JackpotCity.com - €500 ΔΩΡΕΑΝ! Κάνε κλίκ και παίξε στο JackpotCity.com και θα δείς, έχεις έρθει στο σωστό καζίνο! Κάντε κλικ εδώ

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Τα Μυστικά του Marketing


Presentation Skills
Διοργανωτής
Ινστιτούτο Επικοινωνίας
Έναρξη: 03/10/2011
Λήξη: 04/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ – Υπερείδου 7 - Πλάκα
9.30-17.30
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/3318065-7
Εισηγητής: Έφη Δημολίτσα, Υπεύθυνη Επιμόρφωσης του Ινστιτούτου Επικοινωνίας (Master of Business Administration, University of Massachusetts, Strategic H.R.M. The Open University U.K.), με πολυετή εμπειρία στο διαφημιστικό χώρο και στις απαιτητικές επαγγελματικές παρουσιάσεις.  
Σε ποιους απευθύνεται: Σε στελέχη τμημάτων Marketing, Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης. Σε κάθε στέλεχος που ασχολείται με παρουσιάσεις.    
Σκοπός: Οι συμμετέχοντες θα κάνουν ασκήσεις, θα οργανώσουν και θα διεξάγουν παρουσιάσεις και θα διδαχθούν τεχνικές που θα τους βοηθήσουν :
•Να παρουσιάζουν με συντομία, σαφήνεια, γλαφυρότητα, ειρμό και όραμα, κρατώντας καθηλωμένο το ενδιαφέρον του Ακροατηρίου.
•Να ορίζουν τον Κύριο Στόχο της Παρουσίασής τους και να διατηρούν την εκφορά τους προσηλωμένη σε αυτόν, χωρίς να πλατειάζουν.
•Να οργανώνουν τις ιδέες, την ύλη και την παρουσίασή τους λαμβάνοντας υπ’ όψη το ακροατήριο και την ψυχολογία του.
•Να παρουσιάζουν πάντα με εμπιστοσύνη, πνεύμα και τρόπο θετικό, κερδίζοντας τις εντυπώσεις.
•Να διαχειρίζονται το άγχος που προκαλούν συχνά οι παρουσιάσεις.
•Να αναγνωρίζουν και να ανταποκρίνονται στη «γλώσσα του σώματος» του ακροατηρίου.
•Να βελτιώσουν τη στάση, τη φωνή, το χρωματισμό και την εκφραστικότητά τους, καθώς και την οπτική επαφή με το ακροατήριο.
•Να δημιουργούν και να χειρίζονται βέλτιστα οπτικά βοηθήματα.
•Να προβάλλουν το έργο και την εταιρεία τους.
•Να είναι προετοιμασμένοι για προβληματισμούς, αντιρρήσεις και δύσκολες ερωτήσεις, απαντώντας διπλωματικά και πείθοντας για τις απόψεις τους.
  Περιγραφή:
Το Σεμινάριο Τεχνικών Παρουσίασης που διοργανώνει το Ινστιτούτο Επικοινωνίας στις 19 και 20 Μαίου, είναι ένα μοναδικό στο είδος του Σεμινάριο, οι ασκήσεις του οποίου εξατομικεύονται ανάλογα με το αντικείμενο εργασίας και τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε μέλους της ομάδας. Έτσι, κάθε συμμετέχων αποκομίζει το μέγιστο δυνατόν όφελος.
Το Σεμινάριο προσεγγίζει το θέμα της Παρουσίασης με τρόπο ολοκληρωμένο, που ξεκινά από τη θετική ψυχολογία του Παρουσιαστή και την οργάνωση του περιεχομένου μιας Παρουσίασης που κερδίζει, πριν καταλήξει σε τεχνικές γύρω από το οπτικοακουστικό υλικό, το ύφος, τη φωνή, την κίνηση και τη στάση του παρουσιαστή.
Εκτός από τις «σημειώσεις» του Σεμιναρίου, σε κάθε συμμετέχοντα θα δοθεί ένα DVD με μαγνητοσκοπημένη παρουσίασή του. Επιπλέον, στο τέλος του Σεμιναρίου, κάθε συμμετέχων θα έχει μια αναλυτική, προσωπική συζήτηση με την εισηγήτρια, με στόχο την περαιτέρω άσκηση και βελτίωσή του.

ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
Διοργανωτής
PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 03/10/2011
Λήξη: 10/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
17.00 - 21.00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9537370-9
Εισηγητής: Βασίλης Αϊβαζίδης
Απόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος του Παντείου Πανεπιστημίου και της Ανώτερης Σχολής Τουριστικών Επιχειρήσεων Ρόδου. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, από το Οικον/κό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης και Οργάνωσης Επιχειρήσεων Λιανικού Εμπορίου και διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία σε θέματα πωλήσεων, ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, οργάνωσης καταστημάτων και διοίκησης προσωπικού.  
Σε ποιους απευθύνεται: Στο προσωπικό των πωλήσεων καταστημάτων λιανικού εμπορίου.  
Σκοπός: Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες και να εμπεδώσουν τις απαραίτητες δεξιότητες προκειμένου να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα τους στις πωλήσεις δηλαδή να κλείνουν ευκολότερα την πώληση. Επίσης μέσω της παροχής ποιοτικής εξυπηρέτησης να δημιουργούν πιστούς πελάτες, συμβάλλοντας έτσι στη κερδοφορία και την βιωσιμότητα του καταστήματος.
  Περιγραφή:
• Ο ρόλος του πωλητή στη διαμόρφωση της εικόνας του καταστήματος.
• Πώς ο πωλητής συμβάλει στην επίτευξη των ποσοτικών και ποιοτικών στόχων του καταστήματος.
• Προσέγγιση και υποδοχή του πελάτη, συμπεριφορές που δημιουργούν θετική πρώτη εντύπωση.
• Διερεύνηση πραγματικής ανάγκης του πελάτη, τεχνική ανοικτών - κλειστών ερωτήσεων.
• Παρουσίαση του προϊόντος στον πελάτη, μεθοδολογία μετατροπής των χαρακτηριστικών του προϊόντος σε οφέλη.
• Δημιουργία σχέσης «κερδίζω – κερδίζεις» μεταξύ πελάτη – πωλητή.
• Μεθοδολογία αποτελεσματικού χειρισμού των αντιρρήσεων. Πώς η αντίρρηση συμβάλει στο κλείσιμο της πώλησης.
• Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για το κλείσιμο της πώλησης.
• Συμπληρωματική πώληση, πότε και ποια προϊόντα μπορώ να προτείνω ως συμπληρωματικά.
• Επικρότηση απόφασης αγοράς, ψυχολογική υποστήριξη του πελάτη.
• Συμπεριφορές εξυπηρέτησης και μη εξυπηρέτησης.
• Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία ( γλώσσα του σώματος ).
• Λέξεις και φράσεις του πωλητή που κτίζουν εμπιστοσύνη.
• Αποτελεσματικός χειρισμός παραπόνων.
• Η συναισθηματική νοημοσύνη και η συμβολή της στην επιτυχή κατάληξη της πώλησης.

ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ - ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Διοργανωτής
Euroeducation
Έναρξη: 03/10/2011
Λήξη: 05/10/2011
Πόλη: ΠΑΤΡΑ
Tόπος: ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
17:00-21:00

Έναρξη: 17/10/2011
Λήξη: 17/10/2012
Πόλη: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Tόπος: Σε κεντρικό ξενοδοχείο
17:00-21:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/5284321
Εισηγητής: Σ. ΠΙΤΤΑΣ
Διευθυντής Marketing Ομίλου Επιχειρήσεων, με εξειδίκευση σε θέματα πωλήσεων, marketing & ανάπτυξης πελατείας. Εισηγητής με μεγάλη διδακτική εμπειρία στην Ελλάδα & στο εξωτερικό.  
Σκοπός: Είναι μέσω της εκτενής παρουσίασης και εκπαίδευσης στα μυστικά της επαγγελματικής πώλησης, να βελτιωθεί ο τρόπος προσέγγισης του πελάτη και οι επιδεξιότητες πώλησης των συμμετεχόντων. Το σεμινάριο εξετάζει ολόκληρη την διαδικασία της πώλησης και εστιάζεται στις πιο προχωρημένες σημερινές επαγγελματικές μεθόδους – Συμβουλευτικής / παροχής λύσεων πώλησης.
  Περιγραφή:
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
- Διαχείριση πώλησης
Πώληση βάσει χαρακτηριστικών προϊόντος ή βάσει αναγκών πελάτη;
Κάλυψη αναγκών πραγματικών ή «τεχνητών»;
Ανακαλύπτοντας το όφελος για τον πελάτη
Ο πελάτης αγοράζει επειδή πουλάμε «εμείς» ή για άλλους λόγους;
- Διαχείριση αντίρρησης πελάτη
Αντιρρήσεις που πηγάζουν από πραγματικά αίτια
Αντιρρήσεις που σχετίζονται με την άρνηση αγοράς
Πουλώντας πρώτα απ΄ όλα την επαγγελματική σας εικόνα
Βασικές αρχές διαπραγμάτευσης
Η σχέση «κερδίζω – κερδίζεις»
Τα «πρέπει» ενός εξαιρετικού διαπραγματευτή
- Τα επικοινωνιακά «τρυκ» που χρησιμοποιεί ο αποτελεσματικός πωλητής
Καθοδήγηση πώλησης
Ακούει περισσότερο και μιλά λιγότερο
Αξιοποιεί την εικόνα της αγοράς και το brand name
Ευχαριστημένος πελάτης – ο καλύτερος πωλητής (διαφημιστής)
- Η ομάδα πωλήσεων
Στοχοθεσία (Πως πρέπει να εφαρμόζεται για να υπάρχουν αποτελέσματα)
Διαχείριση ενδοομαδικών κρίσεων
Διάχυση του οράματος στα μέλη της ομάδας
Διαχωρίζοντας το επείγον και σημαντικό από το επείγον και μη σημαντικό
- Η εφαρμογή της τεχνικής S.P.E.N.D. στην διαδικασία της πώλησης
Κάθε πελάτης έχει διαφορετικές ανάγκες!
Εντοπισμός των αναγκών
Οι τεχνικές των ερωτήσεων
Οι τεχνικές των ερωτήσεων
Αποφυγή λαθών κατά την διαδικασία εφαρμογής της τεχνικής S.P.E.N.D.
- Πώληση και εξυπηρέτηση πελατείας – Δύο διαφορετικές αλλά αλληλοσυνδεόμενες έννοιες
Αρχές εξυπηρέτησης πελατών
Ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο;
Τι ανάγκες δικές μας καλύπτουμε όταν εξυπηρετούμε τον πελάτη;
Ο ρόλος του πωλητή ως συμβούλου και όχι ως «παραγγελειολήπτη»
Η έννοια του επαγγελματισμού ή διαφορετικά ποια τα όρια στις καθημερινές «επαγγελματικές» συναλλαγές

2012-2015: Η ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟ MARKETING
Διοργανωτής
GECON ΕΠΕ - ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Έναρξη: 03/10/2011
Λήξη:
05/10/2011
Πόλη:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος:
Εγκαταστάσεις GECON EDUCATION, Κωφίδου 8, Πανόραμα
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:2310/344091, 2310/313143
Τιμή: 160€ Επιδοτούμενο μέσω ΛΑΕΚ  
Σε ποιους απευθύνεται: Το συγκεκριμένο σεμινάριο απευθύνεται κατά βάση στα στελέχη του Marketing και των πωλήσεων, αλλά είναι πολύ σημαντικό και οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες να προβληματιστούν πάνω στην λειτουργία αυτή και στην δυναμική που κάθε επιχειρηματίας μπορεί να δώσει στην επιχείρηση του, εφαρμόζοντας τα βασικά ΣΥΓΧΡΟΝΑ εργαλεία του Marketing.  
Περιγραφή:
«Να σπείρουμε στην ύφεση … για να θερίσουμε μετά την πάροδο της…»
«Οι marketers πρέπει να συνεχίσουν να μαθαίνουν, για να αλλάζουν τον τρόπο που γίνονται οι business σήμερα…»
Η λειτουργία του Marketing για τις επιχειρήσεις που την εφαρμόζουν, αποκτά όλο και πιο σημαντική διάσταση σήμερα. Οι μεγάλες αλλαγές που συντελούνται στην αγορά καθημερινά, η αυξανόμενη δύναμη του καταναλωτή, σε σημείο τέτοιο που να αναφερόμαστε στην «δικτατορία του καταναλωτή» και βέβαια η «ηλεκτρονικοποίηση» του marketing, είναι θέματα που θα θιγούν και θα συζητηθούν στο πλαίσιο του σεμιναρίου.
Η «παρεξηγημένη» λειτουργία, αποκτά σήμερα πρωταγωνιστικό ρόλο στο «γίγνεσθαι» των επιχειρήσεων και για τον λόγο αυτό θα αναπτυχθούν θέματα, όπως:
- ΤΑ 5 ΒΑΣΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ MARKETING.
- ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΟ MARKETING ΣΗΜΕΡΑ.
- OI NEEΣ ΤΑΣΕΙΣ ΔΙΕΘΝΩΣ.
- ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ «PROODOS» ΤΗΣ GECON.
- ΤΗΕ «HOLISTIC MARKETING CONCEPT»: Η ΝΕΩΤΕΡΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ MARKETING.
- Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΜΑRKETING.
- Η ΟΜΑΔΑ «ΝΙΚΗΤΗΣ»
- OI ΝΕΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ.
- κ.α.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
3, 4, 5/10 (18:00-21:30)

Προβλέψεις Πωλήσεων
Διοργανωτής
Offertime Συμβουλευτική
Έναρξη: 03/10/2011
Λήξη: 03/10/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Έναρξη: 24/10/2011
Λήξη: 24/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ

Έναρξη: 14/11/2011
Λήξη: 14/11/2011
Πόλη: ΠΑΤΡΑ
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:6972879341
Τιμή: 200€  
Εισηγητής: Μάρκου Σ. Χρήστος (εργαστηριακός συνεργάτης Πανεπιστημίου Πειραιώς τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων).  
Σε ποιους απευθύνεται: Σε στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με το marketing, τις προμήθειες – πωλήσεις και σε φοιτητές.  
Σκοπός: Σκοπός του σεμιναρίου είναι να διδαχθεί στους συμμετέχοντες η Στατιστική και η χρησιμότητά της στις προβλέψεις των πωλήσεων.
  Περιγραφή:
• Εισαγωγή: Η Στατιστική ως επιστήμη.
• Που μας χρησιμεύει η Στατιστική;
• Η Στατιστική ως εργαλείο μέτρησης.
• Η επιλογή των σωστών περιγραφικών μέτρων.
• Από την περιγραφή στην επαγωγή.
• Αλληλοεπίδραση πολλών παραγόντων που επηρεάζουν τις πωλήσεις.
• Προσδιορισμός των πωλήσεων - προβλέψεις πωλήσεων - μέτρηση αποτελεσματικότητας με χρήση στατιστικής.
• Τελικά μας βοηθάει η Στατιστική στη στρατηγική marketing που ακολουθούμε και πως;
Πληροφορίες
Ολιγομελή τμήματα μέχρι 7 (επτά) άτομα.
Παρέχονται σημειώσεις δωρεάν!

Online Reputation Management
Διοργανωτής
Ινστιτούτο Επικοινωνίας
Έναρξη: 07/10/2011
Λήξη: 07/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Ξενοδοχείο Central, Απόλλωνος 21, Πλάκα
09:30 – 17:30
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/3318065-7
Εισηγητής: Νικόλας Γιατρομανωλάκης
Ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης είναι Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας του τηλεοπτικού σταθμού Alpha. Στο παρελθόν έχει διατελέσει Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της V+O, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων & Κυβερνητικών Υποθέσεων της Microsoft Hellas, Υπεύθυνος Επικοινωνίας της S&B Βιομηχανικά Ορυκτά καθώς και Υποδιευθυντής του Προγράμματος Κόκκαλη για την Νοτιοανατολική και Κεντροανατολική Ευρώπη στο Πανεπιστήμιο Harvard. Έχει σπουδάσει πολιτικές επιστήμες και διεθνείς σχέσεις στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και δημόσια πολιτική στο Kennedy School of Government του Πανεπιστημίου Harvard.    
Σκοπός:
• Η εξοικείωση με την έννοια του ORM
• H ανάδειξη του ρόλου του ORM δίπλα στα κλασικά εργαλεία επικοινωνίας
• Η ανάλυση των επιμέρους σταδίων του ORM
• H παρουσίαση ενός μεθοδολογικού μοντέλου ORM με πρακτική εφαρμογή
• Η παρουσίαση των διαθέσιμων εργαλείων
  Περιγραφή:
Αντικείμενο του σεμιναρίου είναι η διαχείριση της εταιρικής φήμης στο διαδίκτυο. Το σεμινάριο εξετάζει και τα τρία στάδια του ORM (παρακολούθηση, ανάλυση, επιρροή) και προτείνει σχετικά εργαλεία και μεθοδολογικές προσεγγίσεις. Στο πλαίσιο του σεμιναρίου θα παρουσιαστούν case studies, ενώ θα γίνει και εξάσκηση σε υποθετικά σενάρια.
Θέματα
• Η σημασία του ORM
• Online & offline reputation management
• Οι ιδιαιτερότητες της online εταιρικής επικοινωνίας
• Η αξιολόγηση του online περιβάλλοντος
• Η παρακολούθηση της online δημοσιότητας και φήμης
• Η ανάλυση και στάθμιση της online δημοσιότητας και φήμης
• Τρόποι επιρροής της online εταιρικής φήμης
• Διαθέσιμα εργαλεία
• Αξιολόγηση και προσαρμογή των εταιρικών online assets
• Προληπτικό (proactive) ORM
• ORM και διαχείριση κρίσεων

Δεν υπάρχουν σχόλια: