JackpotCity.com - €500 ΔΩΡΕΑΝ! Κάνε κλίκ και παίξε στο JackpotCity.com και θα δείς, έχεις έρθει στο σωστό καζίνο! Κάντε κλικ εδώ

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Διαφορετικότητα δεν σημαίνει Αποκλεισμός


ΔΥΣΛΕΞΙΑ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ - ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
Διοργανωτής
Ευρυμάθεια
Έναρξη: 22/10/2011
Λήξη:
23/10/2011
Πόλη:
ΑΘΗΝΑ
Tόπος:
Αυγής 55 & Μπιζανίου 1 Ν.Ηράκλειο

Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/2814378
Εισηγητής: Καλλιόπη Παπουτσάκη, Διδάκτωρ Ειδικής Παιδαγωγικής  
Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε άτομα που ασχολούνται ή πρόκειται να ασχοληθούν με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Η ενημέρωσή του για την έννοια και τη φύση των μαθησιακών δυσκολιών, την έγκαιρη διάγνωση και την εκπαιδευτική αξιολόγηση, θα βοηθήσει αυτούς στην κατάρτιση εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης.  
Περιγραφή:
Οι μαθησιακές δυσκολίες απασχολούν ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Η αποτελεσματική διδασκαλία των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες προϋποθέτει τη θεωρητική κατάρτιση των ατόμων που ασχολούνται με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Η μη έγκαιρη αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών ή η έλλειψη κατάλληλων χειρισμών για την αντιμετώπισή τους, έχει σαν αποτέλεσμα τη διαιώνιση του προβλήματος στην εφηβεία και στην υπόλοιπη ζωή τους. Συνήθως, οι μαθησιακές δυσκολίες συνυπάρχουν με συναισθηματικά και κοινωνικά προβλήματα, αυξημένο άγχος, μειωμένη αυτοεκτίμηση, έλλειψη κινήτρων και προβλήματα στις κοινωνικές σχέσεις των παιδιών.
Μεθοδολογία
Στα πλαίσια του επιμορφωτικού σεμιναρίου, αναλύεται η έννοια και η φύση του προβλήματος, βασικά χαρακτηριστικά των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, περιγραφή των μαθησιακών δυσκολιών, αναφορά σε ψυχομετρικές δοκιμασίες οι οποίες βοηθούν στην εκτίμησή τους, και αξιολόγηση και ανάπτυξη εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης. Στο σεμινάριο θα δοθεί έμφαση στην επεξεργασία προσωπικών εμπειριών και βιωμάτων.
Περιεχόμενα του σεμιναρίου
• Η σύγχρονη έννοια των μαθησιακών δυσκολιών. Εντοπισμός και ανάλυση των βασικών σημείων των επικρατέστερων ορισμών.
• Χαρακτηριστικά των μαθησιακών δυσκολιών
• Τρόποι έγκαιρου εντοπισμού του προβλήματος.
• Ψυχομετρικά εργαλεία για την διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών.
• Ψυχολογικές επιπτώσεις των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες.
• Συζήτηση και αναφορά σε παραδείγματα
Κόστος συμμετοχής
Για εκπαιδευτικούς και Επαγγελματίες Ψυχικής Υγείας: 130€
Για φοιτητές, μεταπτυχιακούς φοιτητές και Γονείς: 100€
Οι τιμές σε έκδοση τιμολογίου επιβαρύνονται με Φ.Π.Α 23%
Στο κόστος του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
• Βεβαίωση παρακολούθησης του σεμιναρίου
• Καφές στα διαλείμματα
Πληροφορίες
Διάρκεια: 12 ώρες
Σάββατο 22/10/2011, Ώρες: 10:00π.μ.-4:00μ.μ.
Κυριακή 23/10/2011, Ώρες: 10:00π.μ.-4:00μ.μ.

ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN: Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη & Εκπαιδευτική Παρέμβαση
Διοργανωτής
Employ
Έναρξη: 22/10/2011
Λήξη: 22/10/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Έναρξη: 05/11/2011
Λήξη: 05/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:2310/230545
Εισηγητής: Δρ. Αλευριάδου Αναστασία
Σε ποιους απευθύνεται: Η διάλεξη απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ατόμων που ζουν, εργάζονται, συναναστρέφονται με παιδιά με νοητική αναπηρία και με σύνδρομο Down, γονέων και λειτουργών στο χώρο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής, ψυχολόγων, λογοθεραπευτών, εργοθεραπευτών, παιδοψυχιάτρων, βρεφονηπιοκόμων παιδιών με ειδικές ανάγκες, φυσικοθεραπευτών, κοινωνικών λειτουργών, νοσηλευτών και άλλων σχετικών ειδικοτήτων).  
Περιγραφή:
Η διάλεξη θα αναφερθεί στην κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση λογισμικού που αφορά στην ανίχνευση των δυσκολιών κοινωνικής αντίληψης σε παιδιά με νοητική αναπηρία, ενώ θα αναλυθεί μελέτη περίπτωσης με εκπαιδευτικές εφαρμογές. Επιπρόσθετα, θα παρουσιαστούν προτάσεις ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down.
Πρόγραμμα ημερίδας
09.30 - 10.30: Προσέλευση
10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί
10.40 - 12.30: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
Κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών με νοητική αναπηρία
-Κοινωνικές δεξιότητες και ψυχοκοινωνική λειτουργικότητα
-Συναισθηματική ανταπόκριση
-Αναγνώριση συναισθηματικών εκφράσεων του προσώπου
-Επαφές με συνομηλίκους και η έννοια της φιλίας
Κίνητρα και νοητική αναπηρία
-Κίνητρα και στοιχεία προσωπικότητας παιδιών με νοητική αναπηρία
-Εφαρμογές στην εκπαίδευση
Σύνδρομο Down
- Νευροψυχολογικό και συμπεριφορικό πρότυπο των παιδιών με σύνδρομο Down
-Συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου
-Γνωστικές δεξιότητες (δυνατότητες και αδυναμίες)
-Συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη (συναισθηματική ανταπόκριση
αναγνώριση συναισθηματικών εκφράσεων του προσώπου, κ.α)
-Συμπεριφορικές δυσκολίες
12.30 – 13.00: coffee break
13.50 – 15.00: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ
Παρουσίαση πιλοτικού προγράμματος ανίχνευσης των δυσκολιών κοινωνικής αντίληψης σε παιδιά με νοητική αναπηρία
-Κατασκευή βίντεο
-Βασικές αρχές (δομή της συστοιχίας)
-Στατιστικά αποτελέσματα
-Παρουσίαση μελέτης περίπτωσης με εκπαιδευτικές εφαρμογές)
Προτάσεις ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down
-Αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων
-Επικοινωνία και αλληλεπίδραση με τους άλλους
- Κατάκτηση δεξιοτήτων συμπεριφοράς
15.00 -15.30: Ερωτήσεις – Απαντήσεις – Συζήτηση.
15.30 Λήξη ημερίδας - Παραλαβή βεβαιώσεων
Παροχές
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.
- Φάκελος συνέδρου
- Μπλοκ σημειώσεων
- Στυλό

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
Διοργανωτής
ΣΤΗΡΙΞΗ - Κέντρο Συμβουλευτικής & Αποκατάστασης
Έναρξη: 22/10/2011
Λήξη: 22/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Αχιλλέως 2, Π. Φάληρο. Κέντρο Κοινωνικής Μέριμνας Στήριξη
17:00 – 20:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9859680
Τιμή: 50€  
Εισηγητής: Ιωάννα Κούρια, Ψυχολόγος BSc – MSc, Σχολική Ψυχολόγος – Οικογενειακή Θεραπεύτρια.
Σοφία Στουραΐτου, Ψυχολόγος BSc – MSc, Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια.  
Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς, φοιτητές και σε κάθε άλλο ενδιαφερόμενο.  
Σκοπός:
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση των ενδιαφερομένων για το τι είναι οι μαθησιακές δυσκολίες, ποιες οι αιτίες και ποιοι οι τρόποι αντιμετώπισης τους.
  Περιγραφή:
Οι μαθησιακές δυσκολίες είναι από τα συχνότερα προβλήματα στην ανάπτυξη των παιδιών. Είναι ένας όρος που αν και χρησιμοποιείται κατά κόρον από εκπαιδευτικούς και γονείς, προκαλεί σύγχυση ως προς τα κριτήρια διάγνωσής του. Όποια όμως και αν είναι τα κριτήρια των δυσκολιών αυτών, η ουσία είναι ότι τα παιδιά που τις αντιμετωπίζουν δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σχολείου, συχνά επιβαρύνονται με πρόσθετες ώρες μαθημάτων και πλήττεται και η αυτοεκτίμηση τους.
Θεματικές ενότητες
• Μαθησιακές δυσκολίες: ορισμός – χαρακτηριστικά
• Κατηγορίες μαθησιακών διαταραχών
• Δυσλεξία: ορισμός, διαγνωστικά κριτήρια
• Αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών – δυσλεξίας
• Αίτια μαθησιακών διαταραχών - Δυσλεξίας
• Πρόληψη και αντιμετώπιση
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε ομάδες 6-8 ατόμων.

Βασικοί θεραπευτικοί παράγοντες στην Παιγνιοθεραπεία και τεχνικές εφαρμογής σε παιδιά με συναισθηματικές δυσκολίες
Διοργανωτής
Το Έρμα - Ψυχοθεραπευτικό και Διαγνωστικό Κέντρο
Έναρξη: 22/10/2011
Λήξη: 22/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Φιλίππου Λίτσα 5, Χαλάνδρι
10.30-14.30
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/6816716
Εισηγητής: Αναστασία Πετρακοπούλου, παιδαγωγός, παιγνιοθεραπεύτρια, ΜΑ
Τατιάνα Ρόμπερτσον, ψυχολόγος, παιγνιοθεραπεύτρια, ΜΑ  
Σε ποιους απευθύνεται: Το προτεινόμενο Σεμινάριο μπορούν να παρακολουθήσουν Ψυχολόγοι, Εκπαιδευτικοί, Νηπιαγωγοί, Κοινωνικοί λειτουργεί, γονείς και άτομα που ασχολούνται με παιδιά.  
Σκοπός:
Στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι να έρθουμε σε επαφή με τον δημιουργικό μας εαυτό , να διερευνήσουμε και να βιώσουμε τη θεραπευτική δύναμη του παιχνιδιού και να ενσωματώσουμε τεχνικές εφαρμογής της παιγνιοθεραπείας τόσο στην επαγγελματική όσο και στην καθημερινή μας ζωή.
  Περιγραφή:
Η Παιγνιοθεραπεία είναι ένα είδος θεραπείας που στηρίζεται στην φυσική ανάγκη των παιδιών για παιχνίδι. Θεωρεί το παιχνίδι ως την κυριότερη μορφή φυσικής και αβίαστης διαδικασίας μάθησης και ως τον αμεσότερο τρόπο απελευθέρωσης του παιδιού από εντάσεις. Βοηθά τα παιδιά να εκφράσουν, να εξερευνήσουν τα συναισθήματα τους, την δημιουργικότητα τους και να κατανοήσουν τις καταστάσεις που βιώνουν.
Μεθοδολογία
Το σεμινάριο είναι βιωματικό και θεωρητικό και συμπεριλαμβάνει δημιουργικές τεχνικές και παιχνίδι. Στην συνέχεια θα αναλύσουμε το θεωρητικό υπόβαθρο της Παιγνιοθεραπείας και θα την πλαισιώσουμε με την μελέτη περιπτώσεων.
Τιμή συμμετοχής: 45 και 40 για σπουδαστές

Μαθησιακές Δυσκολίες ή ... δυσλεξία;
Διοργανωτής
Συνθετική Αυτογνωσία
Έναρξη: 31/10/2011
Λήξη: 31/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Μυκηνών 11 Κεραμεικός
Ωρα: 19.00-21.00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/3475071
Τιμή:
20€  
Εισηγητής: Εύη Σύρου, Γνωσιακή Ψυχολόγος, Doctorante Université Lumière Lyon2  
Σε ποιους απευθύνεται: Η διάλεξη απευθύνεται σε:
- γονείς
- εκπαιδευτικούς
- φοιτητές ψυχολογίας και ψυχολόγους
- κοινωνικούς λειτουργούς
- ειδικούς παιδαγωγούς
- λογοθεραπευτές
- εφήβους ή ενήλικες με μαθησιακές δυσκολίες.  
Περιγραφή:
Πολλά ακούγονται γύρω από αυτές τις 2 έννοιες σε βαθμό που δύσκολα ξεχωρίζεται η σημαντική διαφορά τους.
Γονείς & εκπαιδευτικοί δηλώνουν πολύ συχνά ανίκανοι και απογοητευμένοι που δεν μπορούν και δεν ξέρουν πώς να διαχωρίσουν τη δυσλεξία ή τις μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών και πολύ περισσότερο τον τρόπο να διευκολύνουν τη μαθησιακή ζωή τους.

Στόχος αυτής της ενημέρωσης είναι να μάθουν και να διαχωρίσουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί τις μαθησιακές δυσκολίες από τη δυσλεξία και να μπορούν να κάνουν μία πρωτογενή εκτίμηση για το πού και πώς θα μπορούν να βοηθήσουν ένα παιδί. Πρακτικοί τρόποι συμπεριφοράς και βοηθητικοί άξονες θα τους οχυρώσουν στο να κάνουν τη ζωή στο σπίτι & το σχολείο λίγο πιο εύκολη! Με βάση πλέον τη συναισθηματική νοημοσύνη και όχι τον κλασικό δείκτη ευφυίας, θα μπορέσουν να ανακαλύψουν τη σημαντική οδό επικοινωνίας με το παιδί σε δυσκολία.
Παράλληλα, θα παρουσιαστεί το γαλλικό πρόγραμμα μαθησιακής αναδιοργάνωσης (μέθοδος PIAGET), με το οποίο μπορούν να βελτιωθούν οι επιδόσεις κάθε παιδιού και να εντοπιστεί συγκεκριμένα η νοητική δομή που δυσκολεύει τη μάθηση. Μία πρωτοποριακή προσέγγιση πέρα από τον αγχωτικό δείκτη νοημοσύνης, που βοηθά να κατανοήσουμε σε βάθος τις πραγματικές μαθησιακές δυσκολίες του παιδιού χωρίς να το καταδικάσουμε ή να το στιγματίσουμε με τον όρο "κακός μαθητής"!
Πληροφορίες
* Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας - Μέγιστος αριθμός: 25 άτομα
* Ημέρα διάλεξης: Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011
* Ωρα: 19.00-21.00 (προσέλευση 18.45)
* Τόπος διεξαγωγής: Μυκηνών 11 & Μ.Αλεξάνδρου, Κεραμεικός (πλησίον Μετρό Κεραμεικός)
Εγγραφές
Δευτέρα έως Πέμπτη (αφήνετε τα στοιχεία σας στον τηλεφωνητή αν δεν μιλήσουμε): 10.00 - 14.00, Εύη Σύρου: 210 34 75 071

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
Διοργανωτής
Το Πολύτεχνο
Έναρξη: 23/10/2011
Λήξη:
18/12/2011
Πόλη:
ΑΘΗΝΑ
Tόπος:
Σπάρτης 22, Χαλάνδρι
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210-6859383
Εισηγητής: ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΟΜΠΛΕΡ (Μουσικός - Μουσικοθεραπευτής)   Περιγραφή:
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 30 ΩΡΕΣ
ΗΜΕΡΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΗ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΗ 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΗ 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: