ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ
ΠΕΡΙΟΔΟ ΥΦΕΣΗΣ: Εμπόδια και Ευκαιρίες
Διοργανωτής
Δευ 31/10,
7/11 Τετ 2/11, 9/11
17:30-20:30
17:30-20:30
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/6748160,
210/6748153, 210/6798191
Εισηγητής: Iωάννης Σκουληκάρης
Πτυχίο AΣOEE με μεταπτυχιακές σπουδές-εξειδίκευση στη Διαχείριση Aνθρωπίνων Πόρων. Δημιούργησε και διετέλεσε διευθυντής της Διεύθυνσης Eκπαίδευσης της Eμπορικής Tράπεζας επί 16 χρόνια. Διετέλεσε επίσης Διευθυντής της Διεύθυνσης Διεθνών Δραστηριοτήτων, Mεγάλων Eπιχειρήσεων και Oργανισμών και της Διεύθυνσης Πιστωτικής Πολιτικής καθώς και Διευθυντής Διοικήσεως της ίδιας Τράπεζας. Eίναι σύμβουλος επιχειρήσεων και διαθέτει μεγάλη πείρα ως εισηγητής σε θέματα Management και Διαχείρισης Aνθρωπίνων Πόρων.
Πτυχίο AΣOEE με μεταπτυχιακές σπουδές-εξειδίκευση στη Διαχείριση Aνθρωπίνων Πόρων. Δημιούργησε και διετέλεσε διευθυντής της Διεύθυνσης Eκπαίδευσης της Eμπορικής Tράπεζας επί 16 χρόνια. Διετέλεσε επίσης Διευθυντής της Διεύθυνσης Διεθνών Δραστηριοτήτων, Mεγάλων Eπιχειρήσεων και Oργανισμών και της Διεύθυνσης Πιστωτικής Πολιτικής καθώς και Διευθυντής Διοικήσεως της ίδιας Τράπεζας. Eίναι σύμβουλος επιχειρήσεων και διαθέτει μεγάλη πείρα ως εισηγητής σε θέματα Management και Διαχείρισης Aνθρωπίνων Πόρων.
Περιγραφή:
Αναλύεται η
κατάσταση των εργαζομένων και το κλίμα της επιχείρησης σε περίοδο οικονομικής
ύφεσης και συζητούνται διαφορετικοί τρόποι επικοινωνίας και αντιμετώπισης των
προβλημάτων, δημιουργώντας ομαδικό πνεύμα και δέσμευση στους κοινούς στόχους.
Τιμή: 220€
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΣΤΟ
ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Διοργανωτής
Έναρξη: 01/11/2011
Λήξη: 02/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58, ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
Λήξη: 02/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58, ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
16:00 –
21:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/5284321
Εισηγητής: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
Πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και του Πανεπιστημίου PACE της Νέας Υόρκης (ΜΒΑ in Marketing Management). Έχει υπάρξει στέλεχος με μακρά (πλέον των 20 ετών) εμπειρία στον Εμπορικό, Διοικητικό και HR τομέα. Διετέλεσε HR General Manager στην Coca-Cola 3Ε, Εμπορικός Δ/ντής στην DIAGEO - United Distillers, BEBELAC AEBE κ.α. Σήμερα είναι σύμβουλος & ειδικός συνεργάτης επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και εισηγητής εκπαιδευτικών σεμιναρίων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και του Πανεπιστημίου PACE της Νέας Υόρκης (ΜΒΑ in Marketing Management). Έχει υπάρξει στέλεχος με μακρά (πλέον των 20 ετών) εμπειρία στον Εμπορικό, Διοικητικό και HR τομέα. Διετέλεσε HR General Manager στην Coca-Cola 3Ε, Εμπορικός Δ/ντής στην DIAGEO - United Distillers, BEBELAC AEBE κ.α. Σήμερα είναι σύμβουλος & ειδικός συνεργάτης επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και εισηγητής εκπαιδευτικών σεμιναρίων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Σε ποιους
απευθύνεται: Το
εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται το σύνολο των εργαζομένων μιας επιχείρησης.
Ιδιαίτερα όμως απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων που ο ρόλος τους απαιτεί την
μεσολάβηση, την διάγνωση, την επίλυση και την ανάπτυξη νέων τους εμπειριών που
θα χρησιμοποιηθούν σε επόμενες καταστάσεις, όπως είναι οι διευθύνσεις Ανθρώπινου
Δυναμικού.
Σκοπός:
Σκοπός του
σεμιναρίου είναι οι εκπαιδευόμενοι θα γνωρίζουν :
• να αντιμετωπίζουν μια σύγκρουση ως φυσιολογικό στοιχείο των ανθρώπινων σχέσεων.
• τρόπους και μεθόδους, προκειμένου να αντιμετωπίζουν με επιτυχία, τα προβλήματα που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια των εργασιακών συγκρούσεων
• να εντοπίζουν αναφυόμενες συγκρούσεις και να παίρνουν μέτρα πρόληψης
• να χειρίζονται αποτελεσματικά συγκρούσεις των συνεργατών τους.
• να αντιμετωπίζουν με επιτυχία «χαρακτήρες» με δύσκολη στάση και συμπεριφορά
• να αντιμετωπίζουν μια σύγκρουση ως φυσιολογικό στοιχείο των ανθρώπινων σχέσεων.
• τρόπους και μεθόδους, προκειμένου να αντιμετωπίζουν με επιτυχία, τα προβλήματα που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια των εργασιακών συγκρούσεων
• να εντοπίζουν αναφυόμενες συγκρούσεις και να παίρνουν μέτρα πρόληψης
• να χειρίζονται αποτελεσματικά συγκρούσεις των συνεργατών τους.
• να αντιμετωπίζουν με επιτυχία «χαρακτήρες» με δύσκολη στάση και συμπεριφορά
Περιγραφή:
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
• Τι είναι
σύγκρουση
- Λανθασμένες απόψεις σχετικά με τις συγκρούσεις
- Τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι επιλύουν τις διαφορές τους
- Διασαφηνίζοντας τη σύγχυση γύρω από τις συγκρούσεις
- Λανθασμένες απόψεις σχετικά με τις συγκρούσεις
- Τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι επιλύουν τις διαφορές τους
- Διασαφηνίζοντας τη σύγχυση γύρω από τις συγκρούσεις
• Οι
συγκρούσεις στο σημερινό εργασιακό περιβάλλον
- Η επερχόμενη αλλαγή προκαλεί συγκρούσεις
- Η σωστή έκφραση διοίκησης βοηθά στην ελαχιστοποίηση των συγκρούσεων
- Η επερχόμενη αλλαγή προκαλεί συγκρούσεις
- Η σωστή έκφραση διοίκησης βοηθά στην ελαχιστοποίηση των συγκρούσεων
• Ενέργειες
για ελαχιστοποίηση πιθανότητας συγκρούσεων
- Τι να κάνετε με τις διαφωνίες
- Ο φαύλος κύκλος της κλιμάκωσης
- Πρόληψη ή αντιμετώπιση
- Τι να κάνετε με τις διαφωνίες
- Ο φαύλος κύκλος της κλιμάκωσης
- Πρόληψη ή αντιμετώπιση
• Τα στυλ
αντιμετώπισης των συγκρούσεων
- Εναλλακτικές διαχείρισης μιας σύγκρουσης
- Διερεύνησε τις εναλλακτικές
- Απόκτησε δεξιότητες ενεργητικής προσοχής
- Δείξε προσοχή στη μη λεκτική επικοινωνία
- Μάθε να ακούς
- Εναλλακτικές διαχείρισης μιας σύγκρουσης
- Διερεύνησε τις εναλλακτικές
- Απόκτησε δεξιότητες ενεργητικής προσοχής
- Δείξε προσοχή στη μη λεκτική επικοινωνία
- Μάθε να ακούς
• Η
προσέγγιση στην αντιμετώπιση μέσω «Συναισθηματικής Νοημοσύνης»
- Γνώρισε καλύτερα τον εαυτό σου
- Μάθε να αναγνωρίζεις και τους άλλους
- Εκτόνωση αρνητικών συναισθημάτων
- Χειρισμός φορτισμένων συναισθηματικά συναδέλφων
- Επανάκτηση αυτοκυριαρχίας
- Γνώρισε καλύτερα τον εαυτό σου
- Μάθε να αναγνωρίζεις και τους άλλους
- Εκτόνωση αρνητικών συναισθημάτων
- Χειρισμός φορτισμένων συναισθηματικά συναδέλφων
- Επανάκτηση αυτοκυριαρχίας
• Ακολούθησε
στρατηγικές αντιμετώπισης
- Επίλυση – πόλωση - κλιμάκωση
- Δεξιότητα διαχείρισης σύγκρουσης 3ων επιπέδων
- Λειτουργώντας το ΑΕΣΕ
- Το «Συναισθηματικό Judo»
- Επίλυση – πόλωση - κλιμάκωση
- Δεξιότητα διαχείρισης σύγκρουσης 3ων επιπέδων
- Λειτουργώντας το ΑΕΣΕ
- Το «Συναισθηματικό Judo»
• Μελέτες
περιπτώσεων, πρακτικά παραδείγματα και εφαρμογές.
ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Διοργανωτής
Έναρξη: 02/11/2011
Λήξη: 03/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Στεφάνου Δέλτα 15, Ψυχικό
Λήξη: 03/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Στεφάνου Δέλτα 15, Ψυχικό
17.30-20.30
Τηλέφωνα
Επικοινωνίας:210/6748160, 210/6748153, 210/6798191
Εισηγητής: Αλέξης Κομσέλης
MSc στην Επιχειρηματικότητα (Entrepreneurship), University of Aberdeen, UK. PhD Candidate, Aberdeen Business School, UK. Είναι αναπληρωτής διευθυντής του ALBA Hub for Enterprise and Development στο ALBA Graduate Business School. Παράλληλα, εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων, εισηγητής και συγγράφει εξειδικευμένα άρθρα και μελέτες. Συνεργάζεται σε εκπαιδευτικά και ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου Πειραιώς, του Babson College, του University of Lancaster και άλλων ιδρυμάτων. Κάνει έρευνα στους τομείς διοίκησης οικογενειακών επιχειρήσεων και επιχειρηματικότητας. Συμβουλεύει ΜΜΕ επιχειρήσεις και νέους επιχειρηματίες σε θέματα εκκίνησης-ανάπτυξης-διοίκησης και οικογενειακών επιχειρήσεων.
MSc στην Επιχειρηματικότητα (Entrepreneurship), University of Aberdeen, UK. PhD Candidate, Aberdeen Business School, UK. Είναι αναπληρωτής διευθυντής του ALBA Hub for Enterprise and Development στο ALBA Graduate Business School. Παράλληλα, εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων, εισηγητής και συγγράφει εξειδικευμένα άρθρα και μελέτες. Συνεργάζεται σε εκπαιδευτικά και ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου Πειραιώς, του Babson College, του University of Lancaster και άλλων ιδρυμάτων. Κάνει έρευνα στους τομείς διοίκησης οικογενειακών επιχειρήσεων και επιχειρηματικότητας. Συμβουλεύει ΜΜΕ επιχειρήσεις και νέους επιχειρηματίες σε θέματα εκκίνησης-ανάπτυξης-διοίκησης και οικογενειακών επιχειρήσεων.
Περιγραφή:
Παρουσίαση
κανόνων και μοντέλων ηγεσίας. Δόμηση επιτυχημένης αμφίδρομης επικοινωνίας. Ο
επικίνδυνος ηγέτης.
Τιμή: 110€
Ανάπτυξη ομάδας – Team
Building
Διοργανωτής
Έναρξη: 03/11/2011
Λήξη: 03/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58, ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
Λήξη: 03/11/2011
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58, ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
16:00-21:00
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/5284321
Σε ποιους
απευθύνεται: Το
σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε Διευθυντές, Προϊσταμένους και στελέχη Οργανισμών
και Επιχειρήσεων.
Σκοπός:
Σκοπός του
σεμιναρίου είναι η ευαισθητοποίηση των στελεχών που θα συμμετάσχουν στις εν
λόγω θεματικές ενότητες και η παρακίνησή τους για ενέργειες βελτίωσης.
Περιγραφή:
Θεματολογία
• H σημασία της αλληλεπίδρασης – αλληλεξάρτησης και της αυτοδέσμευσης στην εργασία.
• H έννοια και η δομή της ομάδας και της ομαδικής συνεργασίας
• Tα στυλ ηγετικής – διοικητικής συμπεριφοράς, οι επιδράσεις και οι επιπτώσεις τους στους άλλους και στην ομαδική συνεργασία
• H σημαντικότητα αλλαγής προς τα ιδανικά (αποτελεσματικά) πρότυπα ομαδικής συνεργασίας και τα οφέλη που αποκομίζει η ομάδα και η εταιρεία συνολικά
• H έννοια και η σημαντικότητα επίτευξης συνεργικών αποτελεσμάτων (synergy) ιδιαιτέρα μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας
• H κριτική & η αξιολόγηση ως εργαλείο μάθησης από την πείρα & συνεχή βελτίωση
• H αναγκαιότητα για αλλαγές και το όφελος από την αποτελμάτωση από το κατεστημένο, τις παλιές συνήθειες και τις αναποτελεσματικές πεπαλαιωμένες παραδοσιακές πολιτικές και τακτικές
• H απάλειψη της νοοτροπίας «αντιστέκομαι στις αλλαγές»
• H έννοια και η σημασία της «ιδιοκτησίας» προβλήματος και αποτελεσμάτων και η ανάπτυξη υπευθυνότητας
• H έννοια και η σημασία απόκτησης επιχειρηματικής νοοτροπίας (ο υπάλληλος – το τμήμα επιχειρηματίας) στην ανάπτυξη παραγωγικότητας και αποδοτικότητας.
• H σημασία της αλληλεπίδρασης – αλληλεξάρτησης και της αυτοδέσμευσης στην εργασία.
• H έννοια και η δομή της ομάδας και της ομαδικής συνεργασίας
• Tα στυλ ηγετικής – διοικητικής συμπεριφοράς, οι επιδράσεις και οι επιπτώσεις τους στους άλλους και στην ομαδική συνεργασία
• H σημαντικότητα αλλαγής προς τα ιδανικά (αποτελεσματικά) πρότυπα ομαδικής συνεργασίας και τα οφέλη που αποκομίζει η ομάδα και η εταιρεία συνολικά
• H έννοια και η σημαντικότητα επίτευξης συνεργικών αποτελεσμάτων (synergy) ιδιαιτέρα μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας
• H κριτική & η αξιολόγηση ως εργαλείο μάθησης από την πείρα & συνεχή βελτίωση
• H αναγκαιότητα για αλλαγές και το όφελος από την αποτελμάτωση από το κατεστημένο, τις παλιές συνήθειες και τις αναποτελεσματικές πεπαλαιωμένες παραδοσιακές πολιτικές και τακτικές
• H απάλειψη της νοοτροπίας «αντιστέκομαι στις αλλαγές»
• H έννοια και η σημασία της «ιδιοκτησίας» προβλήματος και αποτελεσμάτων και η ανάπτυξη υπευθυνότητας
• H έννοια και η σημασία απόκτησης επιχειρηματικής νοοτροπίας (ο υπάλληλος – το τμήμα επιχειρηματίας) στην ανάπτυξη παραγωγικότητας και αποδοτικότητας.
• H σημασία της αλληλεπίδρασης – αλληλεξάρτησης και της αυτοδέσμευσης στην εργασία.
• H έννοια και η δομή της ομάδας και της ομαδικής συνεργασίας
• Tα στυλ ηγετικής – διοικητικής συμπεριφοράς, οι επιδράσεις και οι επιπτώσεις τους στους άλλους και στην ομαδική συνεργασία
• H σημαντικότητα αλλαγής προς τα ιδανικά (αποτελεσματικά) πρότυπα ομαδικής συνεργασίας και τα οφέλη που αποκομίζει η ομάδα και η εταιρεία συνολικά
• H έννοια και η σημαντικότητα επίτευξης συνεργικών αποτελεσμάτων (synergy) ιδιαιτέρα μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας
• H κριτική & η αξιολόγηση ως εργαλείο μάθησης από την πείρα & συνεχή βελτίωση
• H αναγκαιότητα για αλλαγές και το όφελος από την αποτελμάτωση από το κατεστημένο, τις παλιές συνήθειες και τις αναποτελεσματικές πεπαλαιωμένες παραδοσιακές πολιτικές και τακτικές
• H απάλειψη της νοοτροπίας «αντιστέκομαι στις αλλαγές»
• H έννοια και η σημασία της «ιδιοκτησίας» προβλήματος και αποτελεσμάτων και η ανάπτυξη υπευθυνότητας
• H έννοια και η σημασία απόκτησης επιχειρηματικής νοοτροπίας (ο υπάλληλος – το τμήμα επιχειρηματίας) στην ανάπτυξη παραγωγικότητας και αποδοτικότητας.
• H σημασία της αλληλεπίδρασης – αλληλεξάρτησης και της αυτοδέσμευσης στην εργασία.
• H έννοια και η δομή της ομάδας και της ομαδικής συνεργασίας
• Tα στυλ ηγετικής – διοικητικής συμπεριφοράς, οι επιδράσεις και οι επιπτώσεις τους στους άλλους και στην ομαδική συνεργασία
• H σημαντικότητα αλλαγής προς τα ιδανικά (αποτελεσματικά) πρότυπα ομαδικής συνεργασίας και τα οφέλη που αποκομίζει η ομάδα και η εταιρεία συνολικά
• H έννοια και η σημαντικότητα επίτευξης συνεργικών αποτελεσμάτων (synergy) ιδιαιτέρα μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας
• H κριτική & η αξιολόγηση ως εργαλείο μάθησης από την πείρα & συνεχή βελτίωση
• H αναγκαιότητα για αλλαγές και το όφελος από την αποτελμάτωση από το κατεστημένο, τις παλιές συνήθειες και τις αναποτελεσματικές πεπαλαιωμένες παραδοσιακές πολιτικές και τακτικές
• H απάλειψη της νοοτροπίας «αντιστέκομαι στις αλλαγές»
• H έννοια και η σημασία της «ιδιοκτησίας» προβλήματος και αποτελεσμάτων και η ανάπτυξη υπευθυνότητας
• H έννοια και η σημασία απόκτησης επιχειρηματικής νοοτροπίας (ο υπάλληλος – το τμήμα επιχειρηματίας) στην ανάπτυξη παραγωγικότητας και αποδοτικότητας.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ
ΣΧΕΣΕΙΣ - ΣΥΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Διοργανωτής
Έναρξη: 03/11/2011
Λήξη: 04/11/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λήξη: 04/11/2011
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:210/8257812
Σε ποιους
απευθύνεται: Σε άτομα
που τα ενδιαφέρει η ολοκληρωμένη γνώση των Δημοσίων Σχέσεων, σε στελέχη
επιχειρήσεων, οργανισμών και υπηρεσιών διαφόρων επιπέδων (προϊσταμένους,
εργοδηγούς, τμηματάρχες, διευθυντές) και σε επιχειρηματίες.
Σκοπός:
Το πρόγραμμα
έχει σκοπό να παρουσιάσει τις τεχνικές, τις μεθόδους και τα εργαλεία ανάλυσης
σχέσεων και δημιουργίας κλίματος εμπιστοσύνης μεταξύ εργαζομένων (ασχέτως την
ιεραρχική θέση εργασία τους).
Περιγραφή:
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
- Επικοινωνία. Ο Λόγος, προϊόν ικανοτήτων. Επίπεδα - Συντελεστές Επικοινωνίας. Τρόποι παραγωγής
- Αναλογία τρόπων Επικοινωνίας. Λεκτική και Μη λεκτική Επικοινωνία. Εμπόδια στην ολοκλήρωση της Επικοινωνίας.
- Λειτουργίες της Επικοινωνίας σήμερα. Δίκτυα Επικοινωνίας - Θέσεις Ηγέτη.
- Οργάνωση Επαγγελματικού Λόγου. Τεχνικές : Η ικανότητα ακρόασης - ομιλίας.
- Η θεωρία της Διοίκησης. Συμβολή των ανθρωπιστικών σπουδών στην Οικονομία.
- Ανάγκη και λύση, η ένταξη σε Ομάδα. Ανθρώπινες Σχέσεις και Ομαδικό Πνεύμα. Επικοινωνήστε Ομαδικά. Η Συμπεριφορά μας, Κλειδί στο ομαδικό πνεύμα των σχέσεων.
- Διαπροσωπικές Σχέσεις στο χώρο δουλειάς. Τεχνικές. Στέλεχος με σκοπούς και στόχους.
- Εφαρμογές ανθρώπινων σχέσεων.
- Τα τρία πρόσωπα του ΕΓΩ. Δομική ανάλυση.
- Ανάλυση των Συναλλαγών / παιχνιδιών. Δραματική ανάλυση. Ψυχολογικές θέσεις.
- Γιατί η Συναλλακτική Ανάλυση έγινε αντικείμενο εκπαίδευσης Στελεχών επιχειρήσεων. Αυτονομία και Συμπεριφορά στο χώρο της επιχείρησης μετά την εμπέδωση της Συναλλακτικής Ανάλυσης.
- Επικοινωνία. Ο Λόγος, προϊόν ικανοτήτων. Επίπεδα - Συντελεστές Επικοινωνίας. Τρόποι παραγωγής
- Αναλογία τρόπων Επικοινωνίας. Λεκτική και Μη λεκτική Επικοινωνία. Εμπόδια στην ολοκλήρωση της Επικοινωνίας.
- Λειτουργίες της Επικοινωνίας σήμερα. Δίκτυα Επικοινωνίας - Θέσεις Ηγέτη.
- Οργάνωση Επαγγελματικού Λόγου. Τεχνικές : Η ικανότητα ακρόασης - ομιλίας.
- Η θεωρία της Διοίκησης. Συμβολή των ανθρωπιστικών σπουδών στην Οικονομία.
- Ανάγκη και λύση, η ένταξη σε Ομάδα. Ανθρώπινες Σχέσεις και Ομαδικό Πνεύμα. Επικοινωνήστε Ομαδικά. Η Συμπεριφορά μας, Κλειδί στο ομαδικό πνεύμα των σχέσεων.
- Διαπροσωπικές Σχέσεις στο χώρο δουλειάς. Τεχνικές. Στέλεχος με σκοπούς και στόχους.
- Εφαρμογές ανθρώπινων σχέσεων.
- Τα τρία πρόσωπα του ΕΓΩ. Δομική ανάλυση.
- Ανάλυση των Συναλλαγών / παιχνιδιών. Δραματική ανάλυση. Ψυχολογικές θέσεις.
- Γιατί η Συναλλακτική Ανάλυση έγινε αντικείμενο εκπαίδευσης Στελεχών επιχειρήσεων. Αυτονομία και Συμπεριφορά στο χώρο της επιχείρησης μετά την εμπέδωση της Συναλλακτικής Ανάλυσης.
Τιμή: 380€ (Επιδοτούμενο μέσω ΛΑΕΚ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου