θετική Στάση και Προσωπική Εικόνα του Πωλητή
• Σημασία θετικής στάσης
• Προσωπική εικόνα και εξωτερική εμφάνιση
• Γλώσσα του σώματος
• Χαρακτηριστικά φωνής
• Τηλεφωνική επικοινωνία
Συστηματική Διερεύνηση των Αναγκών του Πελάτη
• Ο πελάτης είναι ο προϊστάμενός σας !
• Tι πρέπει να ξέρετε για τους πελάτες σας
• Ο πελάτης θα σας πει τι θεωρεί καλή εξυπηρέτηση
• Πρόβλεψη αναγκών του πελάτη
• Βασικές ανάγκες του πελάτη
• Αποτελεσματική ακρόαση του πελάτη
• Τεχνικές ερωτήσεων – ανοικτές και κλειστές ερωτήσεις
• Εξασφαλίστε αναπληροφόρηση
Απόλυτη Ικανοποίηση των Αναγκών του Πελάτη
• Η σημασία της πώλησης υπηρεσιών
• Μάθετε τι υπηρεσίες παρέχετε στους πελάτες σας
• Αποτελεσματική επικοινωνία με τον πελάτη
• Ικανοποίηση των βασικών αναγκών των πελατών
• Ο αποτελεσματικότερος τρόπος προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών σας
• Ενέργειες υποστήριξης
• Ομοιότητες και διαφορές τηλεφωνικής και διαπροσωπικής επικοινωνίας
• Πως χειριζόμαστε μια τηλεφωνική συνομιλία
• Ο τόνος της φωνής μας και πως αποκωδικοποιείται από τον συνομιλητή μας
• Ποιες λεκτικές εκφράσεις χρησιμοποιούμε
• Πως βάζουμε τον πελάτη σε αναμονή
Επαγγελματική Αντιμετώπιση Αντιρρήσεων και Παραπόνων
• Σημασία αντιρρήσεων και παραπόνων
• Διαδικασία αντιμετώπισης αντιρρήσεων και παραπόνων
• Oι δύσκολοι πελάτες - Διαδικασία αντιμετώπισης δύσκολων πελατών
Εξασφάλιση Επιστροφής του Πελάτη - Δημιουργία Πιστών Πελατών
• Σημασία διατήρησης πελατών - Τρόποι διατήρησης πελατών
• Αύξηση της συχνότητας αγορών των πελατών 

Δεν υπάρχουν σχόλια: