ΟΡΓΑΝΩΣΗ
ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
Διοργανωτής
3
συναντήσεις
ΔΕ-ΤΕ 18:00 - 21:00
ΔΕ-ΤΕ 18:00 - 21:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/6009800
Εισηγητής: Αύρα Λυράκη, PhD στη Στρατηγική
Επικοινωνία (ECMU, Brussels), Μ.Β.Α. με ειδίκευση στο International Management
(University of La Verne, California) και πτυχίο από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, με
ειδίκευση στις Διεθνείς Σχέσεις.
Σε ποιους
απευθύνεται: Απευθύνεται
σε στελέχη που ασχολούνται με το κομμάτι διοργάνωσης εκδηλώσεων ή και ατόμων
που δεν ανήκουν στο κομμάτι της επικοινωνίας αλλά επιθυμούν να γνωρίζουν τα
βασικά συστατικά μιας επιτυχημένης επιχειρηματικής εκδήλωσης.
Περιγραφή:
Να
καταγράψει βήμα – βήμα τη διαδικασία οργάνωσης και υλοποίησης επιτυχημένων
επιχειρηματικών εκδηλώσεων (corporate events).
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
/ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Μελέτη στον σχεδιασμό Δημοσίων Σχέσεων/ -Στόχοι προγραμμάτων Δημοσίων Σχέσεων
-Δημιουργία πλάνου ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων
-Βασικά Στοιχεία & Σκοποί μιας Καμπάνιας
-Βασικοί Κανόνες Γραπτής Επικοινωνίας
-Διοργάνωση Συνεδρίων
-Πως οργανώνω Συνέδρια/Συναντήσεις
-Human Social Networking
-Οργάνωση Εκθέσεων
-Ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την έκθεση
Οργάνωση Συνέντευξης Τύπου
-Πρακτικά θέματα Οργάνωσης Συνέντευξης Τύπου
-Διοργάνωση Εγκαινίων
-Διοργάνωση Εκδρομών (Fieldtrips)
-Διοργάνωση Εκδήλωσης σε ανοιχτό χώρο
-Οργανωτικά Θέματα
-Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων Εκδήλωσης/ -Συστήματα Ελέγχου & Έρευνα Αγοράς/ -Προϋπολογισμός
Crisis Management Γενικές Συμβουλές για την Επιτυχημένη Οργάνωση Εκδηλώσεων – Ανάλυση Case Studies
Μελέτη στον σχεδιασμό Δημοσίων Σχέσεων/ -Στόχοι προγραμμάτων Δημοσίων Σχέσεων
-Δημιουργία πλάνου ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων
-Βασικά Στοιχεία & Σκοποί μιας Καμπάνιας
-Βασικοί Κανόνες Γραπτής Επικοινωνίας
-Διοργάνωση Συνεδρίων
-Πως οργανώνω Συνέδρια/Συναντήσεις
-Human Social Networking
-Οργάνωση Εκθέσεων
-Ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την έκθεση
Οργάνωση Συνέντευξης Τύπου
-Πρακτικά θέματα Οργάνωσης Συνέντευξης Τύπου
-Διοργάνωση Εγκαινίων
-Διοργάνωση Εκδρομών (Fieldtrips)
-Διοργάνωση Εκδήλωσης σε ανοιχτό χώρο
-Οργανωτικά Θέματα
-Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων Εκδήλωσης/ -Συστήματα Ελέγχου & Έρευνα Αγοράς/ -Προϋπολογισμός
Crisis Management Γενικές Συμβουλές για την Επιτυχημένη Οργάνωση Εκδηλώσεων – Ανάλυση Case Studies
Τιμή: 300€ (Επιδοτούμενο μέσω ΛΑΕΚ)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Διοργανωτής
Έναρξη: 17/10/2011
Λήξη: 21/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Λήξη: 21/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/8257812
Σε ποιους
απευθύνεται: Το
πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη της επιχείρησης.
Σκοπός:
Σκοπό έχει
να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες γνώσεις και τεχνικές ώστε να
είναι ικανοί να ασκήσουν αποτελεσματική διοίκηση στο ανθρώπινο δυναμικό.
Περιγραφή:
• Βασικό
πρόγραμμα διαχείρισης προσωπικού
• Συστήματα αμοιβών προσωπικού
• Στόχοι ανά θέση εργασίας και προδιαγραφές θέσεως
• Σύνδεση στόχων και αμοιβών
• Απόδοση και αξιολόγηση
• Ένταξη νέων εργαζομένων στο επιχειρησιακό περιβάλλον
• Πολιτική παρακίνησης και ενθάρρυνσης προσωπικού
• Εκχώρηση αρμοδιοτήτων
• Τεχνική προσλήψεων
• Εκπαίδευση και κατάρτιση
• Η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων
• Συστήματα αμοιβών προσωπικού
• Στόχοι ανά θέση εργασίας και προδιαγραφές θέσεως
• Σύνδεση στόχων και αμοιβών
• Απόδοση και αξιολόγηση
• Ένταξη νέων εργαζομένων στο επιχειρησιακό περιβάλλον
• Πολιτική παρακίνησης και ενθάρρυνσης προσωπικού
• Εκχώρηση αρμοδιοτήτων
• Τεχνική προσλήψεων
• Εκπαίδευση και κατάρτιση
• Η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων
Τιμή: 400€ (Επιδοτούμενο μέσω ΛΑΕΚ)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΣΤΟ
ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Διοργανωτής
Έναρξη: 17/10/2011
Λήξη: 18/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58, ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
Λήξη: 18/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58, ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
16:00 –
21:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/5284321
Εισηγητής: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
Πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και του Πανεπιστημίου PACE της Νέας Υόρκης (ΜΒΑ in Marketing Management).
Πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και του Πανεπιστημίου PACE της Νέας Υόρκης (ΜΒΑ in Marketing Management).
Σε ποιους
απευθύνεται: Το
εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται το σύνολο των εργαζομένων μιας επιχείρησης.
Ιδιαίτερα όμως απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων που ο ρόλος τους απαιτεί την
μεσολάβηση, την διάγνωση, την επίλυση και την ανάπτυξη νέων τους εμπειριών που
θα χρησιμοποιηθούν σε επόμενες καταστάσεις, όπως είναι οι διευθύνσεις
Ανθρώπινου Δυναμικού.
Σκοπός:
Σκοπός του
σεμιναρίου είναι οι εκπαιδευόμενοι θα γνωρίζουν :
• να αντιμετωπίζουν μια σύγκρουση ως φυσιολογικό στοιχείο των ανθρώπινων σχέσεων.
• τρόπους και μεθόδους, προκειμένου να αντιμετωπίζουν με επιτυχία, τα προβλήματα που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια των εργασιακών συγκρούσεων
• να εντοπίζουν αναφυόμενες συγκρούσεις και να παίρνουν μέτρα πρόληψης
• να χειρίζονται αποτελεσματικά συγκρούσεις των συνεργατών τους.
• να αντιμετωπίζουν με επιτυχία «χαρακτήρες» με δύσκολη στάση και συμπεριφορά
• να αντιμετωπίζουν μια σύγκρουση ως φυσιολογικό στοιχείο των ανθρώπινων σχέσεων.
• τρόπους και μεθόδους, προκειμένου να αντιμετωπίζουν με επιτυχία, τα προβλήματα που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια των εργασιακών συγκρούσεων
• να εντοπίζουν αναφυόμενες συγκρούσεις και να παίρνουν μέτρα πρόληψης
• να χειρίζονται αποτελεσματικά συγκρούσεις των συνεργατών τους.
• να αντιμετωπίζουν με επιτυχία «χαρακτήρες» με δύσκολη στάση και συμπεριφορά
Περιγραφή:
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
• Τι είναι
σύγκρουση
- Λανθασμένες απόψεις σχετικά με τις συγκρούσεις
- Τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι επιλύουν τις διαφορές τους
- Διασαφηνίζοντας τη σύγχυση γύρω από τις συγκρούσεις
- Λανθασμένες απόψεις σχετικά με τις συγκρούσεις
- Τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι επιλύουν τις διαφορές τους
- Διασαφηνίζοντας τη σύγχυση γύρω από τις συγκρούσεις
• Οι
συγκρούσεις στο σημερινό εργασιακό περιβάλλον
- Η επερχόμενη αλλαγή προκαλεί συγκρούσεις
- Η σωστή έκφραση διοίκησης βοηθά στην ελαχιστοποίηση των συγκρούσεων
- Η επερχόμενη αλλαγή προκαλεί συγκρούσεις
- Η σωστή έκφραση διοίκησης βοηθά στην ελαχιστοποίηση των συγκρούσεων
• Ενέργειες
για ελαχιστοποίηση πιθανότητας συγκρούσεων
- Τι να κάνετε με τις διαφωνίες
- Ο φαύλος κύκλος της κλιμάκωσης
- Πρόληψη ή αντιμετώπιση
- Τι να κάνετε με τις διαφωνίες
- Ο φαύλος κύκλος της κλιμάκωσης
- Πρόληψη ή αντιμετώπιση
• Τα στυλ αντιμετώπισης
των συγκρούσεων
- Εναλλακτικές διαχείρισης μιας σύγκρουσης
- Διερεύνησε τις εναλλακτικές
- Απόκτησε δεξιότητες ενεργητικής προσοχής
- Δείξε προσοχή στη μη λεκτική επικοινωνία
- Μάθε να ακούς
- Εναλλακτικές διαχείρισης μιας σύγκρουσης
- Διερεύνησε τις εναλλακτικές
- Απόκτησε δεξιότητες ενεργητικής προσοχής
- Δείξε προσοχή στη μη λεκτική επικοινωνία
- Μάθε να ακούς
• Η
προσέγγιση στην αντιμετώπιση μέσω «Συναισθηματικής Νοημοσύνης»
- Γνώρισε καλύτερα τον εαυτό σου
- Μάθε να αναγνωρίζεις και τους άλλους
- Εκτόνωση αρνητικών συναισθημάτων
- Χειρισμός φορτισμένων συναισθηματικά συναδέλφων
- Επανάκτηση αυτοκυριαρχίας
- Γνώρισε καλύτερα τον εαυτό σου
- Μάθε να αναγνωρίζεις και τους άλλους
- Εκτόνωση αρνητικών συναισθημάτων
- Χειρισμός φορτισμένων συναισθηματικά συναδέλφων
- Επανάκτηση αυτοκυριαρχίας
• Ακολούθησε
στρατηγικές αντιμετώπισης
- Επίλυση – πόλωση - κλιμάκωση
- Δεξιότητα διαχείρισης σύγκρουσης 3ων επιπέδων
- Λειτουργώντας το ΑΕΣΕ
- Το «Συναισθηματικό Judo»
- Επίλυση – πόλωση - κλιμάκωση
- Δεξιότητα διαχείρισης σύγκρουσης 3ων επιπέδων
- Λειτουργώντας το ΑΕΣΕ
- Το «Συναισθηματικό Judo»
• Μελέτες περιπτώσεων, πρακτικά παραδείγματα
και εφαρμογές.
Επιχειρηματικότητα: Πώς να
δημιουργήσετε την πρώτη σας επιχείρηση
Διοργανωτής
Έναρξη: 18/10/2011
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:2310/466481
Εισηγητής: Ραλλάκης Γιώργος, Σύμβουλος
Επιχειρήσεων με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
και μεταπτυχιακό τίτλο στην εκπαίδευση προσωπικού και τη συμβουλευτική (MA in
Management and Organizational Learning) από το Πανεπιστήμιο του Lancaster.
Τρόπος
Παρακολούθησης Σεμιναρίου: Online μέσω Internet - Webinar
Σε ποιους
απευθύνεται: Το
σεμινάριο απευθύνεται σε φοιτητές, άνεργους ή εργαζόμενους οι οποίοι σκέφτονται
να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση. Στη διάρκεια του σεμιναρίου οι
συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συμπληρώσουν το διεθνώς αναγνωρισμένο
τεστ επαγγελματικών ενδιαφερόντων της Orientum Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας,
(J.V.I.S) κόστους 49 €. Ακόμη, στο σεμινάριο περιλαμβάνεται και μια προσωπική
συμβουλευτική συνάντηση διάρκειας μιας ώρας κατά την οποία μπορούν οι
συμμετέχοντες να θέσουν στο Σύμβουλο μας τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν
στην διαδικασία έναρξης της επιχείρησης τους. Στο τέλος του σεμιναρίου οι
συμμετέχοντες λαμβάνουν πιστοποιητικό παρακολούθησης, και δωρεάν μια μηνιαία
συνδρομή στην υπηρεσία e-coaching: starting-up, αξίας 345 €.
Σκοπός:
Σκοπός του
σεμιναρίου είναι:
• Να δώσει στους συμμετέχοντες μια γενική εικόνα του τι απαιτείται σήμερα για να δημιουργηθεί και να λειτουργήσει μια επιχείρηση στην Ελλάδα, σήμερα.
• Να φτιάξει ένα πλαίσιο δραστηριοτήτων τις οποίες πρέπει να ακολουθήσει όποιος επιθυμεί να φτιάξει μια νέα επιχείρηση.
• Να ενημερώσει για την πραγματικότητα της ελληνικής νομοθεσίας σχετικά με τις μορφές επιχειρηματικής δραστηριότητας και τους κινδύνους και τα πλεονεκτήματα του κάθε τύπου.
• Να δώσει αρχές για τις τρεις σημαντικότερες λειτουργίες μιας επιχείρησης, την Οικονομική Διαχείριση, το Marketing και τις πωλήσεις.
• Να ελέγξουν οι συμμετέχοντες στην πράξη αυτά που μαθαίνουν στο σεμινάριο, μέσα από την πρακτική εφαρμογή τους σε πραγματικά δεδομένα ασκήσεων.
• Να δώσει στους συμμετέχοντες μια γενική εικόνα του τι απαιτείται σήμερα για να δημιουργηθεί και να λειτουργήσει μια επιχείρηση στην Ελλάδα, σήμερα.
• Να φτιάξει ένα πλαίσιο δραστηριοτήτων τις οποίες πρέπει να ακολουθήσει όποιος επιθυμεί να φτιάξει μια νέα επιχείρηση.
• Να ενημερώσει για την πραγματικότητα της ελληνικής νομοθεσίας σχετικά με τις μορφές επιχειρηματικής δραστηριότητας και τους κινδύνους και τα πλεονεκτήματα του κάθε τύπου.
• Να δώσει αρχές για τις τρεις σημαντικότερες λειτουργίες μιας επιχείρησης, την Οικονομική Διαχείριση, το Marketing και τις πωλήσεις.
• Να ελέγξουν οι συμμετέχοντες στην πράξη αυτά που μαθαίνουν στο σεμινάριο, μέσα από την πρακτική εφαρμογή τους σε πραγματικά δεδομένα ασκήσεων.
Περιγραφή:
Το σεμινάριο
“Πως να ξεκινήσετε την πρώτη σας επιχείρηση” από την Learning Evolution διαρκεί
τέσσερις (4) εβδομάδες και διεξάγεται εξολοκλήρου online. Οι συμμετέχοντες στη
διάρκεια της κάθε εβδομάδας απαιτείται να παρακολουθήσουν μια online διάλεξη
διάρκειας μίας ώρας περίπου, (οι παρουσιάσεις γίνονται συνήθως κατά τις
απογευματινές ώρες και οι συμμετέχοντες μπορούν να τις παρακολουθήσουν και σε
video). Κάθε εβδομάδα έχουν να ετοιμάσουν μια μικρή εργασία πάνω σε θέματα που
διαπραγματευτήκαμε, ενώ υπάρχει υλικό σε μορφή κειμένου, video, ήχου κτλ το
οποίο μπορούν να μελετήσουν στο δικό τους χρόνο. Βέβαια, στη διάρκεια των
τεσσάρων εβδομάδων έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με τον εκπαιδευτή τους
μέσω e-mail, του forum αλλά και τηλεφώνου για θέματα και απορίες που έχουν.
Στη διάρκεια
του σεμιναρίου θα ασχοληθούμε με θέματα που απασχολούν τον μελλοντικό
επιχειρηματία, πριν την ίδρυση της επιχείρησης του, αλλά και στα πρώτα βήματα
της. Θα μιλήσουμε για:
• Την επιχειρηματικότητα, και αν αυτή σας ταιριάζει.
• Τους μύθους της επιχειρηματικότητας.
• Τις Νομικές μορφές που μπορεί να έχει μια επιχείρηση στην Ελλάδα, αλλά και λύσεις που υπάρχουν για ίδρυση επιχείρησης στο εξωτερικό.
• Το Business Plan και πως χρησιμοποιείται.
• Την Οικονομική διαχείριση της επιχείρησης, η οποία θα εξασφαλίσει την επιβίωση και άνθηση της επιχείρησης.
• Τις πηγές χρηματοδότησης μιας νέας επιχείρησης.
• Το πλάνο προώθησης (Marketing Plan) της επιχείρησης.
• Τις τεχνικές πώλησης.
• Το Internet και πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην προώθηση αλλά και τη λειτουργία της επιχείρησης.
• Την επιχειρηματικότητα, και αν αυτή σας ταιριάζει.
• Τους μύθους της επιχειρηματικότητας.
• Τις Νομικές μορφές που μπορεί να έχει μια επιχείρηση στην Ελλάδα, αλλά και λύσεις που υπάρχουν για ίδρυση επιχείρησης στο εξωτερικό.
• Το Business Plan και πως χρησιμοποιείται.
• Την Οικονομική διαχείριση της επιχείρησης, η οποία θα εξασφαλίσει την επιβίωση και άνθηση της επιχείρησης.
• Τις πηγές χρηματοδότησης μιας νέας επιχείρησης.
• Το πλάνο προώθησης (Marketing Plan) της επιχείρησης.
• Τις τεχνικές πώλησης.
• Το Internet και πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην προώθηση αλλά και τη λειτουργία της επιχείρησης.
Κόστος: Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο
είναι 135 €. (περιλαμβάνει δώρα αξίας 394 €)
Πρόσθετα: Στα πλαίσια του σεμιναρίου οι
συμμετέχοντες θα λάβουν δωρεάν πρόσθετες υπηρεσίες αξίας 394€. Παρακάτω
αναφέρονται αναλυτικά οι υπηρεσίες:
1. Όλοι οι συμμετέχοντες θα συμπληρώσουν το διεθνώς αναγνωρισμένο τεστ επαγγελματικών ενδιαφερόντων Jackson Vocational Interest Survey (J.V.I.S.), της Orientum Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας, που βοηθάει τα άτομα να διαπιστώσουν το βαθμό ενδιαφέροντος τους για 34 επαγγελματικές κατηγορίες. Επίσης, αποκαλύπτει στα άτομα το βαθμό στον οποίο εμφανίζουν 10 βασικούς επαγγελματικούς τύπους, που έχουν άμεση σχέση με τα γενικά ενδιαφέροντά τους στο χώρο της εργασίας (τις θέσεις), ανεξάρτητα από την επαγγελματική κατηγορία που θα δραστηριοποιηθούν. Το τεστ κοστίζει 49€
2. Όλοι οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα λάβουν δωρεάν μια μηνιαία συνδρομή στην υπηρεσία e-coaching: starting-up, αξίας 345€. Η υπηρεσία περιλαμβάνει:
- Ένα online session διάρκειας μίας ώρας περίπου, κάθε εβδομάδα, όπου θα συζητήσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε, αλλά και θα θέσουμε στόχους και διαδικασίες επίτευξης.
- Απεριόριστη επικοινωνία με e-mail με τον coach. Ανάμεσα στα sessions υπάρχει η δυνατότητα συνεχούς επικοινωνίας μέσω e-mails με τον coach για την επίλυση προβλημάτων που τυχόν προκύπτουν.
- Έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε σε video τα sessions όσες φορές θέλετε.
- Φόρμες, άρθρα, και άλλο υλικό που θα σας βοηθήσει στην πορεία σας.
1. Όλοι οι συμμετέχοντες θα συμπληρώσουν το διεθνώς αναγνωρισμένο τεστ επαγγελματικών ενδιαφερόντων Jackson Vocational Interest Survey (J.V.I.S.), της Orientum Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας, που βοηθάει τα άτομα να διαπιστώσουν το βαθμό ενδιαφέροντος τους για 34 επαγγελματικές κατηγορίες. Επίσης, αποκαλύπτει στα άτομα το βαθμό στον οποίο εμφανίζουν 10 βασικούς επαγγελματικούς τύπους, που έχουν άμεση σχέση με τα γενικά ενδιαφέροντά τους στο χώρο της εργασίας (τις θέσεις), ανεξάρτητα από την επαγγελματική κατηγορία που θα δραστηριοποιηθούν. Το τεστ κοστίζει 49€
2. Όλοι οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα λάβουν δωρεάν μια μηνιαία συνδρομή στην υπηρεσία e-coaching: starting-up, αξίας 345€. Η υπηρεσία περιλαμβάνει:
- Ένα online session διάρκειας μίας ώρας περίπου, κάθε εβδομάδα, όπου θα συζητήσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε, αλλά και θα θέσουμε στόχους και διαδικασίες επίτευξης.
- Απεριόριστη επικοινωνία με e-mail με τον coach. Ανάμεσα στα sessions υπάρχει η δυνατότητα συνεχούς επικοινωνίας μέσω e-mails με τον coach για την επίλυση προβλημάτων που τυχόν προκύπτουν.
- Έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε σε video τα sessions όσες φορές θέλετε.
- Φόρμες, άρθρα, και άλλο υλικό που θα σας βοηθήσει στην πορεία σας.
Τιμή: 135€
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου