ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ
Διοργανωτής
Έναρξη: 07/11/2011
Λήξη: 09/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
Λήξη: 09/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
7,8,9/11
Ωράριο: 17:00-21:00
7,8,9/11
Ωράριο: 17:00-21:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9537370-9
Εισηγητής: Χριστιάνα Πειρασμάκη
Σε ποιους
απευθύνεται: Απευθύνεται
σε ανώτερα και ανώτατα στελέχη οργανισμών και επιχειρήσεων που προβληματίζονται
και μεριμνούν για την παρουσία και την εικόνα της επιχείρησής τους στο σημερινό
περιβάλλον των Μέσων Ενημέρωσης
Σκοπός:
Να γνωρίσουν
οι συμμετέχοντες το περιβάλλον και τη δομή των Μέσων Ενημέρωσης σήμερα -πως
λειτουργούν , πως και από τι επηρεάζονται. Να κατανοήσουν την σημαντικότητα της
δημιουργίας πλαισίου σχέσεων με τα ΜΜΕ και τον τρόπο καλλιέργειάς τους. Να
εξοικειωθούν με εργαλεία και μεθόδους ανάπτυξης και μέτρησης της δημοσιότητος.
Περιγραφή:
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Ενότητα 1
Το περιβάλλον των Μέσων σήμερα και οι αλλαγές που επιβάλλονται
Προϋποθέσεις ανάπτυξης σχέσεων και συνεργασίας Επιχειρήσεων και Μέσων
• Τι ζητά η επιχείρηση –πως και γιατί ανταποκρίνεται το Μέσον.
• Η δύσκολη ώρα της κρίσης – προετοιμασία και αποτελέσματα
Το περιβάλλον των Μέσων σήμερα και οι αλλαγές που επιβάλλονται
Προϋποθέσεις ανάπτυξης σχέσεων και συνεργασίας Επιχειρήσεων και Μέσων
• Τι ζητά η επιχείρηση –πως και γιατί ανταποκρίνεται το Μέσον.
• Η δύσκολη ώρα της κρίσης – προετοιμασία και αποτελέσματα
Ενότητα 2
• Αποτελεσματικές μέθοδοι – εργαλεία άμεσης εφαρμογής
• Σύγχρονες παραδοχές και νέες προσεγγίσεις σχέσεων και ειδήσεων. Τι τις κάνει ξεχωριστές.
• Η οργάνωση της καθημερινής δουλειάς και τα ευέλικτα χρονοπρογράμματα δημοσιότητος.
• Μοντέλα ποσοτικής και ποιοτικής μέτρησης & αξιολόγησης.
• Αποτελεσματικές μέθοδοι – εργαλεία άμεσης εφαρμογής
• Σύγχρονες παραδοχές και νέες προσεγγίσεις σχέσεων και ειδήσεων. Τι τις κάνει ξεχωριστές.
• Η οργάνωση της καθημερινής δουλειάς και τα ευέλικτα χρονοπρογράμματα δημοσιότητος.
• Μοντέλα ποσοτικής και ποιοτικής μέτρησης & αξιολόγησης.
Ενότητα 3
Ηλεκτρονικά Μέσα Ενημέρωσης και Κοινωνικής Δικτύωσης
• Το φαινόμενο domino στη δημοσιότητα, πως αντιμετωπίζεται, πως αντιστρέφεται.
Ηλεκτρονικά Μέσα Ενημέρωσης και Κοινωνικής Δικτύωσης
• Το φαινόμενο domino στη δημοσιότητα, πως αντιμετωπίζεται, πως αντιστρέφεται.
Online Media Planning &
Buying
Διοργανωτής
Έναρξη: 07/11/2011
Λήξη: 08/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ CENTRAL, Απόλλωνος 21 – Πλάκα
Λήξη: 08/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ CENTRAL, Απόλλωνος 21 – Πλάκα
16 ώρες, (9:30-17:30)
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/3318065-7
Εισηγητής: Θωμάς Μεταξάς, Head of Media, OMD
Digital και μέλος της Επιτροπής Εκπαίδευσης του IAB Hellas
Άντα Κιρκιλή, Business Development & Operations Director, Think Digital Περιγραφή:
Άντα Κιρκιλή, Business Development & Operations Director, Think Digital Περιγραφή:
Τη Δευτέρα 7
και Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011, το Interactive Advertising Bureau και το Ινστιτούτο
Επικοινωνίας διοργανώνουν το Σεμινάριο «Online Media Planning & Buying»
(διάρκειας 16 ωρών).
Με την
ολοκλήρωση του προγράμματος θα είστε σε θέση:
•Να κατανοήσετε την ορολογία και τις διαδικασίες που διέπουν το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας online καμπάνιας, τις ομοιότητες και τις διαφορές από το παραδοσιακό media planning
•Να αξιολογείτε την πληθώρα των προσφερόμενων μέσων και οχημάτων με βάση τους στόχους της καμπάνιας και το κοινό-στόχο
•Να κατανοείτε τις διάφορες μορφές online επικοινωνίας και να συντάσσετε ενα ολοκληρωμένο online media brief
•Να λειτουργείτε ανάμεσα σε διαφορετικά μοντέλα χρέωσης κατά τη διαδικασία διαπραγμάτευσης και booking
•Να χρησιμοποιείτε τα βασικά εργαλεία υλοποίησης, παρακολούθησης και βελτιστοποίησης μιας online καμπάνιας
•Να κατανοήσετε την ορολογία και τις διαδικασίες που διέπουν το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας online καμπάνιας, τις ομοιότητες και τις διαφορές από το παραδοσιακό media planning
•Να αξιολογείτε την πληθώρα των προσφερόμενων μέσων και οχημάτων με βάση τους στόχους της καμπάνιας και το κοινό-στόχο
•Να κατανοείτε τις διάφορες μορφές online επικοινωνίας και να συντάσσετε ενα ολοκληρωμένο online media brief
•Να λειτουργείτε ανάμεσα σε διαφορετικά μοντέλα χρέωσης κατά τη διαδικασία διαπραγμάτευσης και booking
•Να χρησιμοποιείτε τα βασικά εργαλεία υλοποίησης, παρακολούθησης και βελτιστοποίησης μιας online καμπάνιας
AFTER SALES SUPPORT
Διοργανωτής
Έναρξη: 09/11/2011
Λήξη: 11/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
Λήξη: 11/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
9,10,11/11
Ωράριο: 17:00-21:00
9,10,11/11
Ωράριο: 17:00-21:00
Έναρξη: 01/12/2011
Λήξη: 03/12/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: 3ο Εκπ/κό Κέντρο Primus - Τσορλίνη 26 Νέα Ξυλάδικα Θεσσαλονίκη (2ος όροφος)
Λήξη: 03/12/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: 3ο Εκπ/κό Κέντρο Primus - Τσορλίνη 26 Νέα Ξυλάδικα Θεσσαλονίκη (2ος όροφος)
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9537370-9
Σε ποιους
απευθύνεται: Απευθύνεται
σε στελέχη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, του τμήματος πωλήσεων καθώς
επίσης και στελέχη του τμήματος Marketing.
Σκοπός:
Σκοπός του
σεμιναρίου είναι αρχικά η αναγνώριση από τους συμμετέχοντες της αξίας της
Ομαδικής Εργασίας και στη συνέχεια η αναγνώριση και η κατανόηση βασικών εννοιών
που άπτονται της εξυπηρέτησης, ικανοποίησης και πιστότητας των πελατών.
Περιγραφή:
Τα τελευταία
χρόνια το σύνολο των επιχειρήσεων, εμπορικών και μη, αντιλαμβάνονται όλο και
περισσότερο την αξία της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών τους. Σε μία εποχή
που τα πάντα, ή σχεδόν τα πάντα, μοιάζουν μεταξύ τους οι επιχειρήσεις αναζητούν
κάτι μοναδικό, κάτι που θα τις διαφοροποιήσει από τους ανταγωνιστές. Το προϊόν,
υλικό ή άυλο, αντιγράφεται, οι δομές επίσης, οι στρατηγικές αποκρούονται. Το
μόνο εργαλείο που μπορεί να αποδώσει πραγματικά είναι η εξυπηρέτηση μετά την
πώληση. Και το σημαντικότερο απ’ όλα είναι ότι αποτελεί, ίσως, το μοναδικό,
ισχυρό, εργαλείο που μπορεί να διαθέτει μία σύγχρονη επιχείρηση.
• Το After
Sale Support ως κρίκος της αλυσίδας παροχής αξίας. Η γριά και το γουρούνι.
• Ορισμός της εξυπηρέτησης.
• Εξυπηρέτηση και πωλήσεις.
• Εξυπηρέτηση και διατήρηση πελατών.
• Εξυπηρέτηση και ποιότητα.
• Προσδοκίες πελατών.
• Ο τρόπος σκέψης του πελάτη σήμερα.
• Αναγνώριση Συμπεριφοράς Πελάτη: TCT ( Τ Customer Theory).
• Χειρισμός Αντιρρήσεων.
• Διαδικασία χειρισμού παραπόνων.
• Προσέγγιση One to One. Γλώσσα Σώματος.
• Δημιουργία εμπειριών.
• Γιατί φεύγουν οι πελάτες (από την πλευρά των πελατών).
• Γιατί φεύγουν οι πελάτες (από την πλευρά των επιχειρήσεων).
• Διατήρηση πελατών και δείκτης κερδοφορίας.
• Στρατηγικές εξυπηρέτησης.
• Ο δεκάλογος της ποιοτικής εξυπηρέτησης.
• Ορισμός της εξυπηρέτησης.
• Εξυπηρέτηση και πωλήσεις.
• Εξυπηρέτηση και διατήρηση πελατών.
• Εξυπηρέτηση και ποιότητα.
• Προσδοκίες πελατών.
• Ο τρόπος σκέψης του πελάτη σήμερα.
• Αναγνώριση Συμπεριφοράς Πελάτη: TCT ( Τ Customer Theory).
• Χειρισμός Αντιρρήσεων.
• Διαδικασία χειρισμού παραπόνων.
• Προσέγγιση One to One. Γλώσσα Σώματος.
• Δημιουργία εμπειριών.
• Γιατί φεύγουν οι πελάτες (από την πλευρά των πελατών).
• Γιατί φεύγουν οι πελάτες (από την πλευρά των επιχειρήσεων).
• Διατήρηση πελατών και δείκτης κερδοφορίας.
• Στρατηγικές εξυπηρέτησης.
• Ο δεκάλογος της ποιοτικής εξυπηρέτησης.
Ικανοποίηση
Πελατών - Μεθοδολογία & Εργαλεία Μέτρησης
Διοργανωτής
Έναρξη: 10/11/2011
Τηλέφωνα
Επικοινωνίας:211/1064600
Τρόπος
Παρακολούθησης Σεμιναρίου: Online μέσω Internet - Webinar
Σε ποιους
απευθύνεται: Σε στελέχη
επιχειρήσεων που επιθυμούν να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται
την έννοια της ικανοποίησης πελατών και τη συσχέτισή της με την ποιότητα, Σε
στελέχη που είναι επιφορτισμένοι με τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών και
την παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών σε εσωτερικούς και εξωτερικούς
πελάτες, Σε στελέχη εταιριών δημοσκοπήσεων.
Σκοπός:
-Με την
ολοκλήρωση του e-σεμιναρίου τα στελέχη θα μπορούν να σχεδιάσουν και να
υλοποιήσουν έρευνες ικανοποίησης πελατών, μέσω των οποίων θα μπορούν να δώσουν
τεκμηριωμένες απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως:
-Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών;
-Ποιο είναι το επίπεδο σημαντικότητας αυτών των παραγόντων;
Σε τι βαθμό είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι και οι πελάτες;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά του επαγγέλματός τους;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών που τους παρέχονται;
-Ποιοι παράγοντες που συμβάλλουν στην ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών πρέπει να βελτιωθούν;
-Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών;
-Ποιο είναι το επίπεδο σημαντικότητας αυτών των παραγόντων;
Σε τι βαθμό είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι και οι πελάτες;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά του επαγγέλματός τους;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών που τους παρέχονται;
-Ποιοι παράγοντες που συμβάλλουν στην ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών πρέπει να βελτιωθούν;
Περιγραφή:
Μέσω του
e-σεμιναρίου, θα αναλυθεί η σημασία της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών
μιας επιχείρησης / οργανισμού, θα αναδειχθεί ως επιθυμητός στόχος της μέτρησης
ικανοποίησης η εκτίμηση του κατά πόσο το τελικό προϊόν / υπηρεσία
ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών και θα καθοριστούν οι ενέργειες που
πρέπει να γίνουν προκειμένου να επιτευχθούν οι απαραίτητες βελτιώσεις.
Με δεδομένο ότι το κόστος διατήρησης της πελατείας είναι πολύ μικρότερο, σε σύγκριση με το κόστος διεύρυνσης, για πολλές επιχειρήσεις, η ικανοποίηση των πελατών τους, εξωτερικών και εσωτερικών (εργαζόμενοι), μπορεί να αποτελεί από μόνη της το μέτρο της επιτυχίας τους.
Με δεδομένο ότι το κόστος διατήρησης της πελατείας είναι πολύ μικρότερο, σε σύγκριση με το κόστος διεύρυνσης, για πολλές επιχειρήσεις, η ικανοποίηση των πελατών τους, εξωτερικών και εσωτερικών (εργαζόμενοι), μπορεί να αποτελεί από μόνη της το μέτρο της επιτυχίας τους.
-Η Έννοια
της Ικανοποίησης
-Ορισμός Πελατών (Εσωτερικών - Εξωτερικών)
-Η Αξιολόγηση ως Μέτρο Αριστείας
-Έρευνες Ικανοποίησης
-Διαδικασία Μέτρησης Ικανοποίησης
-Μεθοδολογία MUSA (Multi-criteria Utility Satisfaction Analysis)
-Σύστημα MUSA
-Εφαρμογές Μετρήσεων Ικανοποίησης
-Ορισμός Πελατών (Εσωτερικών - Εξωτερικών)
-Η Αξιολόγηση ως Μέτρο Αριστείας
-Έρευνες Ικανοποίησης
-Διαδικασία Μέτρησης Ικανοποίησης
-Μεθοδολογία MUSA (Multi-criteria Utility Satisfaction Analysis)
-Σύστημα MUSA
-Εφαρμογές Μετρήσεων Ικανοποίησης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου