JackpotCity.com - €500 ΔΩΡΕΑΝ! Κάνε κλίκ και παίξε στο JackpotCity.com και θα δείς, έχεις έρθει στο σωστό καζίνο! Κάντε κλικ εδώ

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

MARKETING...





ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Διοργανωτής
PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 10/10/2011
Λήξη: 12/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
Ωράριο: 17:00-21:00

Έναρξη: 28/11/2011
Λήξη: 30/11/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: 3ο Εκπ/κό Κέντρο Primus – Τσορλίνη 26 Νέα Ξυλάδικα Θεσσαλονίκη (2ος όροφος)
Ωράριο 17:30-21:30
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/9537370-9
Σε ποιους απευθύνεται: Σε εργαζόμενους σε τμήματα Δημοσίων Σχέσεων όσο και σε εταιρίες Συμβούλων Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και σε όσους έχουν άμεση σχέση με τις Δημόσιες Σχέσεις. Επίσης σε όσους θέλουν να εργαστούν σαν Επαγγελματίες Δημοσίων Σχέσεων.    
Σκοπός του σεμιναρίου είναι:
· να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες ολοκληρωμένη  αντίληψη του σκοπού και των λειτουργιών των Δημοσίων Σχέσεων
· να εκπαιδευτούν οι συμμετέχοντες για να αναπτύσσουν πρακτικά εκείνες τις ικανότητες που χρειάζονται για να εργάζονται αποτελεσματικά και επαγγελματικά. Ένα απλό και κατανοητό σύστημα αντίληψης και άμεσης εφαρμογής των Δημοσίων Σχέσεων τόσο στον ιδιωτικό, όσο και στον Δημόσιο Τομέα.
  Περιγραφή:
• Εισαγωγή στην Επικοινωνία – Δημόσιες Σχέσεις – Μορφές και είδη Επικοινωνίας – Κοινά σημεία – Διαφορές – Έννοια Κοινού
• Διοίκηση και ρόλος των Δημοσίων Σχέσεων
• Σύμβουλοι Δημοσίων Σχέσεων και στελέχη Δημοσίων Σχέσεων
• Σχεδιασμός Προγραμμάτων Δημοσίων Σχέσεων
• Κοινά – στόχοι
• Μέσα
• Προϋπολογισμός
• Έρευνα Μάρκετινγκ
• Αξιολόγηση
• Ανάπτυξη Σχέσεων με την Κοινότητα
• Διαχείριση Κρίσεων
• Χορηγίες
• Ανάπτυξη Σχέσεων με τα ΜΜΕ - Γραφείου Τύπου – Συγγραφή Κειμένων Δημοσίων Σχέσεων
• Παρουσιάσεις
• Οργάνωση Εκδηλώσεων
• Οργάνωση Εμπορικών Εκθέσεων
• Δημιουργία Οργάνωση και Διοίκηση Επικοινωνιακού Υλικού
• Δημόσιες Σχέσεις μέσω Διαδικτίου
• Επαγγελματικές Χορηγίες
• Διεθνείς Δημόσιες Σχέσεις
• Μελλοντικές Τάσεις

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ
Διοργανωτής
01 Πληροφορική – Εκπαιδευτική Α.Ε.
Έναρξη: 10/10/2011
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:211/1064600
Σε ποιους απευθύνεται: Σε στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται την έννοια της ικανοποίησης πελατών και τη συσχέτισή της με την ποιότητα, Σε στελέχη που είναι επιφορτισμένοι με τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών και την παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών σε εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες, Σε στελέχη εταιριών δημοσκοπήσεων.    
Σκοπός:
-Με την ολοκλήρωση του e-σεμιναρίου τα στελέχη θα μπορούν να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν έρευνες ικανοποίησης πελατών, μέσω των οποίων θα μπορούν να δώσουν τεκμηριωμένες απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως:
-Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών;
-Ποιο είναι το επίπεδο σημαντικότητας αυτών των παραγόντων;
Σε τι βαθμό είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι και οι πελάτες;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά του επαγγέλματός τους;
-Ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών που τους παρέχονται;
-Ποιοι παράγοντες που συμβάλλουν στην ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών πρέπει να βελτιωθούν;
  Περιγραφή:
Μέσω του e-σεμιναρίου, θα αναλυθεί η σημασία της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών μιας επιχείρησης / οργανισμού, θα αναδειχθεί ως επιθυμητός στόχος της μέτρησης ικανοποίησης η εκτίμηση του κατά πόσο το τελικό προϊόν / υπηρεσία ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών και θα καθοριστούν οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν προκειμένου να επιτευχθούν οι απαραίτητες βελτιώσεις.
Με δεδομένο ότι το κόστος διατήρησης της πελατείας είναι πολύ μικρότερο, σε σύγκριση με το κόστος διεύρυνσης, για πολλές επιχειρήσεις, η ικανοποίηση των πελατών τους, εξωτερικών και εσωτερικών (εργαζόμενοι), μπορεί να αποτελεί από μόνη της το μέτρο της επιτυχίας τους.
-Η Έννοια της Ικανοποίησης
-Ορισμός Πελατών (Εσωτερικών - Εξωτερικών)
-Η Αξιολόγηση ως Μέτρο Αριστείας
-Έρευνες Ικανοποίησης
-Διαδικασία Μέτρησης Ικανοποίησης
-Μεθοδολογία MUSA (Multi-criteria Utility Satisfaction Analysis)
-Σύστημα MUSA
-Εφαρμογές Μετρήσεων Ικανοποίησης
Τρόπος Παρακολούθησης Σεμιναρίου:
1.       Σε κλασσική αίθουσα διδασκαλίας στην Αθήνα. Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Αλεξανδρούπολη
2.       Σε εικονικό διαδικτυακό περιβάλλον από απόσταση, σε πραγματικό χρόνο (ζωντανά), από τον προσωπικό χώρο του κάθε εκπαιδευόμενου, αρκεί να υπάρχει Η/Υ και διαθέσιμη σύνδεση internet (adsl).

 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ. Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ
Διοργανωτής
GECON ΕΠΕ - ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Έναρξη: 10/10/2011
Λήξη: 11/10/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: Εγκαταστάσεις GECON EDUCATION, Κωφίδου 8, Πανόραμα
18:00-21:30

Έναρξη: 12/10/2011
Λήξη: 13/10/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: Εγκαταστάσεις GECON EDUCATION, Κωφίδου 8, Πανόραμα
18:00-21:30
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:2310/344091, 2310/313143
Εισηγητής: Δρ Κ. Γ. Γεωργάκας  
Περιγραφή:
Το «Customer Experience Management» είναι μια νέα τάση στην εξυπηρέτηση του πελάτη, ο οποίος σήμερα αποκτά όλο και μεγαλύτερο και σημαντικότερο «στρατηγικό ρόλο» στις επιχειρήσεις.
Η αντιμετώπιση των πελατών ΣΗΜΕΡΑ ξεπερνά κατά πολύ την έννοια «τιμολόγιο» και επεκτείνεται στην έννοια του «partnering». Οι τάσεις σε πολλές κατηγορίες αγαθών και υπηρεσιών, ακολουθούν ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, τη φιλοσοφία του «Stop Selling; Start Partnering».
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη των Πωλήσεων και του Marketing, αλλά είναι ιδιαίτερα χρήσιμο και για τα άλλα στελέχη των επιχειρήσεων, για να κατανοήσουν καλύτερα την σημαντικότητα της λειτουργίας των Πωλήσεων σε όλο το εύρος των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων.
Στη διάρκεια του 8ωρου σεμιναρίου, θα αναλυθούν οι 6 βασικοί πυλώνες των πωλήσεων σήμερα και θα προσδιοριστεί από την στρατηγική πλευρά ο ρόλος των πελατών στον στρατηγικό προγραμματισμό των επιχειρήσεων. Επίσης θα δοθούν «εργαλεία» αξιολόγησης και ελκυστικότητας των πελατών που ενδιαφέρουν κάθε επιχείρηση.
Παράλληλα θα δοθούν και 10 εργαλεία κλειδιά για την ανάπτυξη των πωλήσεων σας «χωρίς κόστος».
H GECON ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΗΣ, ΧΟΡΗΓΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ.
Τιμή: 120€ (Επιδοτούμενο μέσω ΛΑΕΚ)

Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
Διοργανωτής
Oikonomotexniki Seminars
Έναρξη: 10/10/2011
Λήξη: 12/10/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: ΤΣΙΜΙΣΚΗ & ΚΑΤΟΥΝΗ 25
17:00-22:00

Έναρξη: 17/10/2011
Λήξη: 19/10/2011
Πόλη: ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Tόπος: Atrion hotel
17:00-22:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/5284321
Εισηγητής: ΓΩΓΩ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο που ασχολείται με τη διαπροσωπική πώληση, την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και την εκπαίδευση πωλητών. Σε επιχειρηματίες, σε εργαζόμενους πωλητές καταστημάτων, σε εξωτερικούς πωλητές και κάθε άλλον ο οποίος θέλει να γνωρίσει τη μοντέρνα δυναμική της πώλησης.  
Σκοπός: Σκοπός του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες αλλά και να εξοικειωθούν με τη χρήση των «εργαλείων» που μπορούν να χρησιμοποιήσουν σε μια πώληση στους δύσκολους καιρούς που περνάει η οικονομία. Επίσης, να εξοικειωθούν με τεχνικές που θα τους βοηθούν να χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης και να δημιουργούν φανατικούς και διαχρονικούς πελάτες και να διαπραγματεύονται με επιτυχία.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: H θεωρητική παρουσίαση του σεμιναρίου υποστηρίζεται με βιωματικές ασκήσεις προσαρμοσμένες στην καθημερινότητα των συμμετεχόντων, role playing και παρακολούθηση video.
  Περιγραφή:
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
• Οι ανάγκες της διαπροσωπικής πώλησης στο σκηνικό της παγκοσμιοποίησης του ανταγωνισμού και των νέων τάσεων
• Δεν υπάρχει πώληση, αλλά μόνο αγορά
• Στρατηγικές προσεγγίσεων πελατών - Τεχνικές ανάπτυξης πελατολογίου
• Τεχνικές αναγνώρισης του τι θεωρεί ως ωφέλιμο και ευκαιρία ο πελάτης και διαμόρφωση κατάλληλης γι αυτόν πρότασης
• Διερεύνηση αλλά και δημιουργία νέων αναγκών μέσα από πλέγμα ερωτήσεων
• Δημιουργία θετικής εικόνας στον πελάτη, για την εταιρία, τον πωλητή και το προϊόν ή την υπηρεσία
• Τα έξυπνα βήματα της διαπραγμάτευσης
• Σχεδιασμός, προετοιμασία εφαρμογή
• Διαχείριση παραπόνων, αντιρρήσεων και άρνηση αποπληρωμής
• Οι βασικές τεχνικές της επικοινωνίας που υποστηρίζουν την πώληση
•Τεχνικές ενεργούς ακρόασης. Ακούγοντας με τα μάτια, το ένστικτο και την αμέριστη προσοχή
• Τεχνικές υποστήριξης μετά την πώληση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Διοργανωτής
Kariera Seminars 
Έναρξη: 10/10/2011
Λήξη: 21/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Αποστόλου Παύλου 10Α, Μαρούσι
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/8115300
Εισηγητής: Πέτρος Τσαπίλης
Σε ποιους απευθύνεται: Σε στελέχη εταιρειών από το χώρο της επικοινωνίας και του marketing.
Σε γραφίστες που θέλουν να ασχοληθούν με τον κλάδο της Διαφήμισης.
Σε φοιτητές και σπουδαστές που θέλουν να γίνουν κειμενογράφοι.
Σε επαγγελματίες και επιχειρηματίες που θέλουν να γράφουν ή να μάθουν να κρίνουν ένα διαφημιστικό κείμενο.  
Σκοπός: Το σεμινάριο έχει ως σκοπό να μάθουμε τι είναι διαφήμιση, την ιστορία και της βασικές έννοιες της. Επίσης, να κατανοήσουμε τις διαφορές ανάμεσα στα διάφορα είδη διαφήμισης. Ακόμα τη μεθοδολογία με την οποία μπορούμε να μεταφράζουμε το Creative Brief σε διαφημιστικές προτάσεις. Μυστικά για να καταλαβαίνουμε τον καταναλωτή και τις επιθυμίες του αλλά και πώς να δημιουργούμε και να γράφουμε αποτελεσματικές διαφημίσεις.
  Περιγραφή: Το σεμινάριο αποτελείται από 3 modules και έχει ως στόχο να έρθουν οι συμμετέχοντες σε επαφή με τη διαφημιστική γραφή, να μάθουν τον τρόπο σκέψης και συγγραφής των διαφημιστικών καταχωρήσεων, του διαφημιστικού σεναρίου, τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού, των διαφημιστικών εντύπων και των διαφημιστικών banners.
Θα γίνει αναφορά στη διαφημιστική στρατηγική και το δημιουργικό brief, στη σημασία της κατανόησης του καταναλωτή μέσω ερευνών, στην σωστή επιλογή μέσων καθώς και στη δομή μιας διαφημιστικής εταιρίας και τους συνεργάτες της και πώς αυτά συμβάλλουν στη δημιουργία μιας επιτυχημένης διαφημιστικής εκστρατείας.
Ταυτόχρονα, θα αναλυθούν παραδείγματα πετυχημένων και μη επιτυχημένων διαφημιστικών εκστρατειών, ενώ κατά την διάρκεια των σεμιναρίων οι συμμετέχοντες θα πάρουν μέρος σε ασκήσεις συγγραφής όλων των ειδών διαφημιστικού κειμένου.
Θεματολογία
Διαφήμιση: Από την ρεκλάμα στην διαφημιστική καμπάνια.
- Διαφημιστική Εταιρία: Δομή. Ιεραρχία. Συνεργασίες (Εσωτερικές και Εξωτερικές).
- Παραγωγή Τηλεοπτικών και Ραδιοφωνικών σποτ. Τυπογράφοι. Ειδικοί συνεργάτες για ειδικά projects.
- Δημιουργική Ομάδα και Οργάνωση
- Το Creative Brief, οι έρευνες καταναλωτή και η σημασία τους
- Διαφημιστικό Κείμενο: Τα βασικά (Τίτλος-Κείμενο-Slogan-Εικόνα-Τυπογραφία-Layout).
- Είδη Διαφήμισης. Power Words. Ιδέες. Ειδικές αποστολές (Brochures-Sales Organizers-Promotions-Internet).
- Ο καταναλωτής και πώς να κερδίσουμε την προσοχή του (Consumer/Market Analysis)
- Διαφημιστικές Θεωρίες και Μοντέλα Επικοινωνίες
- Από την θεωρία στην πράξη
Βεβαιώσεις
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής, ελεγχόμενες και εγκεκριμένες από το www.kariera.gr και τον παγκόσμιο leader στην αγορά εργασίας www.careerbuilder.com
Κόστος συμμετοχής
Εταιρίες (ατομικό): 480,00 €
Ιδιώτες (ατομικό): 350,00 €
Φοιτητές (ατομικό): 280,00 €
Εταιρίες (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 450,00 €
Ιδιώτες (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 300,00 €
Φοιτητές (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 240,00 €

ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΑ SOCIAL MEDIA  
Διοργανωτής
Ινστιτούτο Επικοινωνίας
Έναρξη: 11/10/2011
Λήξη: 12/10/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: Υπερείδου 7 - Πλάκα
9:30 - 17:30 ΩΡΑ
16 διδακτικές ώρες
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/3318065-7
Εισηγητής: Ζωζέτα Μηλιοπούλου , P h.D.
Σύμβουλος επικοινωνίας - Διδάσκουσα και Επιστημονικός συνεργάτης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.  
Σε ποιους απευθύνεται: Το Σεμινάριο έχει σχεδιαστεί ειδικά για στελέχη επιχειρήσεων τα οποία ασχολούνται με τη συγγραφή κειμένων για το Διαδίκτυο και τα Κοινωνικά Μέσα (Social Media).  
Σκοπός:
Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν αρχές και τεχνικές που θα τους βοηθήσουν:
•Να εξοικειωθούν με τον ορθό τρόπο γραφής που υπαγορεύουν οι ιδιαιτερότητες του Διαδικτύου.
•Να χρησιμοποιούν το λόγο έτσι ώστε να απαντούν στις πληροφοριακές ανάγκες του χρήστη, διευκολύνοντας την πλοήγησή του.
•Να συντάσσουν κείμενα με γνώμονα την καλύτερη διάρθρωση και τη στρατηγική ανάδειξη του περιεχομένου.
•Να χειρίζονται σωστά τα μεταδεδομένα (metadata) με στόχο τη βέλτιστη διαχείριση της πληροφορίας.
•Να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
•Να ενισχύουν την εμφάνιση του περιεχομένου στις μηχανές αναζήτησης (SEO).
•Να χαράζουν σωστές επιχειρησιακές στρατηγικές για τα Κοινωνικά Μέσα (Social Media).
•Να συνδυάζουν στο Διαδίκτυο εικόνα και κείμενο, για ένα δημιουργικό αποτέλεσμα που προσελκύει το χρήστη.
Περιγραφή:
Θέματα του Σεμιναρίου
•Οι ιδιαιτερότητες του Διαδικτύου και η αξιοποίησή του από το σημερινό επιχειρηματικό κόσμο.
•Οι στρατηγικές ανάδειξης της πληροφορίας.
•Ο τρόπος ανάγνωσης στο Διαδίκτυο και οι διαφορές του από τα άλλα μέσα ενημέρωσης και πληροφόρησης.
•Τα βασικά στάδια δόμησης, συγγραφής και μορφοποίησης κειμένων για το Διαδίκτυο, με αναλυτικές οδηγίες και ασκήσεις.
•Ειδικά κείμενα: εισαγωγές και σύντομες περιγραφές. Έμφαση στον καθοριστικό τους ρόλο, αναλυτικές οδηγίες συγγραφής και ασκήσεις.
•Ηλεκτρονική αλληλογραφία: πρότυπα, κανόνες.
•Μηχανές αναζήτησης: πώς βοηθά το περιεχόμενο.
•Εικόνα και λόγος στο διαδίκτυο: δημιουργικές τεχνικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: