Εικαστικό παιχνίδι
για μαμάδες και παιδιά ηλικίας 1,5 –3 χρόνων
Διοργανωτής
Kάθε Παρασκευή 17.00-18.00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:213/0043194,
6946/658364, 6973/003832
Εισηγητής: Άννυ Παπασπύρου
Ειδική Παιδαγωγός, Εικαστική Ψυχοθεραπεύτρια Αθηνά Κωλέττα
Ψυχολόγος—Εικαστική Ψυχοθεραπεύτρια
Ειδική Παιδαγωγός, Εικαστική Ψυχοθεραπεύτρια Αθηνά Κωλέττα
Ψυχολόγος—Εικαστική Ψυχοθεραπεύτρια
Περιγραφή:
Ποια είναι η
μαμά και ποια η κόρη?
Ποια τα θέλω του γιού και ποια τα όνειρα της μαμάς....
και πότε αυτά μπερδεύονται?
Ποια τα θέλω του γιού και ποια τα όνειρα της μαμάς....
και πότε αυτά μπερδεύονται?
Eλάτε να
γνωριστείτε, να παίξετε και να διασκεδάσετε με τα παιδιά σας μέσα από την τέχνη
της ζωγραφικής. Ζήστε μια νέα εμπειρία μαζί τους, με τα πινέλα, τα χρώματα και το
παιχνίδι. Γίνεται παρατηρητής της σχέσης σας με το παιδί και βρείτε νέους
τρόπους έκφρασης και επικοινωνίας μαζί του μέσα από τα παιχνίδια που μαζί θα
φτιάξουμε για εσάς.
Η ψυχαγωγία, η ανάπτυξη της δημιουργικότητας, αλλά και η προετοιμασία της μητέρας και του παιδιού για τον αποχωρισμό είναι οι κύριοι στόχοι αυτής της ομάδας.
Η ζωγραφική και η εικόνα θα είναι οι κύριοι οδηγοί μαζί με τους συντονιστές, που θα προετοιμάσουν την «σχέση μαμάς-παιδιού» για τα πρώτα της βήματα στο παιδικό σταθμό, προικίζοντας την με συναισθηματική ωριμότητα και γνώση.
Η ψυχαγωγία, η ανάπτυξη της δημιουργικότητας, αλλά και η προετοιμασία της μητέρας και του παιδιού για τον αποχωρισμό είναι οι κύριοι στόχοι αυτής της ομάδας.
Η ζωγραφική και η εικόνα θα είναι οι κύριοι οδηγοί μαζί με τους συντονιστές, που θα προετοιμάσουν την «σχέση μαμάς-παιδιού» για τα πρώτα της βήματα στο παιδικό σταθμό, προικίζοντας την με συναισθηματική ωριμότητα και γνώση.
Σας
περιμένουμε!
Διοργανωτής: Ψυχής Άκεσμα - Κέντρο ψυχοθεραπείας και δημιουργικότητας μέσω των εκφραστικών τεχνών
Φωτοανάγνωση –
Photoreading
Διοργανωτής
Έναρξη: 14/10/2011
Λήξη: 16/10/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: Ξενοδοχείο Egnatia Palace
Λήξη: 16/10/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: Ξενοδοχείο Egnatia Palace
Τηλέφωνα
Επικοινωνίας:6943445656
Εισηγητής: Δεμίρη Νάντια - Msc Brain
& Mind Sciences, Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Κρήτης
Σε ποιους απευθύνεται: Η εκπαίδευση στο σύστημα διαρκεί 3
ημέρες και απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να βελτιώσουν τις αναγνωστικές
τους ικανότητες. Σε μαθητές, φοιτητές, γονείς, εκπαιδευτικούς, επαγγελματίες,
άτομα με δυσκολίες συγκέντρωσης στο διάβασμα και γενικά σε όλους όσους θέλουν
το διάβασμα να είναι μια ευχάριστη και εποικοδομητική διαδικασία!
Περιγραφή:
Η
Φωτοανάγνωση είναι μια πρωτοποριακή μέθοδος, ένα εκπαιδευτικό σύστημα που σου
δίνει τη δυνατότητα να αλλάξεις τη ζωή σου, κάνοντας την πιο εύκολη και πιο
ευχάριστη!
Πώς;
Διαβάζοντας ως και 10 φορές πιο γρήγορα, αποκτώντας μεγαλύτερη συγκέντρωση & προσοχή, αποβάλλοντας το stress, κωδικοποιώντας καλύτερα τις πληροφορίες, βελτιώνοντας τη μνήμη, αυξάνοντας την αποδοτικότητα και πετυχαίνοντας τους στόχους σου!
Το σύστημα της Φωτοανάναγνωσης αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο έχουμε μάθει μέχρι τώρα να διαβάζουμε μέσα από 5 βασικά βήματα, με τα οποία γίνεται μια σταδιακή και επαναλαμβανόμενη έκθεση στις οπτικές πληροφορίες, επιτρέποντας έτσι την αποτελεσματική οργάνωση & ταξινόμηση τους.
Μαθαίνουμε πώς μπορούμε να μη συλλαβίζουμε νοερά , να μην διαβάζουμε λέξη-λέξη, και να κατανοούμε, να μαθαίνουμε και να θυμόμαστε περισσότερες πληροφορίες!
Διαβάζοντας ως και 10 φορές πιο γρήγορα, αποκτώντας μεγαλύτερη συγκέντρωση & προσοχή, αποβάλλοντας το stress, κωδικοποιώντας καλύτερα τις πληροφορίες, βελτιώνοντας τη μνήμη, αυξάνοντας την αποδοτικότητα και πετυχαίνοντας τους στόχους σου!
Το σύστημα της Φωτοανάναγνωσης αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο έχουμε μάθει μέχρι τώρα να διαβάζουμε μέσα από 5 βασικά βήματα, με τα οποία γίνεται μια σταδιακή και επαναλαμβανόμενη έκθεση στις οπτικές πληροφορίες, επιτρέποντας έτσι την αποτελεσματική οργάνωση & ταξινόμηση τους.
Μαθαίνουμε πώς μπορούμε να μη συλλαβίζουμε νοερά , να μην διαβάζουμε λέξη-λέξη, και να κατανοούμε, να μαθαίνουμε και να θυμόμαστε περισσότερες πληροφορίες!
Ώρες
Διεξαγωγής Σεμιναρίου
Παρασκευή 18.00 - 21.00 ώρα
Σάββατο 10.00 - 18.00 ώρα
Κυριακή 10.00 - 17.00 ώρα
Παρασκευή 18.00 - 21.00 ώρα
Σάββατο 10.00 - 18.00 ώρα
Κυριακή 10.00 - 17.00 ώρα
ΗΜΕΡΙΔΑ:
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ - ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΔΕΠ-Υ)
Διοργανωτής
Έναρξη: 15/10/2011
Λήξη: 15/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Σπάρτης 22, Χαλάνδρι
Λήξη: 15/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Σπάρτης 22, Χαλάνδρι
Τηλέφωνα
Επικοινωνίας:210-6859383
Εισηγητής: ΠΛΑΤΗ ΜΑΡΙΑ (Ψυχολόγος -
Παιδαγωγός)
Περιγραφή:
Τα παιδιά
στην προσπάθειά τους να εξερευνήσουν το περιβάλλον και να ανταποκριθούν στην
πληθώρα των ερεθισμάτων που δέχονται , πολλές φορές εκδηλώνουν έντονη
ενεργητικότητα και αυξημένη κινητική δραστηριότητα. Μεταπηδούν από μια
δραστηριότητα στην άλλη και συμπεριφέρονται με παρορμητικότητα κι ανυπομονησία.
Ορισμένα παιδιά ωστόσο εμφανίζουν αυτά τα χαρακτηριστικά πολύ πιο έντονα σε σχέση με τους συνομηλίκους τους. Δεν καταφέρνουν να διατηρήσουν την προσοχή τους και το ενδιαφέρον τους στην δραστηριότητα με την οποία ασχολούνται, όπως επίσης πολλές φορές παρουσιάζουν αντιδραστική συμπεριφορά και έλλειψη συνεργατικής διάθεσης.
Αυτά τα παιδιά αν κι έχουν φυσιολογική νοημοσύνη, δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σχολικού και του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος και δεν συμπεριφέρονται με τρόπο ανάλογο με το αναπτυξιακό τους επίπεδο. Είναι τα παιδιά που η παιδοψυχιατρική τους διάγνωση είναι Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή /και Υπερκινητικότητα.
Ορισμένα παιδιά ωστόσο εμφανίζουν αυτά τα χαρακτηριστικά πολύ πιο έντονα σε σχέση με τους συνομηλίκους τους. Δεν καταφέρνουν να διατηρήσουν την προσοχή τους και το ενδιαφέρον τους στην δραστηριότητα με την οποία ασχολούνται, όπως επίσης πολλές φορές παρουσιάζουν αντιδραστική συμπεριφορά και έλλειψη συνεργατικής διάθεσης.
Αυτά τα παιδιά αν κι έχουν φυσιολογική νοημοσύνη, δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σχολικού και του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος και δεν συμπεριφέρονται με τρόπο ανάλογο με το αναπτυξιακό τους επίπεδο. Είναι τα παιδιά που η παιδοψυχιατρική τους διάγνωση είναι Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή /και Υπερκινητικότητα.
Το σεμινάριο
αφορά τις ακόλουθες ενότητες: → Διαγνωστικά κριτήρια της ΔΕΠ-Υ, → Παράγοντες
κινδύνου για ΔΕΠ-Υ / αιτιολογία / βιολογικοί μηχανισμοί, → ΔΕΠ-Υ στην
προσχολική και σχολική ηλικία, → Μαθησιακές δυσκολίες &ΔΕΠ-Υ, → Παρεμβάσεις
&τεχνικές στο σχολικό και οικογενειακό πλαίσιο, → Ο ρόλος της
συμβουλευτικής γονέων των παιδιών με ΔΕΠ-Υ, → ΔΕΠ-Υ στην ενήλικη
ζωή-κοινωνικές&επαγγελματικές επιπτώσεις.
ΔΥΣΛΕΞΙΑ -
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: Αίτια –Διάγνωση – Αντιμετώπιση
Διοργανωτής
Έναρξη: 15/10/2011
Λήξη: 15/10/2011
Πόλη: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Λήξη: 15/10/2011
Πόλη: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλέφωνα
Επικοινωνίας:2310/230545
Εισηγητής:
Καθηγητής Γεώργιος Θ. Παυλίδης
Περιγραφή:
Οι
ικανότητες - δεξιότητες της Ανάγνωσης και της Γραφής αποτελούν τα θεμελιώδη
μέσα πρόσκτησης γνώσης και ανθρώπινης επικοινωνίας. Επίσης, σημαντικά καθορίζουν
το βαθμό επιτυχίας στη μόρφωση και κατά συνέπεια στη ζωή και στην ευτυχία μας.
Αντιθέτως, οι μαθησιακές δυσκολίες, η δυσλεξία και δυσορθογραφία αποτελούν τροχοπέδη στην εκπαιδευτική και προσωπική μας ανάπτυξη, με καταστροφικές δευτερογενείς ψυχο-κοινωνικές επιπτώσεις, λόγω άγνοιας, έλλειψης έγκαιρης διάγνωσης και αποτελεσματικής εξατομικευμένης αντιμετώπισης.
Η συγκεκριμένη επιστημονική ημερίδα εστιάζει πολύπλευρα στα επιστημονικά αυτά πεδία με στόχο να επιμορφώσει επαρκώς τους συμμετέχοντες. Η ημερίδα απευθύνεται σε ψυχολόγους, λογοπεδικούς, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, βρεφονηπιοκόμους, νηπιαγωγούς, επιστήμονες της αγωγής και επαγγελματίες της ειδικής αγωγής καθώς και σε γονείς και φοιτητές-σπουδαστές.
Μέσω της επιμόρφωσης, οι συμμετέχοντες πέρα από τη θεωρητική τους κατάρτιση στα επιμέρους πεδία τα οποία πραγματεύεται η ημερίδα, θα έχουν τη δυνατότητα να επιλύσουν και πλήθος αποριών-προβληματισμών τους μέσω των απαντήσεων που θα δώσει ο καθηγητής κ. Γεώργιος Θ. Παυλίδης.
Αντιθέτως, οι μαθησιακές δυσκολίες, η δυσλεξία και δυσορθογραφία αποτελούν τροχοπέδη στην εκπαιδευτική και προσωπική μας ανάπτυξη, με καταστροφικές δευτερογενείς ψυχο-κοινωνικές επιπτώσεις, λόγω άγνοιας, έλλειψης έγκαιρης διάγνωσης και αποτελεσματικής εξατομικευμένης αντιμετώπισης.
Η συγκεκριμένη επιστημονική ημερίδα εστιάζει πολύπλευρα στα επιστημονικά αυτά πεδία με στόχο να επιμορφώσει επαρκώς τους συμμετέχοντες. Η ημερίδα απευθύνεται σε ψυχολόγους, λογοπεδικούς, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, βρεφονηπιοκόμους, νηπιαγωγούς, επιστήμονες της αγωγής και επαγγελματίες της ειδικής αγωγής καθώς και σε γονείς και φοιτητές-σπουδαστές.
Μέσω της επιμόρφωσης, οι συμμετέχοντες πέρα από τη θεωρητική τους κατάρτιση στα επιμέρους πεδία τα οποία πραγματεύεται η ημερίδα, θα έχουν τη δυνατότητα να επιλύσουν και πλήθος αποριών-προβληματισμών τους μέσω των απαντήσεων που θα δώσει ο καθηγητής κ. Γεώργιος Θ. Παυλίδης.
Πρόγραμμα
ημερίδας
09.30 -
10.30: Προσέλευση
10.30 –
10.40: Χαιρετισμοί
10.40 -
12.30: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
• Ιστορική αναδρομή.
• Γενετικοί - Βιολογικοί – Νοητικοί - Ψυχολογικοί - Κοινωνικoί και Εκπαιδευτικοί Παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία ή αποτυχία στο σχολείο και στη μάθηση.
• Συνοπτική αναφορά σε αρχές & θεωρίες μάθησης & στις πρακτικές εφαρμογές τους.
• Ορισμοί - αίτια - συμπτώματα - συχνότητα των μαθησιακών δυσκολιών, με ιδιαίτερη έμφαση στη Δυσλεξία & Δυσορθογραφία.
• Αναπτυξιακή και Επίκτητη Δυσλεξία: Ομοιότητες - Διαφορές.
• Πρωτογενείς (ειδικές), Δευτερογενείς (γενικές) μαθησιακές δυσκολίες: Ομοιότητες – Διαφορές.
• Σχέση ευφυΐας, ανάγνωσης & ορθογραφίας.
• Ο ρόλος της διάσπασης προσοχής (ADHD) στη μάθηση και στη συμπεριφορά.
• Μέθοδοι και προβλήματα αξιολόγησης ανάγνωσης και ορθογραφίας.
• Συγκριτική παρουσίαση της σχέσης εγκεφαλικών λειτουργιών, οφθαλμοκίνησης και δυσλεξίας.
• Σχέση οφθαλμοκίνησης και αναγνωστικής ικανότητας.
• Ιστορική αναδρομή.
• Γενετικοί - Βιολογικοί – Νοητικοί - Ψυχολογικοί - Κοινωνικoί και Εκπαιδευτικοί Παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία ή αποτυχία στο σχολείο και στη μάθηση.
• Συνοπτική αναφορά σε αρχές & θεωρίες μάθησης & στις πρακτικές εφαρμογές τους.
• Ορισμοί - αίτια - συμπτώματα - συχνότητα των μαθησιακών δυσκολιών, με ιδιαίτερη έμφαση στη Δυσλεξία & Δυσορθογραφία.
• Αναπτυξιακή και Επίκτητη Δυσλεξία: Ομοιότητες - Διαφορές.
• Πρωτογενείς (ειδικές), Δευτερογενείς (γενικές) μαθησιακές δυσκολίες: Ομοιότητες – Διαφορές.
• Σχέση ευφυΐας, ανάγνωσης & ορθογραφίας.
• Ο ρόλος της διάσπασης προσοχής (ADHD) στη μάθηση και στη συμπεριφορά.
• Μέθοδοι και προβλήματα αξιολόγησης ανάγνωσης και ορθογραφίας.
• Συγκριτική παρουσίαση της σχέσης εγκεφαλικών λειτουργιών, οφθαλμοκίνησης και δυσλεξίας.
• Σχέση οφθαλμοκίνησης και αναγνωστικής ικανότητας.
12.30 –
13.00: coffee break
13.50 –
15.00: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ
• Πώς πραγματοποιείται η Διάγνωση της Δυσλεξίας και της Δυσορθογραφίας διεθνώς, με ψυχο-εκπιδευτικά τεστ: Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα.
• Δυσλεξία: από την Υποκειμενική Διάγνωση στην Αντικειμενική - Βιολογική: Τεστ Παυλίδη.
• Πλεονεκτήματα της πρόγνωσης και της έγκαιρης διάγνωσης της δυσλεξίας & της διάσπασης προσοχής (ADHD), με έμφαση στο Βιολογικό Τεστ Οφθαλμοκίνησης (γνωστό ως PAVLIDIS TEST).
• Ψυχο-Κοινωνικο-Εκπαιδευτικές Επιπτώσεις της Δυσλεξίας & της Δυσορθογραφίας.
• Σκέψεις και Προβληματισμοί.
• Πώς πραγματοποιείται η Διάγνωση της Δυσλεξίας και της Δυσορθογραφίας διεθνώς, με ψυχο-εκπιδευτικά τεστ: Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα.
• Δυσλεξία: από την Υποκειμενική Διάγνωση στην Αντικειμενική - Βιολογική: Τεστ Παυλίδη.
• Πλεονεκτήματα της πρόγνωσης και της έγκαιρης διάγνωσης της δυσλεξίας & της διάσπασης προσοχής (ADHD), με έμφαση στο Βιολογικό Τεστ Οφθαλμοκίνησης (γνωστό ως PAVLIDIS TEST).
• Ψυχο-Κοινωνικο-Εκπαιδευτικές Επιπτώσεις της Δυσλεξίας & της Δυσορθογραφίας.
• Σκέψεις και Προβληματισμοί.
15.00
-15.30: Ερωτήσεις – Απαντήσεις – Συζήτηση.
15.30 Λήξη
ημερίδας - Παραλαβή βεβαιώσεων
Παροχές
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.
- Φάκελος συνέδρου
- Μπλοκ σημειώσεων
- Στυλό
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.
- Φάκελος συνέδρου
- Μπλοκ σημειώσεων
- Στυλό
ΗΜΕΡΙΔΑ: ΤΟ
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Διοργανωτής
Έναρξη: 16/10/2011
Λήξη: 16/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Σπάρτης 22, Χαλάνδρι
Λήξη: 16/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Σπάρτης 22, Χαλάνδρι
Τηλέφωνα
Επικοινωνίας:210-6859383
Εισηγητής: ΕΛΕΝΗ ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ - ΦΙΛΗ
(Παιδαγωγός, Εμψυχώτρια Παιδαγωγικής Θεάτρου, Θεατρικού Παιχνιδιού).
Περιγραφή:
Το Θεατρικό
Παιχνίδι ως παιδαγωγική και εκπαιδευτική μεθοδολογία αποτελεί μέσα στη σχολική
τάξη ένα εργαλείο εμβάθυνσης και συνειδητοποίησης. Το ζητούμενο είναι η
κατανόηση από τους μαθητές της διαπραγματευόμενης έννοιας όχι μόνο σε ένα
γνωσιακό επίπεδο αλλά και σε ένα βιωματικό-συναισθηματικό. Μέσα από τις
τεχνικές και τις ατμόσφαιρες του Θεατρικού Παιχνιδιού δημιουργείται ένα πλαίσιο
όπου τα παιδιά συμμετέχουν ενεργά έχοντας καλύτερη συγκέντρωση και
επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη αφομοίωση των μαθημάτων. Δεδομένου ότι η βιωματική
γνώση είναι και αυτή που συνήθως ‘εγγράφεται’ καλύτερα στους μαθητές, το
θεατρικό παιχνίδι αποτελεί ισχυρό εργαλείο μετάδοσης γνώσης. Οι μαθητές μέσα
από θεατρικές τεχνικές, διαδικασίες παιχνιδιού και πολλαπλά ερεθίσματα έρχονται
σε επαφή με την νεοεισερχόμενη έννοια, την κατανοούν καλύτερα και μέσα από τη
δυναμική της ομάδας ενισχύονται, έτσι ώστε να κάνουν κτήμα τους τελικά τον
εκπαιδευτικό στόχο.
Σημείωση: Το
σεμινάριο είναι βιωματικό. Για την καλύτερη διεξαγωγή του, σας παρακαλούμε να
φοράτε άνετα ρούχα και κάλτσες.
Εισαγωγή στο LIFE
COACHING - Επαγγελματική & Προσωπική Ανάπτυξη
Διοργανωτής
Έναρξη: 16/10/2011
Λήξη: 16/10/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: Mediterranean Palace Hotel, Σαλαμίνος 3 (Λιμάνι)
Λήξη: 16/10/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: Mediterranean Palace Hotel, Σαλαμίνος 3 (Λιμάνι)
Τηλέφωνα
Επικοινωνίας:210/9859680
Τιμή: 50€
Εισηγητής: Χαράλαμπος Πετράς. Personal – BSc Psychology, EUC. Team Coach,
Diploma in Life Coaching Oxford College, μέλος του Association
for Coaching International
Σε ποιους
απευθύνεται: Απευθύνεται
σε κάθε ενδιαφερόμενο χωρίς προαπαιτούμενο. Ιδιαίτερα σε κοινωνικούς
επιστήμονες (ψυχολόγους, κοινωνιολόγους..), φοιτητές, εκπαιδευτικούς, στελέχη
επιχειρήσεων, ανθρώπους που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν την μέθοδο
επαγγελματικά ή στην προσωπική τους ζωή.
Σκοπός:
Σκοπός του
σεμιναρίου είναι να κατανοηθούν οι βασικές αρχές του Life Coaching και να
ξεκαθαρίσει ένα μέχρι σήμερα άγνωστο τοπίο. Έτσι οι ενδιαφερόμενοι
ενημερώνονται πριν επενδύσουν χρήματα για να εκπαιδευτούν, υποστηρίζουν την
εκπαίδευσή τους αν έχουν ήδη ξεκινήσει αλλά και ξεκαθαρίζουν τον τρόπο που θα
δουλέψουν ως νέοι επαγγελματίες.
Περιγραφή:
Τι είναι το
Life Coaching: Το life
coaching αποτελεί μια νέα μέθοδο υποστήριξης και ανάπτυξης, προσαρμοσμένη
απόλυτα στις ανάγκες και τις επιθυμίες υγιών ψυχικά ανθρώπων. Μας βοηθά να
ξεκαθαρίσουμε την κατάσταση που βιώνουμε, να συνειδητοποιήσουμε και να ξεπεράσουμε
τα εμπόδια που μας κρατούν στάσιμους.
Θεματολογία Σεμιναρίου
Το σεμινάριο αποτελεί την πλέον σύγχρονη εισαγωγή
στο Life Coaching, την ουσία, τις τεχνικές και τις εφαρμογές του.
• Πώς δημιουργήθηκε; • Τι είναι το Life Coaching. • Πώς να γίνετε Life Coach; • Τεχνικές και μοντέλα εργασίας. • Εφαρμογές και παραδείγματα. • Κώδικας Δεοντολογίας. • Το Life Coaching στην Ελλάδα. • Δημιουργώντας το δικό μου γραφείο. Αρχές και Συμβουλές. |
Πληροφορίες
Η ΣΤΗΡΙΞΗ θα διοργανώσει το Σεμινάριο σε τμήμα των max. 15 ατόμων. Διάρκεια Σεμιναρίου 3 ώρες.
Κυριακή 16 Οκτωβρίου - ΩΡΑ: 11.00 - 14.00
Η ΣΤΗΡΙΞΗ θα διοργανώσει το Σεμινάριο σε τμήμα των max. 15 ατόμων. Διάρκεια Σεμιναρίου 3 ώρες.
Κυριακή 16 Οκτωβρίου - ΩΡΑ: 11.00 - 14.00
Η ΣΤΗΡΙΞΗ
είναι Organisational Membre του Association for Coaching και παρέχει βεβαίωση
συμμετοχής.
http://www.kentrostirixis.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου